Barcelona met Noortje laatste paar daagjes!:-D - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Barcelona met Noortje laatste paar daagjes!:-D - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Barcelona met Noortje laatste paar daagjes!:-D

Door: Blanche Peters

Blijf op de hoogte en volg Blanche

25 Juli 2014 | Spanje, Barcelona

Dag 4!
Vandaag zijn we de dag goed begonnen met onbeperkt sushi voor maar €10,- euro…damn en lekker! Die Ghalle weet wel waar we naartoe moeten.  Het was in Toyo, een hoger gelegen gedeelte van Barca. Na het eten zijn we gaan wandelen door de straten. We kwamen langs verschillende pleintjes, hebben op terras nog een lekker koffietje gedaan en toen doorgelopen naar Park Gaudi. Het was een flinke klim naar boven. Eenmaal boven aangekomen herinnerde Ghalle zich ineens dat er ook een roltrap naar boven ging hahaha… Maar was oke, we hadden zoveel gegeten dat het niet erg was een stukje te lopen! ;-) En wat een uitzicht, adembenemend! Er was een straatmuzikant aanwezig, een beetje een verwelkte rockstar. Die gast was hilarisch! Hij kon niet zingen, maar schreeuwde gewoon wat dingen naar mensen als: “You sexy beast you, ahaa you know it, you wild, you like it, ahaaah!” En ondertussen tokkelde ie wat op z’n gitaar in z’n tijgerlegging en lange vette haren, ik ging STUK!!!:-D Goed we hebben lekker door het park gewandeld en later op terrasje nog Vermouth en Sangria gedronken. Op de Passeig de Gracia zijn we nog even een sex shop ingeweest en kwamen niet meer bij, bij het zien van een mega buttplug…tsja je had erbij moeten zijn…Het werd de grap van de vakantie! Hahahaha :-D Na nog een McFlurry en wat geshopt te hebben gingen we naar huis, kapot waren we, maar ook mega voldaan! Thuis hebben we lekker waterpijpje met kersen tabak gedaan, en we hebben gerold op de grond van het lachen. Ik heb de sterren van de hemel gedanst in een countrywestern dansje (linedance) en ook de buttplug werd het gespreksstof van de avond, mega grappig! :-D Na een doner hebben Noor en ik nog waffles en crepes gegeten met caramel, chocoladesaus, slagroom, walnoten en nougat ijs…damn zooooo slecht, maar zooo lekker!!!

Na zo’n calorie rijke dag als gisteren gingen we vandaag mee met de fietstour van Ghalle. Het was een groep van 9 mensen. Bij verschillende gebouwen vertelde Ghalle over de geschiedenis etc. Bij het strand deden we een bakkie koffie en bij de Segrada Familia was het uiteraard foto’s schieten geblazen! Via het park naast de Arc de Triompf zijn we weer terug gefietst. Noor en ik besloten de fietsen nog een dagje langer te houden. Heerlijk dat fietsen! Wij op terras nog lekker Sangriaatjes gedronken en toen thuis nog een keer aan de waterpijp.

Laatste daggie. Noor wilde graag naar een museum en ik wilde eigenlijk wel meedoen met een bootcamp van Johnny. Dus allebei onze eigen weg. Bootcamp was super lekker! Pittig ook! Leuke groep mensen en dat zo bij het strand in de buurt. Johnny doet het onwijs goed, blij nog even meegedaan te hebben! :-D Die avond zijn we nog uiteten geweest bij een soort Indiaans restaurant, ook goed te doen. Onze laatste maaltijdje samen. Nog onwijs gelachen toen we met een Tindermatch afgesproken hadden. Wat een kneuzen zeg! Ze waren mega stoned en ik heb echt alleen maar onzin verkocht. Noor en ik werkte allebei voor McDonalds als manager pffff ik kon niet meer!:-D:-D:-D Toen ik er wel heel serieus over door ging geloofde ze het uiteindelijk wel haha.

Toen was het tijd om weer terug te gaan naar NL. Wij vroeg op en met de bus naar het vliegveld. Bleek dat Noor de tijd verkeerd had gelezen. Ipv 9 uur ’s ochtends bleken we ’s avonds te vliegen hahahaha. Dus wij hebben de hele dag op het vliegveld gechilled. En geregeld dat we een vlucht eerder mee konden. Ook weer zooooo gelachen. We hebben alle drankmonsters getest en waren half beschonken en paradeerden zo door die terminals heen hahaahaha. Fantastisch! :-D

What a fantastic short trip to Barca! ;-)

Liefs,

Blanche