More Cairns!!!:) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu More Cairns!!!:) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

More Cairns!!!:)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

23 December 2005 | Australië, Cairns

Dag luitjes!

Ja er is weer een weekie voorbij, dus weer een up to date verhaal van mij! Ga er maar even lekker voor zitten!;)

Donderdag 15-12-05:
Vandaag was het afscheid van Johanna...:( Dat was echt vreselijk, heb echt een aantal traantjes gelaten, mijn grote ZUSSIE!:( Nu hebben we gelukkig nog veel contact en Jo is opzoek naar een baantje in Brisbane. Goed zo rond half 7 kwam Helen, 1 van de Engelse meisjes die ik had ontmoet met de Ultimate Party. We zijn naar de Rhinobar gegaan, daar gegeten en daarna naar de Woolshed. Vervolgens ging Jenny naar huis en zijn Helen en ik doorgegaan, er was namelijk gratis champagne, chocolade, lollies en aardbeien bij de Rhinobar voor vrouwen!!!:D:D:D Nou en aangezien wij vrouwen zijn...;) Dus na 4 champagne, heel wat chocolade en een lollie zijn we weer terug naar de Woolshed gegaan. Beetje teut ben ik tegen een kerel aan gaan lullen voor Helen, hij bleek Australisch te zijn en zag er behoorlijk goed uit! Hij heette Dave en was 23 jaartjes en bleek dat hij ook best wel rijk was! Haha jackpot ;)! Nee hoor, heb er weinig van gemerkt, maar hij of zijn ouders hadden een boot en een huis ergens in de bergen, waar de rijke mensen wonen! Super vet! Maar goed om niet te veel uit te breiden. We hebben de hele avond met hem en zijn vrienden gedanst op de tafels in Woolshed...jaja lekker gek!!!:) Goed ik zag er echt niet uit, had een kort spijkerbroekje van Jen aan (iets te groot) en een T-shirtje. Ik voelde me best wel mannelijk! Maar des ondanks toch weer aandacht!!! Echt die mannen hier, al zeg ik het zelf hebben echt geen smaak!;) Maar goed het was een zeer geslaagde avond!:)

Vrijdag 16-12-05:
Om half 8 werden we opgehaald door het busje voor de tour naar Cape Tribulation. Dat is een soort National Park. We kregen een ontbijtje, ik had quiche met bonen en Jen had een muffin met een mango. Had ik echt even nodig, want ik was me toch brak he! Die avond ervoor had me echt gesloopt!:) We reden langs een berg omhoog en konden de hele reis zowat genieten van mooie uitzichten op het strand en water. We zijn met een krokodillenspottour een rivier overgestoken, maar uiteraard weer geen Crocs!:( We kregen wel veel info over de omgeving, maar na 10 minuten is mijn aandacht verdewenen, al helemaal als ik brak ben! Verder hebben we door het regenwoud gewandeld, even wat gekke foto's gemaakt en de rest van de rit geslapen op Jenny's schootje!:) We werden om 2 uur afgezet bij het hostel PK's. Daar hadden ze een zwembad, dus hoppa lekker zwemmen de rest van de middag.:) Als avondeten had ik een kant-en-klaar pakje pasta en Jen brood met tonijn. Er waren nog 2 Nederlandse jongens uit Brabant aan het koken, dus daar ben ik mee aan de praat geraakt en daar hebben we (vooral ik) de rest van de avond mee gekletst! Super gezellie!:D Er was 's avonds ook een fullmoon party in ons hostel aanwezig! Yoehoe...:D Goed wij nog even een dutje doen en jah hoor worden we pas om 12 uur wakker! Het is ook altijd hetzelfde met ons!:( Maar toch naar buiten, vette muziek!!! Nou ik had er helemaal zin in!:) Kwamen we daar aan, echt super vette DJ met lichten en alles, zijn er maar iets van 10 mensen....:( Nou dus wij weer met die Nederlanders zitten kletsen, maar na een uurtje hadden we het wel gezien!

Zaterdag 17-12-05:
9.00 uur op en uitchecken. Jen en ik zijn nog even naar het strand gelopen, je moet toch wat bezichtigd hebben als je daar bent!;) Wat foto's genomen, weer van die leipe uiteraard! Tot 2 uur weer bij het zwembad gelegen en toen zaten we weer in het busje! Bij een Lookout point gestopt, wat foto's gemaakt en weer verder. De tweede stop was echt wel leuk, dat was namelijk bij Mossman Creek (River). Echt daar mochten we even zwemmen, KOUD KOUD!!! Maar wel super mooi! Jen ging niet zwemmen, dus die heeft even een hele bikini shoot van me gemaakt! En je weet ik ben echt totaal niet foto geniek, dus echt mooi zijn ze niet! Haha maar boeie!!!;) Ook in Port Douglas zijn we even gestopt, daar was een ijscozaak waar ze 42 soorten hadden!!!Aaaah nee en ik kan al nooit kiezen! Maar uiteindelijk toch een keuze gemaakt, Passionfruit en Banaan, triple Chocolate en Violet Crumble! Echt lekker!:)
Goed 's avonds was het feest! We wilden het niet laat maken, maar we waren bij P.J. O'Briens en daar was bardancing! En Jen zei tegen me, kom op Blanche doe nou mee! Dus vooruit ik meedoen! Nou ronde 1 makkie!!!:) Ik ging helemaal los (geen kleren uit hoor mensen) en het publiek maakte het meeste geluid bij mij! Dus ik mocht door naar de finale!!!:D Nou als je dan van de bar afkomt allemaal mannen, aaah dancing queen en Paul die daar werkt was helemaal blij! Gaf me een kus en omhelsde me, hij zei dat ik wel bij het professionele team kon haha!:D Goed finale... Vijf meiden! Ik was al blij dat ik zo ver was gekomen! Dus ik weer gaan, maar het liedje was er iets minder geschikt voor...Toch proberen het beste ervan te maken en Jenny heeft me gefilmd! Haha echt zooo grappig om terug te zien! Uiteindelijk ben ik 4e geworden! Best netjes dacht ik zo, aangezien die andere meiden hun kleren bijna uit hadden! Jen zei achteraf dat ik wel de beste moves had, maar dat ik gewoon niet geil genoeg kon kijken! Helemaal gelijk...want ik was vet aan het lachen, had de grootste lol, dus ja das niet echt geil natuurlijk! Na afloop kwamen er nog wat mannen naar me toe, die zeiden dat ik echt had moeten winnen, toch leuk is dat!:D Nou geweldige avond was dat!:) Toppie...:D

Zondag 18-12-05:
Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en heeft Jen mijn haar gestyld. Echt zo apart staat dat bij mij, best leuk! Dus uiteraard weer een hele fotoshoot! Ja pa en ma de cd foto's die jullie krijgen bevat alleen maar plaatjes van moi!;) Maar das ook leuk natuurlijk!:-p Goed verder heb ik gebeld naar South Molle Island, waar ik wilde gaan werken, maar ze hadden alleen housekeeping jobs en daar heb ik echt geen zin in, dus dat gaat niet door! Daarna zijn Jen en ik wezen SHOPPUH!!!:) Heb een zwart rokje gekocht, rood spaghetti hempje, strapless broekjurk (super vet!:)) en slippers! 's Avonds had Jen een date met Jeroen (die heeft ze 1x gezien met het duiken), dus wij met hem uiteten en een vriend van hem was ook mee! We zijn nog even naar een aantal tentjes geweest, maar ik had het al snel gezien, Jen en Jeroen waren helemaal into each other en Sebastiaan en ik duidelijk niet dus tsja! Gelukkig gingen we vroeg naar huis!

Maandag 19-12-05:
Ik had slecht geslapen! Vet ziek, hoesten, snotneus en vette koppijn! Dus rustig dagje! We hebben onze CV aangepast en uitgeprint. Ik was echt zo beroerd, dus we zijn daarna naar huis gegaan. Even en avocado gegeten en geslapen. Om ongeveer 7 uur gingen we weer naar Woolshed eten. Ik had voor 6 dollar ge-upgrade naar een steak. Best lekker, maar ik proefde zo weinig en kon niet zoveel op (ZONDE!!!:)). Na het eten ben ik meteen naar huis gegaan, voelde me echt vreselijk. Jen bleef bij Jeroen, weer een wilde nacht!;) En uiteraard als ik me niet lekker voel vragen 2 jongens (toevallig 2 Paulen) of ik mee wil wat drinken! Oooh heb ik weer! Maar opzich, anders had ik moeten kiezen en das ook niet leuk!;) Dus lekker vroeg mijn bedje in en nog een filmpie gekeken.

Dinsdag 20-12-05:
En weer lekker uitgeslapen. Echt zo grappig, want wat was er op tv 's ochtends!? Kruimeltje, haha met Engelse ondertiteling!:D Dus we voelden ons even helemaal thuis!;) Daarna zijn we naar Forde gegaan, das een uitzendbureau. Even wat formuliertjes ingevuld en dan zouden ze ons binnen 2 dagen bellen!
's Avonds zijn we naar de bios gegaan, namelijk King Kong echt vette film en hij duurt lang! Gewoon 3 uur! Zeker een aanrader! Ook belde Paul weer of ik wat wilde drinken, maar had geen zin, want voelde me nog steeds nie lekker!

Woensdag 21-12-05:
Half 11 op en naar de Lagoon, was ie dicht!!! In verband met de schoonmaak! Dus hebben we bij het zwembad van het hostel gelegen. Daar kwamen we Jeanine tegen uit Duitsland, die hadden we ontmoet in Noosa. Dus daar zijn we 's avonds ook mee gaan eten. Zij ging vroeg naar huis, want de volgende dag moest ze vroeg op om haar vliegtuig te halen. Maar wij gingen uiteraard door!:D Voelde me nog steeds niet helemaal 100%, maar ach. Dus wij naar Gilligans en wie kwam ik daar tegen!? Die Dave en zijn vrienden. Dus daar hebben we mee zitten kletsen en zijn uiteindelijk naar de Woolshed gegaan. Er was daar een Wet T-shirt competitie. Heb nog getwijfeld of ik mee zou doen, je kreeg namelijk zowiezo 50 dollar bartap en als je won kreeg je 100 dollar cash en nog iets. Maar toch maar niet gedaan! Heb me wel helemaal kapot gelachen om de meiden die het wel deden!:) Al die kerels op die meiden geilen joh! Zooo... Er hing heel wat kerstversiering, dus Jen en ik waren weer bedekt met slingers! Zo hebben we de hele avond op de tafels gedanst!

Donderdag 22-12-05:
Om 12 uur lagen we bij de Lagoon. Dave en Matt kwamen ook nog even. Jen en ik hebben Yoghurt gehaald bij de Yoghurtbar. Echt lekker, maar iets teveel! 's Avonds zijn we naar de Rhinobar gegaan en heb ik weer ge-uprade. Fish and chips! Lekker! Ook was het weer ladiesnight, dus weer free champagne en chocolade etc! Mjam mjam:) Dave bleef me maar smse dat ie me wilde zien, dus uiteindelijk zijn we naar Gilligans gegaan, maar na een uurtje zijn we daar ook weer verdwenen! Hij is het duidelijk niet! Maar wel een aardige kerel...

Nou mensen dat was het weer tot nu toe, alvast hele fijne feestdagen en een spetterend nieuwjaar!!!

Hele grote dikke knuffel voor iedereen van mij!!!

Blansje:)

  • 23 December 2005 - 11:48

    Linda:

    Hey wijfie! Het gaat er wel steeds wilder aan toe nietwaar?? Je hebt in ieder geval goed gefeest..
    Heel veel plezier met kerst en je oud en niuewfeestje!! Nog bedankt voor je kaartje. Dikke Smak

  • 24 December 2005 - 10:58

    Nora:

    Hey lieve Blanche!!
    Dank je wel voor je kerstkaartje, superlief!!!
    Even om je kort op de hoogte te stellen: Met michel (zo heet hij inderdaad) werd, is en wordt het niks.. Helaas, maar "geen hand vol, maar een land vol"...
    Jij hele fijne kerstdagen en alvast een hele fijne jaarwisseling en een onwijs goed en spetterend nieuwjaar gewenst vanuit ons koude kikkerlandje!
    Ik vind het superleuk om je berichtjes te lezen!
    Geniet van je mooie tijd daar!
    Hele dikke knuffel!

  • 24 December 2005 - 14:41

    Annelies:

    Hey Blanche,

    Hartstikke bedankt voor je kerst kaart (ik had er ook een van je ouders:))
    Ik hoop dat je daar goede kerstdagen hebt met de mensen om je heen.
    4 januari ga k samen met Margreet naar Cran Canaria. Vertel ik dat aan Harold moet hij daar stage lopen en vertrekt ook op 4 januari. Nou ja wordt dus wel leuk. Veel plezier en een hele dikke kus ps. de groeten van Fam. van Enk

  • 26 December 2005 - 10:43

    Clinton:

    hey blanche, zo te zien heb jij daar echt naar je zin (je komt nog wel terug toch?). Met mij gaat alles goed, alleen heel erg druk met school! Ik wou je even fijne feestdagen wensen en een gelukkig nieuw jaar. Oh ja dat had ik je nog niet verteld. Ik en mijn vriedin zijn uit elkaar (je had gelijk). ze was toch niet helemaal mijn type (hahaha). ik laat wel weer wat van me horen xxx clinton

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 100731

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: