Avontuur nummer 3. Werken op een cruiseschip!:-) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Avontuur nummer 3. Werken op een cruiseschip!:-) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Avontuur nummer 3. Werken op een cruiseschip!:-)

Door: Blanche

Blijf op de hoogte en volg Blanche

24 Augustus 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Jaaaah mensen,

Het is weer zo ver, er zit een nieuwe adventure op mij te wachten. En ik sta nu al strak van de spanning, zenuwen en adrenaline!:-)

5 september vlieg ik om 7.05 naar London, waar ik 7.15 aankom. Echt vreselijk zo vroeg, maar je begrijpt ik ga nog even de stad verkennen, alles heeft zo zijn voordelen!;-) In London begint mijn bootcamp. Deze duurt een maand lang en ik moet 7 dagen per week van 8.00-17.00 naar de training academy. Presenteren, lezingen geven, verkooptechnieken, productkennis, fitness, yoga, tai-chi, pilates en spinning en nog wat onderwerpen zullen aan bod komen. Aan de hand van mijn prestaties wordt ik na een maand geplaatst op een cruiseschip! Ik weet dus nog niet waar ik heen ga, maar het is op de HollandAmerica lijn (HAL), wat betekend dat het hoe dan ook mooi wordt!

Aan het begin van dag 1 wordt er gelijk een toets afgenomen, waar ik nu druk voor aan het leren moet en dag 2 moet je een ppt geven over detoxification. Je begrijpt, het wordt hard werken en dat alles in het Engels.....aaaaah!

In deze 2 laatste weekjes moet er nog veel gebeuren, leren, koffer kopen, sporten, zoveel mogelijk vriendinnetjes meeten, ppt maken en instuderen, tandarts en natuurlijk veel tijd doorbrengen met mijn mannetje! En geloof mij dit is een behoorlijk emotionele tijd!

Maar mensen ik ben er klaar voor en ik ga rete veel leren, veel mooie dingen zien, mezelf nog beter leren kennen en dan ben ik over ong. 10 maanden weer terug!:-)

Via deze site kun je me volgen, laat even een berichtje achter zodat ik wat op de hoogte blijf!:-)

Ga jullie heel erg missen en als ik jullie niet meer zie via deze weg een dikke knuffel!

Liefs,

Blanche

  • 24 Augustus 2010 - 09:25

    Anke:

    Lieverd, echt superspannend allemaal! Maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jou! Hopelijk zie ik je nog voordat je weggaat, zo niet dan was het gisteren ook een mooi afscheid toch :) Hebben jullie het nog laat gemaakt? Dikke kus Anke

  • 24 Augustus 2010 - 10:53

    Marije:

    :( Ga je missen meisje!! Komt allemaal goed. Superstoer dat je hiervoor gaat :) Love u, xxx

  • 24 Augustus 2010 - 12:34

    Arjan Pruim:

    Ik heb geen flauw idee hoe het kan dat ik hier een mail van krijg ;-)

    Maar wel gaaf avontuur!
    Veel plezier! Kick ASS!

  • 24 Augustus 2010 - 17:28

    Aniek:

    mate... komt echt HELEMAAL goed! ik ben benieuwd naar al je verhalen!

  • 25 Augustus 2010 - 05:28

    Jenny:

    Hey meis!

    Het is zo gek dat we nu allebei van huis weg zijn/ gaan en dan we niet samen zijn. Ik mis je echt erg op mijn reis!
    Ik weet zeker dat je een supertijd gaat hebben en dat je heel veel gaat zien, doen en leren! Echt onwijs leuk!
    Maak er een toptijd van lieverd!

    Dikke kus!

  • 28 Augustus 2010 - 10:46

    Maarten En Lindy:

    he toppertje,

    eindelijk wat je al heel erg lang wilde doen. Wij hopen dat het nog leuker wordt dan dat jij verwacht!

    veel plezier en hou ons op de hoogte.

    xx

  • 28 Augustus 2010 - 12:28

    Rogier En Linda:

    Nou meis,

    Heel veel plezier! En al die dingen die je nog moet doen.. Dat is voor jou toch een eitje!?

    XXX

  • 28 Augustus 2010 - 18:52

    Harry:

    Onder grote druk van jou nu alvast een kijkje genomen. :p haha Komt nog wel wat bij kijken hoor, voordat je de grote vaart op mag! Maar ik heb alle vertrouwen in jou, jij gaat het gewoon DOEN! Ik ga je hier lekker volgen, en dan zien we elkaar gewoon over 10 maanden weer. :D Succes meis! xxx

  • 02 September 2010 - 16:05

    Ellen Van Gils:

    echt wel dat ik je ga volgen. Succes en heel veel plezierige en leerzame maanden

  • 05 September 2010 - 14:47

    Oma Helsloot:

    Hoe was de vliegreis? Heb je al gezellige mensen ontmoet? Ben je Londen nog ingeweest? Veel succes met alles en dat je leuke mensen ontmoet. Vele kussen van je oma.

  • 07 September 2010 - 12:49

    Ellen:

    Hoi Blanche,

    Spannend allemaal. Ik weet zeker dat je een leuke tijd tegemoet gaat en ik blijf je volgen.
    Met jouw positieve uitstraling kan het niet mis gaan.Ik ga zelf ook weer cruisen in oktober.
    Heel veel plezier.

  • 09 September 2010 - 09:44

    Anine:

    Hey Blanche,

    Hoe is de bootcamp?
    Meis ik wens je heel veel succes en heel veel plezier.

    xxxxjes anine

  • 14 September 2010 - 11:43

    Pim:

    yo Blanche,

    Duurt even maar ik heb je pagina gevonden. We gaan je volgens vanuit Grun ;)

  • 15 September 2010 - 19:25

    Fardau Meijer:

    Lieverd! Ik bedacht me vandaag dat ik heel veel van je houd!!
    Want de tranen sprongen gewoon in m'n ogen toen ik dacht dat ik je nooit meer zou zien!! Maar gelukkig is dat niet zo hoor!! Maar kreeg even zo'n heerlijk heimwee gevoel naar onze tijd samen in ons eerste huisje! Lachen gieren brullen! Ben je al helemaal aan het losgaan daar en heb je al leuke chicks ontmoet daar? Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 100467

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: