Having fun in Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Having fun in Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Having fun in Cairns!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

15 December 2005 | Australië, Cairns

Goededag iedereen!

Het is weer even geleden, het lijkt echt alsof het gisteren was dat ik mijn vorige verhaal erop gezet heb! Maar goed hier komen mijn belevenissen van de afgelopen week!

Donderdag 08-12-05:
Na op internet te zijn geweest zijn we via de Esplanade (soort boulevard) terug gelopen naar het hostel. We hebben een hele groep Pelikanen gezien, leuk joh!:) 's Avonds hebben we in de Woolshed gegeten (free);). Paul was er ook, die hadden we echt al zo lang niet gezien! Was leuk hem weer te zien, lekker bij gekletst en we gaan misschien wel met hem en 2 van zijn vrienden reizen in een auto of camper. Maar dat is nog allemaal niet zeker, as usual wordt zoiets dan in de kroeg geregeld, maar of er ook echt iets van terecht komt....?:) Goed we zijn naar een andere tent gegaan, Sporties en daar kon je voor maar 6 dollar 1uur gratis drinken en dan echt mixjes! Niet het dure spul, maar wel wodka, bacardi etc. Nou je snapt natuurlijk wel dat we al snel aan de palen hingen!;) (Jah er waren palen, waaraan je kon paaldansen!:)). Na dat uurtje gingen we weer terug naar de Woolshed en daar heb ik gezellie met Paul gedanst, die kerel kan dansen!:D Poeh...

Vrijdag 09-12-05:
Zo wat was ik brak zeg!!!:( De rest van de dag hebben we bij de Lagoon gelegen, echt groot! Beetje chillen...:) 's Avonds hebben we weer in de Woolshed gegeten, echt smikkelen is het niet, want je krijgt een portie dat je denkt...uhm ik ben geen 4 jaar ofzo!? Maar kan niet klagen, eten is eten!:) We wilden vroeg naar bed, want Jen en Jo gingen duiken die volgende dag. Kwamen we op het grote plein, waren er allemaal mensen aan het dansen en er speelde een bandje! Super gezellie!:) Dus Jen en ik natuurlijk ook ff dansen...haha lachen joh!:)

Zaterdag 10-12-05:
Gelijk met Jen en Jo op, zei gingen duiken en ik ging naar de Esplanade, alleen...snik..snik!:( Ben nog even naar de haven wezen kijken en een marktje langsgelopen. Lag ik lekker in de schaduw onder een boom mijn boekie te lezen komt er een zwerfer bij me zitten, nou ik wist niet hoe snel ik weg moest wezen!!! Goed eenmaal een plekje gevonden bij wat normalere mensen begint er een Engelse kerel tegen me aan te lullen! Nou wij kletsen...:) Na een tijdje vroeg ie of ik mee wilde bbqen met hem en zijn 2 vrienden. Nou natuurlijk!:D Wat gezellie... Wat een charmeur die kerel zeg, maaaar zoooo lelijk! Hij vond dat ik de mooiste ogen had die hij ooit had gezien, haha kots kots!;) Maar heb wel gezellig bij hen gezeten en zo ging de dag wat sneller!

Toen ik terug liep naar het hostel, met de kaart in mijn hand, (want tsja ik ben nog steeds geen held in de weg vinden;)) stopt er in 1x een auto vol met jonge mannen. Hee meisje ben je de weg kwijt blablabla. Dus ik vertellen waar ik heen moest...oooh stap in, we brengen je wel even joh! Nou super, na even getwijfeld te hebben dacht ik, ach waarom ook niet! Dus ik mee met hen, het waren Australiers en netjes thuis afgezet! Ze vroegen of ik geen zin had om morgen mee naar het strand te gaan, dus ik 1 van die kerels zijn nummer gekregen en als ik vanavond zin had om leuk uit te gaan kon ik ook wel ff bellen! Nou nou poe poe ik wist niet wat ik had zoveel aandacht op 1 dag!:) Wel leuk hoor!;)

Na alle verhalen uitgewisseld te hebben met Jen en Jo zijn we naar een ander hostel gegaan. Super goedkoop daaro, namelijk 12 dollar per nacht met gratis ontbijt en dinner! Kwamen we daar kregen we gratis giftvouchers voor The Ultimate Party. Das een kroegentocht door Cairns. Nou Jen en Jo wilden niet mee, want die moesten huiswerk maken voor de duikcursus, dus ik snel douchen en naar de eerste tent!

Je kreeg eten en ik had meteen aanspraak met 2 dronken kerels. Goed daar even bij gezeten, was ik het toch echt wel zat al dat geouwehoer!:) Dus ik ben gewoon bij een andere tafel aangeschoven en de rest van de avond heb ik met die mensen opgetrokken! 3 Engelse meiden, 1 Australisch meisje, 1 Canadees en 1 Zweed! Goed eerst een groepsfoto (die ik nu ook heb :)) en op naar de volgende tent! Zo zijn we 6 tenten langsgeweest en hebben we 6 shotjes gekregen! Nou alles door elkaar drinken is niet goed!!!:( Die Zweedse kerel zat een beetje achter me aan, maar gelukkig heb ik hem heel suptiel duidelijk gemaakt dat ik geen behoefte had! Haha ja daar wordt je ook goed in hiero hoor!:-p Ook heb ik mezelf versierd met kerstslingers, (ja je moet toch op de 1 of andere manier in de kerststemming komen;)) en zo de hele avond voor lul gelopen!:) In elke tent deden ze ook spelletjes, de gekste dingen en daar konden dan prijzen mee verdiend worden. Heb nergens aan mee gedaan, maar heb me helemaal kapot gelachen!:D Ohjah en we werden met een echte partybus vervoerd. Namelijk zo'n Engelse dubbeldekker! Top!:D

Zondag 11-12-05:
Lekker tot half 12 uitgeslapen en daarna even email gecheckt en meteen mijn foto's op cd's laten branden. Verder ben ik langs een fitnesscentrum gelopen en daar gevraagd of ze mensen nodig hadden. Het vrouwtje achter de balie was echt super enthousiast en ze vond het helemaal top dat ik fitness, steps, aerobics en zelfs spinning kon geven! Haha, in Nederland is dat echt niet zoveel, maar hier!:) Dus ik mijn nummer achter gelaten en ze zou me zeker weten bellen! (Nu nog steeds niet gebeld!:() De rest van de dag heb ik weer bij de Lagoon gelegen. Eenmaal terug in het hostel voelde ik me echt niet goed. Had heel erge hoofdpijn, buikpijn en had koorts! Toen de meiden thuis waren heeft Jo me even een beetje verzorgd en daarna zijn we bij de Rhinobar een gratis maaltijd wezen halen. Zekers beter dan het eten bij de Woolshed!:)

Maandag 12-12-05:
Vandaag was ik weer in mijn eentje, voor de 3e dag! Heb een poging gedaan tot shoppen, maar niks gevonden! 's Avonds heb ik bij de Woolshed een gratis maaltijd gehaald (weer in mijn eentje, want Jen en Jo waren nu op de boot aan het overnachten!) en daar kwam ik aan de praat met wat Nederlanders uit Breda! Dus ik meteen vragen of ze Mitchell kenden, maar helaas! Toen zij weg gingen ben ik bij een jongen gaan staan die ik kende via Paul en toen hij weg ging heb ik met nog een andere kerel gepraat die in 1 van de hostels werkte. Uiteindelijk ging die ook weg en toen zat ik daar...zielig en alleen!:) Kwam er in 1x een kerel op me af, stelde zich voor en vroeg wat ik wilde drinken. Nou dus ik eerst bescheiden dat ik niks hoef, maar oke toch maar een Snakebite dan! Was een Amerikaan van 26 en over van alles en nog wat gekletst! Erg gezellig! Na een tijdje gingen we dansen, maar toen hij mijn hand vast pakte dacht ik ooohneee!!!! Dus ik zei dat ik over 15 minuten naar huis ging en gelukkig ging hij ook!:) Ik liep alleen naar huis rond half 1. Best eng, maar niets aan te doen! Ben ook echt met mijn domme harses 10x verkeerd gelopen ofzo...:( Maar ben veilig thuis gekomen!:) Ooojah Douwe een Nederlandse kerel die ik in Brisbane heb ontmoet belde me om even gezellig te kletsen, vertelde ie dat ie op een Whitsunday Island werkt! Echt vet en ze hebben mensen nodig! Dus hij vroeg of ik daar geen zin in had, uuuuhhhmmm wat denk je, natuurlijk!!!:D Dat ga ik dus straks uitzoeken!:)

Dinsdag 13-12-05:
Om 12.30 op en 1 van de Engelse meisjes gebeld die ik ontmoet had op The Ultimate Party. De rest van de middag heb ik bij de Lagoon gelegen met hen en ook bij hun hostel gezeten! Was gezellig! 's Avonds heb ik dan gegeten bij de Rhinobar met Jen en Jo gelukkig weer!:D Na het eten zijn we dan naar de bios geweest! The Brothers Grimm...best leuke film, maar had er meer van verwacht!:) Heath Ledger speelt er namelijk in, maar hierin valt ie zoooo tegen!:(;)

Woensdag 14-12-05:
Vroeg op, want vandaag was de snorkeltrip!!! Op de boot waar we mee gingen werkte een Nederlandse kerel, daar even mee gekletst en verder heb ik gelezen (ben begonnen in De Davinci Code)! Het snorkelen was wel leuk, maar ik had er zo veel meer van verwacht! We hebben wel een haaitje gezien, klein rifhaaitje, helemaal niet gevaarlijk! Dat was wel vet en ik heb nog een hele grote koraalvis gezien, echt ik dacht dat het een schilpad was zooo groot!:D Op de boot hadden we nog een lunch, die ook zekers niet verkeerd was! Lekker mijn buikje rond gegeten. Op de terugweg zagen we nog dolfijnen. Die waren aan het spelen met een vis, echt zooo vet!:D 's Avonds hebben Jen en ik gegeten bij de Woolshed en daarna zijn we Johanna op gaan zoeken in de Rhinobar. Daar waren we al snel uitgekeken en zijn naar P.J.Obriens gegaan. Leuke tent! Er waren allemaal speciale danseressen op de bar! Echt super vet...:) Ook waren er competities, mannen en vrouwen moesten op de bar dansen en tegen elkaar strijden! Johanna heeft ook nog meegedaan, echt zo LACHEN!!! Ze had een sexy jurkje aan en daar ging ze hoor! Echt super goed! En ik haar toejuichen en allemaal aanwijzingen geven (want ik heb altijd veel ideeen in mijn hoofd maar ben te schijterig!;)), wat was dat leuk zeg! Uiteindelijk is ze nog 3e geworden ook, maar ik vond echt dat ze NUMMER 1 was! Zoo goed, als ik een man was nou dan stond de tent!;) Haha blote kont, het maakte haar allemaal niet uit!:) Goed na nog even gedanst te hebben zijn we dan ook naar huis gegaan!

Mensen dat was het dan weer, tot de volgende keer!

Toedels
Blanche

  • 15 December 2005 - 10:24

    Vienthi:

    Hey blanche

    Echt super joh al die verhalen!!! Al die dingen in Cairns komen me ook weer heel bekend voor:). Echt leuk om te lezen. Ik heb gister pilates gedaan...zoooo dat was behoorlijk inspannend:)!!!
    Ga je nog naar het noorden in Cairns? Owja en je moet echt gaan raften bij mission beach in de buurt, dat is zoooo STOER!!!!!!

    xxxxVienthi

  • 15 December 2005 - 16:58

    Steef:

    Heee blanche!! leuk leuk al die verhale! maar check je ook je hotmail adres? lau en ik hebbe kaartje gestuurd? maar k weet dus nie of je je hotmail controleerd! naja anders nog VAN HARTE GEFELICITEERD!! kusssss

  • 16 December 2005 - 12:13

    Hey Blanche,:

    Hartsikke gaaf allemaal weer. Je bent er maar druk mee met al die mannen,toppie hoor! Hou je taai en heerlijk genieten naast het lagoon. enjoy hug mel

  • 16 December 2005 - 22:07

    Mams:

    Hoilieverd, volgens Jenny haar site zijn jullie vandaag naar cape trubilation geweest. probeer je morgen te bellen! hoor dan wel hoe het was. Hoop voor je dat je in het resort op whitesunday island kunt werken - lijkt me een te gekke ervaring - en dan weer ergens in darwin jenny ontmoeten! Het weeer is hier echt winters morgen sneeuwbuien en storm en onweer. Zat ik maar bij jou lekker in het zonnetje. Sint Maarten komt weer helder boven in mijn herinnering - kerst in de tropen. Jij gaat het weer meemaken maar dan in warm Aussie. Genieten!! xxx. m

  • 18 December 2005 - 17:13

    Laura:

    Wat een verhalen zeg.!! Maar allemaal errugh leuk!! We missen je hier nog steeds! In feb ga ik naar Den Haag.. ben van de week op Schiphol aangenomen..om als grond stewardess te gaan werken (stage)..! Héél leuk allemaal! Dikke kus..

  • 19 December 2005 - 12:27

    Stephanie:

    Beterschap Meiss!! Thnx voor je Mail.. !!
    Kusss!!

  • 20 December 2005 - 13:45

    Nils:

    Hey schoonheid.... ik hoop dat je dit leest. Het is mischien nog geen kerst, maar ik wil je wel bedanken voor het kaartje dat je gestuurd hebt :). Ik wens jou ook een hele fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar. Spreek je snel weer xxx Nils

  • 20 December 2005 - 15:59

    Vienthi:

    Hey blanche

    Super leuk je kaartje joh!!!! Je krijgt de groeten van de hele family en we wensen je heel veel plezier en Fijne Kerstdagen daaro!!!! Maar dat komt geloof ik wel goed he;).

    Maak er wat moois van!!!

    Dikke kus

  • 20 December 2005 - 16:58

    Femke:

    Hey blanche!! :D

    Eindelijk een bericht aan jou!!! Nu ik al die verhalen lees, ben ik echt jaloers! geweldig!Ik zou zo met je willen ruilen! Ik heb vandaag je kerstkaart gehad! Super lief, dank je wel! Ik wens je natuurlijk ook een geweldige (onvergetelijk wordt het zeker!!!!) feestdagen toe en al het goeds in 2006!!!!!!

    Ik beloof je dat ik meer van me laat horen (goede voornemer voor t nieuwe jaar!!!;))
    Ik mis je erg!MAar geweldig die verhalen om te lezen, zo leef ik helemaal met je me... ik moet wel toegeven dat ik een kluns ben, ik heb een sms gestuurd naar je oude nummer (op 2 december)toen je jarig was> dus die heb je nooit gelezen :S het is wel laat als ik je nu feliciteer, maar dat doe ik toch met een hele dikke zoen!! SMAK!!!SMAK!!!SMAK!!!

    Veel plezier met kerst in je bikini bij het strand, hier gaat t verschijnlijk een klein beetje sneeuwen op 2de kerstdag.. dus wolle sjalen weer!
    Ik kijk uit naar je volgende avonturen!

    hele dikke zoenen van mij! (K)

  • 20 December 2005 - 17:02

    Femke:

    p.s.

    Wat zie je er ontzettend goed uit op die foto's!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 100724

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: