HAPPY NEWYEAR!!!:D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu HAPPY NEWYEAR!!!:D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

HAPPY NEWYEAR!!!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

02 Januari 2006 | Australië, Cairns

Jaaaah people...kus...kus...kus! (doe ff net alsof ik jullie gelukkig nieuwjaar kus!:))

Goed zoals jullie misschien al wel verwacht hadden zit ik nog steeds in Cairns! Jaja we gaan ook niet naar Nieuw Zeeland, naja NOG niet!;) Maar wat we wel gaan doen lezen jullie straks!:)

Woensdag 28-12-05:
Vandaag had ik mijn vorige verhaal erop gezet. 's Avonds gingen we lekker bij de Esplanade eten. We hebben allebei een bakje Aziatisch eten gehaald! Ja want als je daar langs loopt ruik je al die lekkere kruiden en zie je al dat lekkere voedsel, dus tsja we moesten het even proberen!:-p Het was in elk geval HEERLIJK!!! En als Hollanders hebben we natuurlijk extra veel opgeschept, op een gegeven moment zei 1 van de vrouwtjes dat het nu wel genoeg was, haha!:) Na het eten hebben we bij een reisbureau gezeten om onze route een beetje te plannen! We moesten nu wel snel naar de westcoast, omdat de wet season nu nog niet zo erg was! Goed...

Donderdag 29-12-05:
Vandaag gingen we naar Peter Pan om wat tours te boeken. Wat hebben we nou geboekt!? Komt t!
We gaan eerst met een tour naar Alice Springs (das in het midden van Australie!). Deze tour duurt 3 dagen. We krijgen vanalles te zien, wat me voornamelijk bij is gebleven zijn watervallen!:) Verder gaan we nu de OUTBACK in! Jah pa het is zover!;) Dus dat zou ook wel heel iets anders zijn...spannend!:D
Eenmaal in het midden doen we nog een tour, die duurt 9 dagen. We krijgen dan een tour door het midden, dus Uluru (das die grote rode steen of berg!) en nog wat dingetjes die daar te zien zijn. Vervolgens gaan we naar Darwin. Opweg naar Darwin krijgen we ook weer vanalles en nog wat te zien. Zo gaan we naar Litchfield en Kakadu. Dat zijn National Parks en schijnen heel mooi te zijn! Dit alles kost een flinke duit geld, maar ik weet zeker dat het, het waard is!:D Heb er echt helemaal zin in! Eten en accomodatie zit er trouwens bij in, dus daar hoeven we ons geen zorgen meer over te maken!:)
Goed verder zijn we 's avonds gewoon de bios ingelopen...jaja dus gratis biosje! Echt slechte film, maar boeie, t was toch gratis!:) Broken Flowers! We gingen er zitten en echt allemaal oudjes kwamen binnen! Nou toen wist ik het al hoor! Dit is duidelijk geen film voor ons:(...maar goed we bleven maar zitten, want ik had idee dat we anders gesnapt zouden worden! Maar we zijn niet gesnapt en ik heb wel gelachen om al die oudjes die dan helemaal in een deuk lagen om iets zo niet grappigs!:D

Vrijdag 30-12-05:
HAPPY BIRTHDAY LAURA!!! Jaja Laura Peters (mijn nichie) is vandaag weer een jaartje ouder geworden! Dikke kus!:)
Vandaag zijn we gaan winkelen...alweer? Jah alweer!;) Maar niks gekocht. Wel 2 cappucinotjes gehaald met caramel siroop. Echt lekker gezeten op een leren stoel! Beetje geklets en een brownie gegeten (waren in de aanbieding). Was echt gezellie!:) Jen heeft nog een koffer gekocht...echt ik ben zo jaloers! Mijn backpack is niet kapot, dus ga ik ook niet zomaar een koffer kopen, maar oooh wat handig zeg!
's Avonds gegeten bij Rhino's, daar hebben we zitten kletsen met een kerel die uit Australie kwam. Hij gaf ons allemaal tips over de West Coast. Vervolgens gingen we even naar de Woolshed, daar even zitten kletsen met de vrienden van Paul en daarna zijn we naar Gilligans gegaan. Daar kwamen we Dave en zijn vrienden tegen. We hebben lekker gedanst. Dave ging echt zo expres met een meisje voor mijn neus dansen...haha alsof ik daarmee zit...:) Kijk als het nou een lekkerwijf was...maar nee dus tsja!;) Heb nog een lipstick gevecht gehad met 1 van zijn vrienden. Wat heb ik gelachen zeg!:D

Zaterdag 31-12-05:
Oudjaarsdag! We zijn lekker laat opgestaan, even wat boodschapjes gedaan en klaar gemaakt voor de grote avond. Even snel wat gegeten bij de Woolshed en daarna naar P.J.'s. Vandaaruit begon de Barhop die we gingen doen. Kwamen we daar aan mochten we ons laten schminken...haha nou ik had eigenlijk een snorretje willen laten zetten, maar het is een bloem op mijn arm geworden en een hartje op mijn sleutelbeen!:D Ook kregen we gelijk een gratis shotje! Na P.J's ff een groepsfoto en door naar Gilligans. Daar meteen free cocktail, HEERLIJK!!! We kwamen aan de praat met een Nederlandse kerel, Sjors. Ik vond dat hij een beetje praatte zoals Hans Teeuwen, dus dat zei ik tegen hem! Haalde hij zijn paspoort tevoorschijn. Zijn achternaam was Teeuwen. Hans is dus zijn oom. Hoe vet is dat!:) Goed wij nog even gedanst en door naar Tropos. Daar kregen we gratis pizza en weer gratis drankje. Jen was al lekker aan 't sjansen met Sjors...;) De volgende tent was Woolshed...weer free drink...en al snel stonden we op de tafels te dansen!:) Even met een vriend van Paul gedanst...grappig kereltje! Goed de laatste tent was SOHO's. Toen het bijna 12 uur was ging ik met een van Sjors zijn vrienden naar het vuurwerk kijken uit het raam. Dus het was 12 uur en die Zweed, genaamd Hugo was dus de eerste die ik gelukkig nieuwjaar wenste. Dus ik Jen zoeken...hoppa in de armen van onze Sjors vond ik haar.:) Dus gelukkig nieuwjaar gewenst en verder gefeest! Sjors probeerde me aan die Zweedse vriend van hem te koppelen...nou EGNIE!!! Hij was niet lelijk, maar nee...Eenmaal in P.J.'s kwam ik die vriend van Paul weer tegen. Hij heet Naill en komt uit Canada. Daar heb ik buiten mee zitten kletsen en hij heeft me ook naar huis gebracht. Toen hij weg ging kwam Jen met haar scharrel binnen! Dus hij bleef slapen...nou ik heb het geweten...lekker mee kunnen genieten van al die funzige geluiden!;) Echt lekker slapen werd het dus niet! Het enige wat ik een beetje gemist heb met Oud & Nieuw was het spetterende 5...4...3...2...1...Gelukkig Nieuwjaar! Maar het was zekers een geslaagde avond!!!:D

Zondag 01-01-06:
11 uur ging Sjors dan ook eindelijk een keertje weg. Heb even brood van beneden gepakt, even met Sebastiaan gekletst en weer mijn bedje in. Echt zooo erg we hebben gewoon tot kwart over 5 geslapen. Ff snel gedoucht en bij de Rhinobar gegeten. We de foto van onze barhop opgehaald...echt leuk! En hebben nog even een ijsje gegeten.:D Eenmaal thuis hebben we de film Entrapment gekeken. Halverwege komt Sjors...jah hoor ik zag de bui alweer hangen!;) Ik ben maar even naar beneden gegaan...filmpie gekeken. Eenmaal terug op de kamer was Sjors alweer weg...Ik kon echt niet slapen, zo irritant! We hadden natuurlijk teveel geslapen!:(

Vrijdag zet ik nog 1x een berichtje op mijn site, want daarna gaan we aan de tour beginnen. Dus eindelijk komen er weer boeiende verhalen, van dingen die ik zie en doe! Laat even weten hoe jullie oud en nieuw was, ben benieuwd! Ohjah en volgend jaar wil ik heeeeel veel oliebollen en appelflappen!!!:D Wat heb ik dat gemist zeg!:)

Mensen tot de volgende keer!

Greetings,
Blanche

  • 02 Januari 2006 - 08:42

    Nils:

    Nou hier komt ie dan hoor.... 5...4...3..2..1. gelukkig nieuw jaar -x- -x- -x- en dat je nog veel meer leuke dingen gaat doen. en als je terug komt dan zal ik wel wat oliebollen voor je bakken en appelflappen kopen :) -x- Nils

  • 02 Januari 2006 - 10:50

    Laura:

    Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen..!!! Een jaar met véél avontuur, mannen, drank en liefde..!! Kuss Laura

  • 02 Januari 2006 - 11:33

    Hey Blanche,:

    Eindelijk ga je weer eens echt de toerist uithangen. Het zal een flinke duit geld kosten, maar ik kan je verzekeren dat het het echt waard is. Ik heb toendertijd een jeepsafari gedaan naar Ayers, Olga's en de rest, en 's naacht in de openlucht geslapen with the Rock behind me, awesome!!En geniet ervan he!. Als je terug gaat naar Darwin ga je de National parks in, ook dat zal geweldig voor je zijn. Alhoewel de waterfalls waarschijnlijk niet stromen ivm de zomer. Maar het blijft top. Ik kan alleen niet helemaal opmaken waar je na Darwin naar toe gaat. Als je de West Coast gaat doen zal je hoogswaarschijnlijk beginnen in Broome. Ook een heerlijk klein plekje. Voor de rest zijn er daar tussen de plaatsen hele grote afstanden met niets. Dus als ik jou was zou ik wel kijken hoe je de west het beste kan doen. Maar daar kom je vast wel uit. I love Perth!! He Blanche, gezellige tijd in the Outback, liefs hug Mel

  • 02 Januari 2006 - 11:33

    Vienthi:

    Hey blanche

    Gelukkig nieuwjaar!!!!! Ik was in hilversum met Oud&Nieuw en omdat er dan geen bussen rijden was ik samen met een vriendin bij oma blijven slapen:). Dus heb ik oma om half 6 gelukkig nieuwjaar gewenst.....ze schrok wel een beetje want ze lag net lekker te slapen/snurken:p!!!!
    Heel veel plezier nog!

    xxxVienthi

  • 02 Januari 2006 - 12:12

    Mams:

    Gelukkig en gezond en reislustig nieuw jaar meid. En eh volgend jaar gaan we samen oliebollen en appelflappen bakken!! Jij en Jenny zien er goed uit zeg! Wij hebben niet veel kleur gekregen in de franse alpen. Totaal maar 1 dag zon. Vandaag is het stralend winterweer. papa en wijnand gaan op de fiets naar oma en ik en marjolein met de auto naar hilversum. Oma gelukkig nieuwjaar wensen. Scheetje is al weer 4 dagen niet thuis geweest - verwacht haar elk moment voor het raam. Volgens Mel gaan jullie nu een hele leuke tour maken van totaal 12 dagen. Veel foto's en genieten - kijk uit voor de spinnen en slangen hé!. Liefs

  • 05 Januari 2006 - 14:01

    Laura:

    Blanche...ik zie die foto's nu pas! Ziet er allemaal erg leuk uit! En lekker bruin ;) ( ik wil je emailen, maar naar welke mail kan ik dat doen?? ) kus kus

  • 06 Januari 2006 - 03:35

    Joanne:

    gelukkig nieuwjaar!
    gekke meid ik wens je een goeie reis. mijn website is joanne.aroundtheglobe.nl zonder www.
    heb je davinci al uit? wil je het opsturen naar 158 alcorn street
    suffolk park byron bay, NSW
    postcode weet ik niet maar zal wel aankomen.

    dikke kus joanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 100725

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: