Laatste daggie Cairns!!!:D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Laatste daggie Cairns!!!:D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Laatste daggie Cairns!!!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

06 Januari 2006 | Australië, Cairns

Jooh people!!!

Jaah eindelijk gaan wij vertrekken vanuit Cairns, vanaf morgen staat er een ontzettend spannende trip op ons te wachten! Heb er zoooo'n zin in! :D

Maar goed nog even het laatste beetje nieuws vanuit het oh zo warme Aussie!:)

Maandag 02-01-06:
Werd wakker en had toch weer raar gedroomd! Ik droom de laatste tijd erg veel over Mitchell! Soms super leuk en vaak ook niet zo leuk!:( Maar goed hoop dat het allemaal goed komt, wat denken jullie!?
Overdag hebben we niet zo heel erg veel gedaan en 's avonds hebben we gegeten bij de Rhinobar met Jeroen en Sebastiaan. Daarna gingen we naar de Esplanade en daar kwamen we Jason tegen, dus daar nog ff mee gebabbeld en toen naar huis en de film Twister gekeken! Haha...rustig daggie of niet dan!;)

Dinsdag 03-01-06:
Lekker vroeg op, eindelijk!:) Maar na het douchen zijn we weer even gaan liggen...en jah dan snap je uiteraard dat we pas om 1 uur wakker werden!:( Maar goed niet getreurd. We zijn naar de Pier geweest, das een klein gebouw waar een aantal winkels in gevestigd zijn. Beetje saai allemaal. Dus we gingen al snel door naar de real Shopping Centre. Daar heb ik lekker Thais gegeten, tsja omdat ze gingen sluiten hadden ze een aanbieding en dat kan ik natuurlijk niet weigeren!:-p 's Avonds gingen we eten bij de Rhinobar, maar uiteraard had ik niet zoveel honger na die Thaise maaltijd! Was trouwens heerlijk!:D Onder het eten belde Joanna nog, lekker geklessebest over van alles en nog wat! Het gaat goed met haar en ze heeft een leuke kerst en oud&nieuw gehad, mooi!:D Uiteraard zaten er ook nog wat spannende verhalen tussen, dus ik zat met me hoofd zowat in de Phone!;)
Na het eten zijn we doorgegaan naar de bios. We hebben Harry Potter and the goblet of Fire gezien. Echt leuke film!:) Harry is zooo HEET!!!;) Na de film zijn we nog even uit geweest, maar was deze keer beetje saai... Tsja na een tijdje raak je daar ook gewoon op uitgekeken, steeds dezelfde kroegen!;) Beetje variatie mag van mij wel...:)

Woensdag 04-01-06:
Vandaag hebben we bij de Lagoon gelegen. 's Avonds weer bij Rhinobar gegeten en bij Mad Cow (das een kroeg) hebben we even 2 gratis drankjes naar binnen gewerkt! We hadden nog 2 fouchers!:D Ook zijn we nog naar Woolshed, P.J.'s en SOHO's gegaan. Daar was Sjors, dus Jenny was ik zo goed als kwijt!;) Dus ik btje gekletst met zijn Zweedse vrienden. Was wel gezellie!:) Ook bleef onze grote vriend weer slapen, dus 't kleine bedje was weer voor moi!;)

Donderdag 05-01-06:
Ma belde me uit m'n bedje om kwart over 8, dat was leuk wakker worden!:D Ff lekker bijgekletst, zo dat was wel ff nodig zeg!:) Goed daarna uiteraard weer mijn bedje in en pas om 1 uur weer wakker! OOOOOh het kan ook gewoon niet erger worden met ons!;)Vandaag wilden we eigenlijk gaan wakeboarden, maar we waren zo laat op en nog een beetje moe van de avond ervoor, dus we gaan het ergens anders doen!:) Zal en moet het un keer gedaan hebben!:D Goed lekker twee broodjes kaas met tomaat gegeten, een wasje gedraaid en weer naar de Lagoon. Was rustig voor mij, want Sjors was er ook, dus Jen was lekker met hem aan het dobberen!:) Heb beetje gelezen, gelegen, gecheckt en tsja dat was het wel zo'n beetje!:)
s' Avonds weer Rhinobar, Sjors en zijn vrienden waren er ook. Deze keer heb ik Turks brood met kip, pesto en brie gegeten en patat en een salade! Lekker hor!:) Goed rest van de avond weer met Sjors zijn vrienden zitten kletsen, was wel gezellie! Ook was het weer Ladies night, dus free champagne, chocolade en lollies! Goddelijk!;) Het jammere was alleen dat op een gegeven moment 2 van de 3 Zweedse jongens naar huis gingen en ik dus overbleef met 1! Neeeee...goed gelukkig heb ik me er goed vanaf gebracht, maar dat soort situaties kan ik niet zo goed tegen. Jen vertelde me dat hij tegen Sjors had verteld dat ie mij wel ff wilde regelen...haha nou mooi niet!!! GIRL POWERRRR;)

Vrijdag 06-01-06:
En vandaag zijn we van hostel gewisseld. We hadden nog een free night in Beach House, dus tsja toch maar ff gebruik van maken dacht ik zo! Verder gaan we vandaag nog even naar het Shopping Centre, want ik wil nog een geurtje halen, Jen haar bedelarmbandje (ze heeft een nieuw beedeltje 'het land Aussie'!:)) en nog ff koffie drinken.

Dus mensen vanaf morgen zal het even duren tot de volgende aflevering van Blanche en Jenny's avontuur te lezen is! Ook gaan we nu de Outback in en zal ik weinig tot geen bereik hebben met mijn Phone, dus mensen dat jullie daarvan op de hoogte zijn!

Ik zou zeggen wish me luck en tot de volgende knoop!:)

Knuffels,
Blanche

Ps: Laura je kan me mailen naar petersblanche@yahoo.com!:D

  • 08 Januari 2006 - 13:18

    Anneke:

    hoi blanche heel veel plezier en pas goed op jezelf! maar dat jij nog niet dicht groeit pffffff het lijkt soms net een restaurant rencensie whahah groeten van anneke janneke en marleen

  • 08 Januari 2006 - 14:17

    Mams:

    Hoi lieverd. Je bent nu al weer 2 dagen op pad in de outback. Ben benieuwd. Veel mooie plaatjes schieten en wat kilo's minder denk ik want weinig restaurants, drank en ijs lijkt me. Gisteren heeft wijnand judo NK teams gedaan in Amsterdam. Hij is met zijn team 4e geworden. Hij zelf heeft 6 partijen gejudoed waarvan 5 met ippon gewonnen. Gisteravond ouders marjolein te eten. Was gezllig en na afloop gekaart en veel gelachen. Vanochtend wijnand weggebracht voor vertrek naar internationaal judo trainingskamp in Oostenrijk. Met zijn trainer en vrouw en nog 2 dames en 2 heren is hij in een busje vertrokken. Hij krijgt daar zware trainingen 4 dagen lang en vrijdag komt hij weer naar huis. Vandaag met Jolanda geskeelerd. Jolanda probeert het op jou skeelers. Ze krijgt het een beetje door. Het is hier troosteloos weer en koud. Morgen weer op school beginnen. tot belse! liefs en xxx mams

  • 09 Januari 2006 - 02:47

    Joanne:

    goh, ben benieuwd hoe het jullie afgaat in the outback! misschien wel slapen in een heuse ozzie swag! k heb goed nieuws, mijn koreaanse kamergenootjes hebben me geholpen en afgelopen zaterdag had ik mn borg weer terug en meteen op de eerste de beste bus gestapt naar byron. Regenen en waaien daar. De wind kwam onder mn rok stond ik daar in mn onderbroek, haha iedereen lachen natuurlijk. Paul kwam me uit cocomangas ophalen en hij zag er lekker uit, oef. Iedereen vond het reuze dat ik weer terug was en er werd dan ook veel geknuffeld....hmmm daar zeg ik geen nee tegen. Hve fun, girls!!!

  • 05 Oktober 2006 - 16:59

    Homo:

    je stinkt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 100725

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: