The BOOTCAMP!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Blanche Peters - WaarBenJij.nu The BOOTCAMP!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

The BOOTCAMP!!!

Door: Blanche

Blijf op de hoogte en volg Blanche

16 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Lieve iedereen!

Jaaah eindelijk een verhaaltje van mij! Het wordt geen lange, want het is hier ECHT een bootcamp!:)

Het is hier helemaal te gek! Dit is echt zoooo mijn ding. En ik leer hier elke dag verschrikkelijk veel bij. Mijn Engels gaat top en de mensen hier zijn echt amazing...hahaha!:D

Even in het kort hoe mijn dagen eruit zien:
's Ochtends 6.00 uur op.
06.30 in the gym 45 min. Pilates oefenen of even voor mezelf trainen. Daarna snel douchen, eten en om 08.45 moeten we bij the Pizzahut zijn. Daar hebben we college tot 17.45. Dan moeten we verplicht een uur sporten voor onszelf en snel eten. Om 19.45 moeten we weer bij de pizzahut zijn voor de rest van onze training. Rond 23.00 zijn we dan thuis en moeten we nog leren voor de volgende dag....

We leren hier 5 verschillende presentaties over detox, voedingsadviezen, houdingen etc. Ook doen we een consultation waarin we mensen een voedingsadvies geven naar aanleiding van hun BSA (basal methabolic rate) called The Zone. Verder rekenen we uit aan de hand van de BSA hoe toxic ze zijn en hoe lang ze moeten detoxen. Dan proberen we de producten te verkopen.

Ook leren we Pilates, Yoga en Spinning. Echt allemaal super leerzaam!;-) Wel heeel lastig, maar komt allemaal goed.

Je begrijpt ik heb bijna geen tijd om contact te hebben met het thuisfront. Maar ik denk wel aan jullie hoor!:)

Ben intussen ook helemaal veranderd, eet heel gezond, snoep niet meer, slik omega 3 en sport dus elke dag 2x! Heerlijk!

Wel merk ik dat ik veel te weinig slaap krijg. Zeg maar max 5 uur per nacht. Mijn concentratie vermogen gaat wat achteruit. Ga vanavond vroeg naar bed!

De mensen hier zijn echt te gek. Ze komen uit Canada, Amerika, Engeland, Roemenie, Zuid-Afrika etc. Er zitten ong. 10 meiden in onze groep en de rest jongens. We zijn in totaal met zijn 25en. We lachen veel en helpen elkaar zo veel als we kunnen.

De regels hier zijn heeel streng! We mogen geen alcohol, we mogen niet naar MCDonalds, we mogen niet uit en we moeten om 23.00 in het gebouw zijn! Jaja...BOOTCAMP!

Maar mensen echt, dit is het beste wat ik ooit in mijn leven gedaan heb! Het voelt zo goed en ik geniet enorm.

Mensen ik heb nog een half uurtje lunch, dus ik ga er weer vandoor. Laat even een berichtje achter, ben benieuwd hoe het met jullie gaat!!!

LOVE YA'LL

Dikke kus

Blanche

  • 16 September 2010 - 13:03

    Feikje:

    Haaa Blansie!

    Zooo dat klinkt superheftig! Wat een zwaar schema! Maar als er iemand is die dat kan ben jij het wel! Volgens mij vind je het heerlijk om elke dag en daarvan iedere minuut iets te hebben, vliegen van hot naar her, HOPPA! Hier alles goed hoor! Ook met school begonnen en daarnaast basketbal, leuke dingen doen en natuurlijk m'n liefje! Top! Had ook wel weer zin om naar school te gaan na zo'n lange vakantie!

    Nou meis, heel veel succes nog deze maand BOOTCAMP!

    Liefs en een dikke X

  • 16 September 2010 - 14:46

    Judith:

    Blanche, super dat je het zo naar je zin hebt!! Klinkt wel allemaal heel streng, maar het is wel helemaal jou ding, hoor ik wel!
    Bij mij gaat alles z'n gangetje.. Nog steeds aan het werk bij de ANWB, vanaaf gezellig met ly naar de bios. En volgende week Rodermarkt natuurlijk. Nou meis heel veel suc6!!

    xxx Judith

  • 16 September 2010 - 15:05

    Annelies:

    Hai Blanchie,

    ik kan het me maar moeilijk voorstellen.... jij moe??
    Ik had al zo'n vermoeden dat je het naar je zin zou hebben. Misschien moet je in dienst gaan, heb je ook een lekker strak ritme hahaha

    Hier verder alles goed. Ik heb nog 2 nieuwtjes voor je....Margreet heeft een vriendje en ik ga weer 1 dag in de week naar school.

    Super afscheidsfeest trouwens heb het erg naar mijn zin gehad ;)

    kus van mij en groeten van de rest

  • 16 September 2010 - 15:27

    Sjouk:

    Hey lieverd!!!

    Wat leuk om weer ff een verhaal van je te lezen.. Maar echt een BOOTCAMP idd... wow wat heftig!En die regels.. But, you can do it!!Goo girl!! hihih :D

    Fijn ook dat je een leuke groep hebt, dat stimuleert ook goed :D
    En zo te horen kom je super strak, slank en gezond weer terug!!
    En is dit schema 7 dagen in de week?? Je kunt toch ook wel een beeeetje relaxen of niet??

    Nou heeel veel succes!!!
    Ik denk aan je!!

    Super veel liefs,
    Sjouk

  • 16 September 2010 - 15:35

    Ellen Van Gils:

    Ik ben zo blij voor je. Break a leg!
    Dikke kus.

  • 16 September 2010 - 15:46

    Aniek:

    he laiverd!

    wat klinkt dat allemaal heftig, inderdaad een echte bootcamp! je weet waar je het uiteindelijk voor dooet dus dat moet helemaal goedkomen! Echt hoor, ik zou dat never nooit trekken haha!

    Heeel veel succes, als je weer tijd hebt snel weer wat oip de site zetten.. enneee ik durf het bijna niet te vragen, kun je je tenen al aanraken;)

    dikke kus, zet hen op en truste alvast! X

  • 16 September 2010 - 17:40

    Mel:

    Hé mate,

    Goed te horen dat je daar zo aan het booten bent! Toevallig heb ik gisteren voor de eerste keer bootcamptraining gegeven! :)

    Begrijp ik uit jouw verslag dat je nu een opleiding volgt en daarna gaat werken op een cruiseschip?

    Nou Meis, heel veel plezier en goede gezondheid! ;)

    Hug Mel

  • 16 September 2010 - 19:17

    Fardau Meijer:

    Hee skattie!!Wow amazing!I like it that you like it! klinkt als echt doorbijten!! maarja die energie van jou die kunnen ze daar wel gebruiken toch?Lijkt echt alsof je 'one' of the chosen bent!! wat een ervaring man!Hier alles ook prima!gaat z'n gangetje!!
    Dikke kus voor jou!

  • 16 September 2010 - 20:39

    Marley:

    Lieve Blanchie!

    Jeetje mineetje!! Wat een gekkenhuis laiverd...ik voel me zeer vereerd dat ik een privé mailtje voor the US of A van je heb gekregen! Dat tussen alle drukte door, WOW!
    Meis, ik ben zo blij voor je! Wat heerlijk dat dit helemaal JOU ding is...(af en toe een snoepje mag best hoor Blanche..please!)
    Ga zo door, ik ben trots op je!

    Love you heel veel!

    Dikke x voor jou!

  • 16 September 2010 - 23:27

    Harry:

    Tja... wil je op de boot dan moet je wel een BOOTkamp hebben natuurlijk... ;) Nog wat tips nodig om je hersenen op scherp te houden? Dat is mijn vakgebied natuurlijk. :p Nee hoor liefie, ik heb alle vertrouwen in je. Drukke dagen maar jou kennende is dit echt helemaal zo iets voor jou. Maar dat blijkt ook wel uit je verslag. Veel succes en plezier verder! xxxx

  • 17 September 2010 - 13:13

    Jenny:

    Hey scheet!

    Wat ben ik blij dat je het zo naar je zin hebt! Jij komt nog gezonder, strakker en slanker terug dan je al was (is dat mogelijk?) :D Nou lieverd, geniet ervan!

    Dikke kus vanuit Thailand! :)

  • 17 September 2010 - 17:07

    Oma Peters EnOpa:

    Hoi daperedodo. Fijn iets van je te horen en vooral dat het je goed gaa! Neem wel op tijd rust Blance, dat is heel belangrijk om alle nieuwe
    ervaringen als het echt gaat beginnen te verwerken. Lieverd, hou ons op de hoogte van alles wat jij meemaakt,
    veel plezier.

    XXXX Opa en Oma.

  • 17 September 2010 - 21:05

    Pim:

    Miss B, ik heb altijd getwijfeld aan je geestelijke gezondheid maar met zo'n schema twijfel ik niet meer ;)

    Ik hoop dat je het leuk blijft vinden maar ik twijfel niet aan je :)

  • 17 September 2010 - 22:02

    Wijnand JR:

    Ogh ogh die zus, wat top dat je je vermaakt en ook nog eens wat leert... en als je er echt niet uitkomt dan vraag je het maar aan je broertje :P haha ga zo door
    ps: hoeveel weeg je nu :P haaa

  • 19 September 2010 - 12:59

    Anke:

    Lieve Blanche!
    Wat een heerlijk verhaal weer, helemaal Blanche! Je hebt het wel echt heel druk zeg, maar als het leuk en leerzaam is dan is het toch minder erg he? :) Ik ben trots op je dat je het allemaal zo goed doet! En niet te gezond worden he ;) Succes nog meisje!
    Kus

  • 20 September 2010 - 20:15

    Arjen De Jong:

    Hey Blanchie! Zo te horen gaat et helemaal super, eindelijk is het dan begonnen. Je wilde het al zo lang, echt top dat je het door hebt gezet en hoe moeilijk dat ook is voor je relatie! Ik ben al weer druk aant werk in de Ardennen en blijf deze winter thuis bij mijn schatje. Thailand was dus erg super.....

    Ik wens je nog heel veel succes, sterkte en geluk daar! En ben benieuwd hoe het na THE BOOTCAMP gaat lopen!

    Laat ze maar een poepie ruiken!

    Dikke knuffel Arjen!

  • 21 September 2010 - 17:00

    Stephanie:

    Wauww!! Klinkt gaaf!! En Heftuggg, like modelling ;)

    Zet 'm op!! Geniet ervan, ervaring om nooit te vergeten!

    Successss!!
    X

  • 27 September 2010 - 16:17

    Linda En Rogier:

    Haai schatje,

    Klinkt helemaal top, zeg!
    Jij en niet snoepen??
    Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat als je weer cruise-af bent ;-)

    I.i.g onwijs veel plezier nog en we horen wel weer van je!

    Dikke kus!

  • 02 Oktober 2010 - 21:13

    Michèle:

    Hey Blanche,

    Dat is echt keihard werken zeg! Respect hoor(Y)
    Heel veel succes nog!

    2 weken terug trouwens bodyform van Bram gehad, was erg komisch en nog eens super zwaar ook!

    Liefs

    Michèle

  • 04 Oktober 2010 - 08:11

    Aukje:

    Hey Blanche,

    Wat een fantastisch verhaal. Even wat anders dan Palestra ;)
    Heel veel plezier!!

    groetjes aukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 100462

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: