Safety training & details!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Safety training & details!!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Safety training & details!!!

Door: Blanche

Blijf op de hoogte en volg Blanche

05 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

It's been a while, maar weer even een berichtje van mij!:D

Inmiddels ben ik alweer een halve week klaar met de training in London. Maar heb al ongeveer 3 weken mijn details.

Mensen ik ga werken op....COSTA SERENA!!! Een Italiaans schip 6000 vierkante m, Samsara spa (1 van de grootste op cruiseschepen), 5 jacuzzi's, 4 pools, mega theater, discotheek, zelfs een kerk en zelfs een Grand-prix simulator!:D

Mijn schip begint in Venetië, Bari (Italië), Katakolon (Greece), Izmir (Turkije), Istanbul, Dubrovnik en dan begin ik weer opnieuw. Dit alles voor 4weken. Daarna richting Brazilië!!! Super vet!:D

Moet eerlijk toegeven dat ik eerst wat teleurgesteld was (verwend!;)). Maar dat komt omdat ik zo lang tegen mezelf en iedereen gezegd heb dat het me niet uitmaakte waar ik naartoe ging, zolang het maar geen Europa was...En wat kreeg ik...Europa...hahaha. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er nu helemaal blij mee ben. Als ik klaar ben met dit contract kan ik altijd nog op een ander schip gaan werken...jah toch!;)

Je hebt 3 categorieën op schepen, brons, silver en goud. Dit schip is een silver-goud schip! Dus best heel goed. Er zit veel geld in.;) En mensen guess what, I need to learn Italian....aaaaaaaaah!!! Rete moeilijk, vind het Engels al lastig genoeg om een presentatie in te doen. Nu moet ik het straks ook in Duits en misschien zelfs Italiaans gaan doen. We shall see! Passagiers zijn voornamelijk 35+ Italians. Temperamentvolle mensen. Ben benieuwd of dat gaat klikken, wordt een fantastische ervaring en heb er onwijs veel zin in! It's going to be amazing!!! Haha

Anyways 10 oktober ga ik dus naar Venetië, dan begin ik gelijk met werken.

Op dit moment zit ik op Isle of wight. Heb hier safety training. Eerste dag First Aid gehad, vandaag geleerd hoe je om moet gaan met een liferaft. Dus met pak en al in het water...heerlijk eindelijk even zwemmen!;-) Ook geleerd wat je moet doen als je er daadwerkelijk gebruik van moet maken, best wel scary wat er allemaal kan gebeuren! Did you know that urine and poe also contains the proteins that attracks sharks??? WHHAAAAAH never will I pie in the ocean again!;-)

Heel leerzaam in elk geval. Vanaf morgen 2 dagen worden we bloot gesteld aan 250 degree heat! Unbelievable....Ben benieuwd, vind het best wel eng. Maar je begrijpt het is behoorlijk exciting!

He lieve mensen hier gaat het dus superb en ik laat jullie weten hoe het is op mijn schip als ik er eenmaal zit! Vind het trouwens te gek om jullie berichtjes te lezen...keep me posted!

Big hug,

Blanche

  • 05 Oktober 2010 - 19:07

    Marije:

    Whaaaaaa!!!!! ISTANBUL! Girl, You will love it al! :) Ben ENORM trots op je lieverd! xxx

  • 05 Oktober 2010 - 19:08

    Marije:

    Whaaaaaa!!!!! ISTANBUL! Girl, You will love it al! :) Ben ENORM trots op je lieverd! xxx

  • 05 Oktober 2010 - 19:16

    Mary:

    Woow, wat fantastisch lieverd!
    Super gaaf dat je daar mag gaan werken. Jij zit daar helemaal op je plek zo te horen.
    Erg leuk om weer wat van je te horen.
    Ik zal je vanavond even een mailtje sturen want ik heb jou natuurlijk ook heel veel te vertellen! :)
    Heel veel succes schat!

    Dikke kus voor jou

  • 05 Oktober 2010 - 19:17

    Heit En Mem Fardau:

    lieve Blanche,

    M: als ik tijd had zou ik wel met je meewillen op de cruise. Misschien over tien jaar! als ik gepensioneerd ben! Ben jij er dan ook nog?
    H: Het lijkt me ontzettend vet om door het panamakanaal te varen! Als je dat doet, laat je me dan weten hoe dat is? Dat lijkt mij kicken!
    Met je enthousiasme zit het in ieder geval wel goed! Wij missen het!
    groetjes!

  • 05 Oktober 2010 - 19:19

    Fardau:

    Hoi Lievie!
    Wat een verhaal! Kom je wel heel weer aan? Doe voorzichtig ;) Wat moet jij allemaal doorstaan! Het lijkt het leger wel! maar zelfs het leger kom jij ook wel door!
    Heb je het ook naar je zin ondanks de taalbarriere? En als het soms niet leuk is pak je mijn bol..kijk je ernaar en doe je een wens en kun je weer verder!! Ik sta gewoon weer voor je klaar als je terug bent! En ik weet dat jij dit allemaal kunt!! was ik er maar bij! Het is helemaal fantastisch wat je allemaal gaat doen! Ben er trots op
    Dikke kus Fardau

  • 05 Oktober 2010 - 19:19

    Fardau:

    Hoi Lievie!
    Wat een verhaal! Kom je wel heel weer aan? Doe voorzichtig ;) Wat moet jij allemaal doorstaan! Het lijkt het leger wel! maar zelfs het leger kom jij ook wel door!
    Heb je het ook naar je zin ondanks de taalbarriere? En als het soms niet leuk is pak je mijn bol..kijk je ernaar en doe je een wens en kun je weer verder!! Ik sta gewoon weer voor je klaar als je terug bent! En ik weet dat jij dit allemaal kunt!! was ik er maar bij! Het is helemaal fantastisch wat je allemaal gaat doen! Ben er trots op
    Dikke kus Fardau

  • 05 Oktober 2010 - 19:19

    Fardau:

    Hoi Lievie!
    Wat een verhaal! Kom je wel heel weer aan? Doe voorzichtig ;) Wat moet jij allemaal doorstaan! Het lijkt het leger wel! maar zelfs het leger kom jij ook wel door!
    Heb je het ook naar je zin ondanks de taalbarriere? En als het soms niet leuk is pak je mijn bol..kijk je ernaar en doe je een wens en kun je weer verder!! Ik sta gewoon weer voor je klaar als je terug bent! En ik weet dat jij dit allemaal kunt!! was ik er maar bij! Het is helemaal fantastisch wat je allemaal gaat doen! Ben er trots op
    Dikke kus Fardau

  • 05 Oktober 2010 - 19:20

    Fardau:

    Hoi Lievie!
    Wat een verhaal! Kom je wel heel weer aan? Doe voorzichtig ;) Wat moet jij allemaal doorstaan! Het lijkt het leger wel! maar zelfs het leger kom jij ook wel door!
    Heb je het ook naar je zin ondanks de taalbarriere? En als het soms niet leuk is pak je mijn bol..kijk je ernaar en doe je een wens en kun je weer verder!! Ik sta gewoon weer voor je klaar als je terug bent! En ik weet dat jij dit allemaal kunt!! was ik er maar bij! Het is helemaal fantastisch wat je allemaal gaat doen! Ben er trots op
    Dikke kus Fardau

  • 05 Oktober 2010 - 19:22

    Feik:

    Hey chick!!

    Wat leuk om weer een berichtje te krijgen. Had natuurlijk al een aantal foto's gezien op facebook maar dit maakt het verhaal wat completer! Toch leuk dat je naar Italie gaat..!! Is ook supermooi wat je allemaal gaat zien en je kan daarna altijd nog de rest zien ;)

    Hier gaat alles z'n gangetje!! Vandaag eerste tentamen gemaakt, moet zeggen: dat ging prima :D

    Nou meid succes morgen in de hitte!

    Xxx Feik

  • 05 Oktober 2010 - 19:46

    Mariella:

    Hey moppie!!

    Wat een tof verhaal!!!
    Maaruh... Italiaans praten heb jij zo voormekaar hoor!!!;-)
    En wat een sjans zal je krijgen op dat schip van je!!!!hihihi!
    Anyways.... Heeeeek veel plezier!!
    Geniet geniet geniet!!

    Dikke smak!!!
    Je ex-collega!!!;-))

  • 05 Oktober 2010 - 20:16

    Judith:

    Jeetje Blanche, Italiaans leren. Ze verwachten wel veel van je zeg.. maar you can do it... Heel veel suc6 en heel veel plezier!!!

    xxx Judith

  • 05 Oktober 2010 - 20:17

    Jeffrey:

    Waarneer ben je in Istanbul.
    Ik zit er het weekend (vr, za, zo) van de 15 oktober... Dus wie weet zoeken we elkaar ff op!

  • 05 Oktober 2010 - 20:56

    Marley:

    Blanchieeeeeee!!!

    OOOHH WAT HEEEEEEEEEERLIJK!!!! Tja, Europa is idd een teleurstelling zeg...please!!! ;) Kind, wordt 1 fantastische tijd en dan lekker door naar Brasiiiiilllll lalalalalalalalaaaaaa Kan jij lekker je soepele dansmoves showen! OOOH WAT ERRUGGGG!!

    Ga lekker zo door, t klinkt echt top!

    Dikke x voor jou mijn liefde! I love you!

  • 05 Oktober 2010 - 22:56

    Ellen Van Gils:

    als je nog goud nodig hebt, moet je dat in Istanbul kopen; is heel veel goedkoper dan in Nederland. Succes en veel plezier verder.
    dikke kus.

  • 06 Oktober 2010 - 07:39

    Maarten:

    he Blansie,

    ik vind het echt knap van je dat je dit avontuur aangaat en ben ook benieuwd hoe je het gaat vinden.

    Trouwens jij kunt het toch prima vinden met italianen?;) en een jaartje meer of minder maakt ook niet uit.

    Veel succes en plezier!!
    o hier in Arnhem is alles goed en we hebben de skivakantie naar alpe d'huez alweer geboekt haha

  • 06 Oktober 2010 - 08:03

    Anke:

    Lieve Blanche!
    Wat geweldig dat je op een silver-gold schip mag, super goed! En Europa is ook lekker, potverdorie daarna Brazilië... WAUW! Super!
    Succes nog even, het gaat nu allemaal wel heel snel he.. Zondag de grote dag, succes! En ook met je Italiaans, ook dat krijg jij wel onder de knie!!
    Liefs xxx Anke

  • 06 Oktober 2010 - 15:01

    Aniek :

    Laiverd!

    Wat GEWELDIG!! zit jij daar straks tussen de italianen haha, helemaal leuk! maar vette reis hoor, ben stiekem toch wel een beetje jaloers!
    Vond je foto's op facebook trouwens top, krijg dan echt een beetje een indruk hoe je daar zit en wat je allemaal doet. Top top top!

    Super wat je allemaal doet en succes de laatste trainingen! aaaahh nog een maandje!

    Liefs!

  • 06 Oktober 2010 - 16:16

    Mireille:

    Blanchieee! Wat een gezellig verhaaltje! Ik krijg helemaal een beeld van hoe dat gaat zijn daaro! En de foto's op fb zijn ook echt geweldig, wat een ervaring hee! Succes in de hitte en ik hou je in de gaten :-)
    Kus

  • 07 Oktober 2010 - 18:06

    Rogier En Linda:

    Ciao tesoro! Qui un piccolo testo in italiano… Suoni molto a pazzesco. Appena un consiglio: Sia carefull con quegli italiani, perché sono gladjakkers reali (i don' la t conosce che cosa quello è in italiano). Abbia divertimento e comunichi con voi presto. XXX

  • 10 Oktober 2010 - 16:42

    Mams En Paps:

    Hey cruiseworker,

    We hebben je vertrek gevolgd via de webcam van costa serena - het is nu 18:38 en je vaart Venetië uit. Weinig wind en mooi weer. Heel veel succes en plezier op je schip. Wachten met smart op je volgende bericht. Liefs en dikke knuffel, paps en mams

  • 12 Oktober 2010 - 12:24

    Fardau Meijer:

    wat is je skype?X

  • 14 Oktober 2010 - 21:56

    Harry:

    Dus als je in het water dobbert en je moet nodig, dan moet je toch even een plee scoren? Haha Maar superleuk en uiteindelijk zit je toch de hele tijd op de boot met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel water om je heen, dus maakt het ook niet uit meer uit welke lijn je vaart. Type boot is belangrijker en jij zit op een goeie. Italianen zijn gek op blond, dus je kunt altijd nog je charmes in de strijd gooien mocht het niet lukken. ;) Succes!!

  • 15 Oktober 2010 - 10:26

    Jolien Hoeksema:

    Hey Blanchie!

    Eindelijk heb ik je gevonden op je site! Ik kreeg maar geen berichtjes van je site :( Maar ik heb mezelf nu even aangemeld, zodat ik je goed in de gaten kan houden!! ;)

    Fantastisch gold-silver! Dit wordt echt fantastisch!! Hopelijk heb je je draai gevonden en heb je wat meer slaap!

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 100444

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: