Vet veel geld verdienen hier...NOT!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Vet veel geld verdienen hier...NOT!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Vet veel geld verdienen hier...NOT!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

28 December 2005 | Australië, Cairns

Hallo iedereen!

Weer een langdradig verhaaltje komt eraan! Tsja ik moet jullie toch een btje op de hoogte houden!;)

Iedereen trouwens nog bedankt voor de beste wensen! Jullie ook terug he!:)

Vrijdag 23-12-05:
10 uur stonden we op en zijn we naar Forde gegaan, dat uitzendbureau, maar ze hadden nog steeds geen baantje voor ons...:( Dus wij naar een ander uitzendbureau, namelijk Grande. En uiteraard hadden ze daar ook geen baantje voor ons...:( Verder hebben we gesolliciteerd bij de Rattling Hum, PJ's en The Woolshed...maar daar hebben we nog niks van gehoord, dus ik reken er niet meer op!
's Middags hebben we lekker nacho's gemaakt! Dorito's met gesmolten kaas, LEKKER!!! Het was alleen eerder kaas met Dorito's dan Dorito's met kaas...haha! Luxe probleem;) Goed we hadden ons echt helemaal misselijk gegeten, vreselijk, voorlopig even geen Nacho's meer voor ons. Verder hebben we op bed gelegen, want het was toch k*tweer, regen etc. 's Avonds hebben we in de Woolshed gegeten en Dave en Paul hadden me nog gesmst... Dave werd ik echt helemaal gek van, dus heb gezegd dat ik niet langs kwam. Lekker vroeg ons bed in dachten we...nou uiteindelijk hebben we wel in bed gelegen, maar slapen ho maar! Haha we hebben lekker zitten beppen en ik heb nog in de DaVinci Code gelezen.

Zaterdag 24-12-05:
Aah lekker ontbeten met 2 gebakken eitjes! Zo das echt weer eens wat anders dan een appeltje!:) Vanmiddag zijn we weer gaan shoppuh! Heb een blauw spaghettihempje gekocht! Die dingen heb je namelijk echt wel nodig hiero! We hebben een Milkshake Crunchie gehaald, jeetje wat was dat goddelijk zeg, alleen beetje te veel!:D Toen we weer thuis waren hebben we even een wasje gedaan en tv gekeken! Oma H had nog even gezellie gebeld en mama vanochtend ook, want die gingen opweg naar het witte bergachtige landschap van France! JALOERS;) Ik wil ook snowboarden...!!!:)Goed 's avonds naar de Woolshed, daar was Paul later ook, maar die deed een beetje vreemd. Ging ie me eerst helemaal in m'n nek zoenen etc...vervolgens gaat ie naar de wc en komt ni meer terug...naaah wat ben je dan voor kerel!? Dus ik deed een btje lullig tegen hem...heb mijn whatever move gebruikt! Haha;) Naja later heb ik buiten nog met hem zitten kletsen, we zaten in een treintje van een kinderspeelplaats. Komt er in 1x een politieagent aan, we mochten daar niet inzitten! Ooh nou sorry hor, we deden niks behalve praten...Goed wij eruit en we waren nog geen 2 meter verder bedacht ik me dat ik me mobiel was vergeten. Dus ik zoeken, kom ik terug (zonder mobieltje) is Paul pleiten...Jeetje...die kerel echt! Zo irritant, had het helemaal met hem gehad! Hij was dan wel super dronken, maar toch weetje! Goed politie mij helpen zoeken en een andere kerel nog bellen naar mijn mobiel, maar geen spoor! Dus uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan...:(

Zondag 25-12-05:
HOHOHO MERRY CHRISTMAS!!!:D Tsja 1e kerstdag...geen mobiel, geen familie om je heen, vet heet en brak! SJAGGIE dat ik was! Goed we begonnen met een duik in ons hostel zwembad en daarna heb ik bacon met gebakken ei gegeten...mjam mjam.:) De rest van de dag hebben we bij de Lagoon gechilt. 's Avonds zijn we wezen dineren bij de Woolshed. Voor 7 dollar hadden we een kerstmaaltijd, kip met gekookte aardappels, sla en een soort knoflookbroodje! Best te doen dacht ik zo!:D Na het eten zijn we naar de bios geweest, een echte kerstfilm gezien! Chronicles of Nardia, echt een vette film! Onder de film hebben we genoten van een echte kerstzuurstok...ooh lekker hor! Is de film afgelopen heeft Jen een smsje, Paul had mijn telefoon gevonden!!!!!!!! Oooooh what a relief! Ik was echt zo blij, mijn avond kon niet meer stuk!:)

Maandag 26-12-05:
Boxingday! Tsja 2e kerstdag kennen ze hier niet...helaas! Had wel zin in een tweede kerstmaaltijd!;) Goed Jen en ik hebben onszelf getrakteerd op een kerstcadeautje, namelijk een lekker geurtje! Ik heb Davidoff gekocht en Jen Jean Paul Gaulltier. Was bij een discount chemist, dus honderd milliliter voor maar 62 dollar!:D De rest van de dag hebben we weer bij de Lagoon gelegen. Paul kwam nog langs met zijn vrienden, mijn mobiel afgegeven en even gekletst. We zagen hem aan komen lopen en toen dacht ik...Blanche wat zie/zag jij in die kerel!? Hij had jezussandalen aan, een zwembroek dat je denkt...zeeman!? En ook nog eens dat haar...vet onverzorgd! Jen en ik hadden besloten dat we niet met hem mee gingen reizen (niet omdat hij er niet zo goed uitzag, maar we wilden eerder weg). Verder heb ik de DavinciCode uitgelezen! Goed boek zeg...:D 's Avonds weer eten bij de Woolshed, daar had ik een kan snakebite op, Jen wilde helaas niet meedrinken. Dus ik had hem al aardig hangen! Daarna gingen we naar Tropos, daar was voor 8 dollar drinken wat je drinken kon. Basic spirits. Toch zijn wij aan de cola gegaan. Toen Paul kwam nam ie me even mee naar buiten. Begon ie te vertellen dat ie een vriendin had, ze was gister aangekomen...waaat!? Naja opzich boeie... Hij vertellen, jah ik had echt met jou willen zijn, maar nu zij hier is blablabla...Tuurlijk! Goed hij vond het zo erg en wilde wel gewoon vrienden blijven...haha no problem mate! Wat dacht ie wel niet, dat ik helemaal in de wolken van die kerel was!? Goed hij heeft haar aan me voorgesteld, leuke meid!:) Jen en ik lekker dansen en later naar de Woolshed! Daar was Dave, had me ook al de hele tijd zitten smse en bellen etc. Goed ik had er echt geen zin in, toen zag ik een jongen waarvan ik wist dat ie Nederlands was. Dus ik kletsen met die kerel (Glenn, bijna 19), vet gezellie! Hij kwam uit Groningen...he das mooi kan ie me volgend jaar mooi rondleiden! Hehe...zo doe je dat!;) Goed super gezellie ook lekker met hem gedanst etc. Jen was ondertussen naar huis gegaan. Toen de tent ging sluiten heeft hij me naar huis gebracht en daar hebben we echt 2 en een half uur zitten kletsen. Als afscheid dan toch maar weer een zoentje...;) Goed nummers uitgewisseld, dan zouden we morgen wat afspreken. Nog maar weer een zoentje, staan we daar achter een muurtje, hoor ik een deur open gaan, dus ik kijken, was het Jen en ze schrok!!! Haar hoofd, jullie hadden het moeten zien!:D Goed om half 7 lag ik dan in mijn nest.... Ohjah ook nog een smsje van Dave (die was ik al helemaal vergeten!): What the Fuck i can not believe you ditched me en nog wat! Oooh jeeh wat heb ik nou weer gedaan! Goed dat contact is in elk geval over...jammer want het was zeker een aardige kerel.

Dinsdag 27-12-05:
Jah...12 uur op, lekker fris en fruitig...;) Naar het postkantoor, dicht!:( Even op internet en daarna naar de Lagoon. Daar hebben we lekker gelegen en zouden we Glenn en zijn vrienden treffen. Nou om 5 uur nog geen Glenn te bekennen, dus ik smse: Zeker verdwaald!? Bleek dat ie er al 1,5 uur lag. Bel dan ff kneus! Maar goed wij lagen daar dus en ik zag een groepje jongens voetballen, en ik wist dat hij dat top vindt, dus ik kijken, jah hoor was hij het. Haha nou ik heb me helemaal kapot gelachen, we zijn maar gewoon naar huis gegaan, belt ie me om half 6 waar lig je dan! Tsja slomme, laat nu maar zitte!;) Goed hij ging vandaag weg, dus ik zou hem niet meer zien...Oke doei doei!
's Avonds met Jeroen en Sebastiaan bij de Rhinobar gegeten, was wel gezellie, ze hebben de wildste plannen voor Oud & Nieuw en wilden dat wij er ook bij waren. Jen kan echt niet meer tegen Jeroen, tsja nooit met een jongen gaan die aan je gaat plakken!;) Dus daar had zij niet zoveel zin in, btje discussie gehad, Jen helemaal down. Dus hoppa bak ijs gehaald en cappucino op de esplanade. Echt gezellie, beetje mensen kijken en kletsen!:) Smsje van Glenn, hij bleef nog een nachtje in Cairns. Of ik nog ergens af wilde spreken, nou vooruit!:) Nou wij wilde niet uit dus echt ergens afspreken ging niet meer lukken! Lagen we in onze kamer, stond Glenn voor de deur. Ze hadden nergens een slaapplek, dus vooruit kom er dan maar gezellie bij!;) Zijn 2 vrienden sliepen in de auto, nou het werd een laat nachtje!

Mensen tot de volgende keer...misschien vanuit hier, Darwin of Nieuw Zeeland. Ja onze plannen zijn namelijk een beetje aan het varieren!:) Jullie horen het nog!

Dikke kus,
Blanche

Ps: Iedereen alvast gelukkig nieuwjaar! Rustig aan he!;)

  • 28 December 2005 - 07:59

    Aukje:

    He Blanche, een reislustig 2006 gewenst.Wij zitten tegenwoordig midden winter op het strand te kitesurfen. Tjeerd heeft zo`n ding gekocht. Vet eng. Meid geniet er van en zo te horen doe je dat wel. Wij gaan lekker de sneeuw in en wensen jouw en je vrienden een goed 2006. Veel liefs Kees, Sanne, Tjeerd Jisk en me.

  • 28 December 2005 - 14:32

    Nils:

    Jij ook een lekker 2006... en we horen snel weer van je...xxx nils

  • 28 December 2005 - 15:55

    Steef:

    Blanche!! k ben zoo jaloers!! wat ben je bruin! :( haha je geniet wel heah :) Heey New zeeland! daar zin mn Oma nu ook, en vanochtend mn oom en tante uitgezwaait vanaf schiphol want die gaan voor 3 maand daar heen!! Dus als je gaat lees k de plekken wel, waar je zit! Have fun in iedergeval en alvast een fijne jaarwisseling! Laura en Ik gaan naar de Buitenwacht!!
    Nu lekker vakantie en heb ni zoveel planne!
    by the way: nice pica's!!
    Kuss kusss mij!

  • 28 December 2005 - 17:48

    Angela:

    hey negertje!!

    ik wil je eerst ff een goed,zonnig en feestachtig 2006 wensen.ik was ff bang dat je t feesten verleerd was,maar dat blijkt uiteraad niet:) leuk je haar zo stijl. je hebt wel de sneeuw gemist,ik hoop dat we nog kunnen schaatsen,maar dat hoor je dan wel weer. have fun!!

    nieuwjaars hug ,angela

  • 28 December 2005 - 19:16

    Hedwich:

    Heeej Blanche wat heb je weer een super leuk verhaal geschreven moste lachen om die omschrijving van die jongen met zn zeeman broek :D :D Serieus machtig typisch JOU!!
    Je schreef op het kaartje dat dit ook echt wat voor mij was.. Nou als ik jou zo hoor gaan krijg ik ook de kriebels.. Echt leuk dat je het lef hebt gehad!! IK ben alleen niet helemaal trouw aan je verhalen lees bijna alles ok?? Jij een super leuk nieuwjaar he.. Helemaal uit je dak gaan en er goed aandenken dat je dan nog drie zoenen van mij :D
    En als goed voornemen stel ik voor om als je terug bent uit Australie en je het super druk hebt met iedereen bezoeken en leuke dingen doen bijkletsen en bla bla.. Dat wij dan ook even wat leuks gaan doen en je me alles live verteld :D
    Meiddd nog heel veel plezier daar
    Liefs hedwich

  • 29 December 2005 - 08:54

    Anneke:

    hoi blanche
    alvast een heel gelukkig nieuwjaar en nog een hele fijne tijd daar!! en blijf schrijven! xxx anneke,janneke,marleen

  • 29 December 2005 - 19:34

    Tina:

    Hey Blanche,eindelijk weer iets van fam Hassink.Heb geprobeert je met Kerst te bellen maar dat is niet gelukt,ik weet niet waarom niet maar ja dan maar weer op deze manier.Het is leuk om te lezen dat je heel erg geniet,door gaan zo. Wij wensen jou een fantastisch 2006 en hopen gauw weer van je te horen.Oh ja bedankt voor jouw kerstkaart. Dikke knuffel Tina.

  • 30 December 2005 - 02:13

    Blanche:

    Dag lieve mensen!

    Thanx voor jullie berichtjes! Morgen oud&nieuw aaaah! Ben benieuwd hoe dat is hiero in Aussie! We zijn eindelijk gebeld voor een baantje, maar dat dan voor oud&nieuw, kunnen we misschien wel veel geld mee verdienen, maar we willen het ervaren!:D Iedereen heel veel plezier morgen, gaat wel lukken toch!?;)

    Knuffel
    Blans

  • 30 December 2005 - 07:49

    Joanne:

    wow, jij weet ook wel hoe je je kontje moet schudden!

    k heb nog geen baan en wil mn appartement in brisbane kwijt, dus als je iemand weet! 80 aud pw in het centrum....REAL BARGAIN!
    wil zo graag in byron zijn de laatste maand (of langer><)

    hou jullie op de hoogte
    dikke kus en happy nw year jojo

  • 31 December 2005 - 18:57

    Nynke:

    He BLANCHIE!!! Lang nix van me laten horen (ben druk met de buurman) maar wou je ff een spetterend nieuwjaar wensen daar aan de andere kant van dit bolletje!!! LTRRR meer! dikke x

  • 31 December 2005 - 20:27

    Mams:

    Hoi lieverd, eindelijk zijn we weer thuis en lekker jou bericht lezen. Wat schrijf je toch gezellig. Lachen hoor! Je hebt veel aandacht van jongens - ga zo door! Jammer dat je geen baantje hebt kunnen vinden. Dan maar weer lekker verder reizen - je bent tenslotte in aussie om ook van alles te zien. En het wordt tijd dat je weer eens wat schrijft over de omgeving etc. Je hebt leuke reacties van bekenden. Wij hebben het heerlijk gehad in Megeve. Veel sneeuw en heerlijk geskied iedere dag. Totaal maar 1 dag zon gehad verder wisselvallig wel koud. We misten je wel hoor! Het appartement was mooi-ruim-gezellig en warm-direct aan de lift. Volgend jaar ben je gewoon weer van de partij - toch! Nu lieverd over 2,5 uur is het hier de jaarwisseling en dan bel ik je meteen op. Bedankt voor je smsjes xxx van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 100729

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: