Townsville, Mission Beach, CAIRNS!!!:D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Townsville, Mission Beach, CAIRNS!!!:D - Reisverslag uit Cairns, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Townsville, Mission Beach, CAIRNS!!!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

08 December 2005 | Australië, Cairns

Guten Tag everybody!

Jaja ik heb in de tussen tijd weer heel wat meegemaakt!:D De verhalen volgen nu!

Woensdag 29-11-05:
Vandaag heb ik samen met Jen en Jo gewinkeld in Airlie Beach, nog een zwart spaghetti hempje met kant en een oranje strapless shirtje gekocht! Echt super leuk!:) 's Avonds hebben Jen en ik weer Tapas gegeten, het waren nu andere soorten, echt super lekker weer! Zit trouwens echt onder de bedbugs bites! Echt vreselijk! Heb al vanalles gewassen, maar ze komen steeds terug....:(

Donderdag 01-12-05:
Vandaag moesten we vroeg op, want we moesten de bus halen om half 10 richting Townsville! In de bus heb ik lekker geslapen, naja ik heb voornamelijk met Mitchell liggen smsen, maar dat was ook fijn!:) Om 2 uur kwamen we dan eindelijk aan in Townsville, daar hebben we het dichtsbijzijnde hostel uitgezocht, namelijk recht boven het Transit Centre (waar we aankwamen). Echt super chill, tv op kamer, gratis wassen, alles erop en eraan! Toen Johanna ook aankwam zijn we boodschapjes gaan doen voor het avondeten en natuurlijk voor mijn verjaardag. 's Avonds aten we wedges, mais, sperzieboontjes en biefstuk....mjam mjam! En dat alles onder het genot van een rosetje!:p Ja ik leer hier vanalles en nog wat drinken!;) Verder hebben we tv gekeken tot het 12 uur was, oftewel ik was JARIG!!!:D Goed ik was bezig met de taart aan te snijden die ik gekocht had (chocolate mudcake met caramel) toen mijn telefoon ging! Het was niemand minder dan the one and only love of my life MITCHELL!:D Hij was dus de eerste die mij feliciteerde! Echt leuk was dat! Hij belde vanaf het toilet, aangezien hij eigenlijk niet mocht bellen vanaf zijn werk, lief he!:) We zijn eigenlijk gelijk na ons stukkie taart ons bedje ingedoken!

Vrijdag 02-12-05:
JARIG!!!! WHOEHOE....:) Werd uit mijn bed gebeld door mijn lieve mamsie! Heerlijk is dat!:) Mijn broertje en papsie natuurlijk ook nog gesproken, tsja das nog eens een goed begin van de dag!:) Mijn ontbijt was ook best speciaal, want er lagen 2 cadeautjes op mijn bord en mijn geklutste ei was al klaar! Ohjah ook hing er een slinger aan mijn stoel die ik de hele dag om moest! NO PROBLEM! Goed ik had een tongpiercing gekregen van Jenny echt heel verrassend :)(had hem zelf uitgezocht;)) en een string van Johanna echt super leuk!:) Ben ik lekker aan het smikkelen van mijn ontbijtje belt oma Helsloot me!:D Haha beetje teut, ze was namelijk net bij de Ridders geweest, potje kaarten. Nou dan weet je het wel he!;) Wijntje hier Martinietje daar!:p Maar was zeker leuk werd gelijk toegezongen!:)
Om 9 uur werden we opgehaald door een busje, want we gingen naar The Billabong Sanctuary. Dat was leuk!!! We mochten kangaroes voeren, vogels voeren etc. Ook heb ik een koala geknuffelt (vastgehouden meer;)) en een krokodil vastgehouden (kleintje hoor!), papegaai op mijn arm gehad, schilpad geaaid, krokodillen gevoerd zien worden uhm, eigenlijk teveel om op te noemen!:) Ook was er een show...riep de entertainer mij naar voren...YES beetje spanning en sensatie dacht ik!:D Goed hij had een jutte zak bij zich, daar haalde hij iets uit wat ik vast moest houden! Nou je raad het al geloof ik he... een slang...aaaaaah!:) En niet zo'n kleintje ook! Stond ik daar, ik durfde geen vin te verroeren! Had hem vast en dat was het, en die vent maar ouwehoeren, terwijl ik daar nog stond van uhm wanneer kan ik hem weer terug geven!? Want tsja die beesten zijn niet echt licht...:) Maar alles is goed gegaan en later mocht iedereen hem om zijn nek doen. Uiteraard ik ook nog ff en jah hoor kilt dat beest me bijna, zo strak zat ie om mijn nek! Die beesten zijn echt super sterk! Maar voelde me helemaal stoer...haha;)
Eenmaal terug in Townsville ben ik meteen naar het postkantoor gegaan om mijn verjaardagskaarten op te halen etc! Leuk joh, kaar van oma H, 2 van pa en ma met daarin heel wat centjes! Oeef dat kon ik wel gebruiken!;) Kaart van de hele familie en nog een hele leuke van de Familie Hassink! Thanx mensen...:) En ik had ook een pakketje van mijn liefdevolle ouders! Lekkere chocolade sinterklaasjes, naja het is dat het op de verpakking stond, want uit de klont chocolade die er vanover was gebleven kon ik het niet opmaken!:D Ook een soort sjaal, marsepeinen worst en dropjes zaten erbij! Lekker hor!:) Thanx pa en ma...dikke kus!
's Avonds ging ik met de meiden uit eten! Echt lekker joh...ik had een Red Curry besteld...best pittig, maar zooo lekker! Had ook nog een free cocktail gekregen van de barman (waar jenny later mee vandoor ging;)), omdat ik jarig was! Ook een lekker toetje na afloop en nog een cocktail deed me goed!:) Het was super gezellig! Zitten we eenmaal aan de bar en tsja als ik eenmaal in mijn sas ben dan gaat het goed hor! Jen vond de barman wel leuk, dus ik helemaal tegen die kerel aan lullen en vragen waar we heen moesten als we uit wilden! Nou hij vertellen, dus ik vragen of hij niet met ons mee kon. Nou dat kon wel, maar hij wist niet precies hoelaat hij klaar was blablabla.... Even later zei hij tegen ons: ' Dus jullie willen dat ik met jullie mee uit ga?" Uiteraard willen we dat! Hij zei, dan en dan bij The Bank (Discotheek). Oooh nee zo makkelijk kom je niet van me af dacht ik...als je me nou je nummer geeft dan kunnen we zo in contact blijven! Hehe en ja hoor daar kwam het briefje...(Wat heb ik toch veel voor Jenny over he :p) Goed wij naar huis en Jenny bellen... alles geregeld. Wij naar The Bank, leuke tent.:) Kwamen we hem tegen en hij ons meenemen naar een andere tent, genaamd Billy's. Hij kende de manager, dus we konden gratis naar binnen en kregen gelijk een cocktail van hem! WHoehoe...:D Lekker dansen, breekt in 1x jenny haar slipper, dus jo en ik naar huis andere slippers halen. Komen we terug en jah hoor Jenny nergens te bekennen. Uiteindelijk in een hoekje zat ze dan met de Barman hoor! Haha voormekaar!:) Goed meer details krijgen jullie niet, maar we hebben heel wat gelachen! Het was een geslaagde verjaardag!:)

Zaterdag 03-12-05:
Vandaag moesten we uitchecken en met de bus naar Mission Beach! Eenmaal daar aangekomen kwamen we erachter dat we gewoon een gratis overnachting hadden op een Resort! Wel voor backpackers, maar toch! PARADIJS!!!;) In onze achtertuin lag zeg maar een heel tropisch zwembad en we lagen op een kamer met eigen douche en wc!:) Na wat boodschapjes gedaan te hebben gingen Johanna en ik SKINNY DIPPEN!!! Kan ook niet anders met zo'n zwembad!:) Nou wat was dat grappig zeg! Na even gezwommen te hebben, hebben we pasta gegeten en hebben we een poging gedaan tot uitgaan. Scotty's viel een beetje tegen en Coconutz was wel leuk, maar nee het was toch niet helemaal je van hetje! Dus wij vroeg naar huis en hoppa weer skinny dippen, dit keer met Jen erbij! Liggen we lekker in het water komt er een kerel aan die ook wel wilde zwemmen...nou we wisten niet hoe snel we uit het water moesten komen!:D Goed toen hij even naar zijn kamer was zijn we veilig en wel weer terug gegaan naar onze kamer! Haha was een avontuur!;)

Zondag 04-12-05:
12.30 waren we eindelijk op en meteen een duik genomen in de achtertuin haha!;) Daarna belde Mitchell en ik heb lekker in een klein badje gezeten en zo wel een uur met hem liggen kletsen! Echt super leuk...:D Ik heb het gevoel dat we steeds dichter bij elkaar komen!:) Eenmaal klaar met bellen gingen we met zijn 3en met een man mee, die ons uitgenodigd had voor een GRATIS;) BBQ. Hele groep oude mannen van de plaatselijke golfclub...nou je weet wel hoe dat gaat natuurlijk...pfff ik heb nog nooit zoveel ogen op me gericht gehad! Dus wij lekker kletsen met die mannen, ze waren erg geinteresseerd in mijn tongpiercing...ik had die van Jen in en die geeft licht in het donker en is nogal groot, dus dat viel beetje op! Het eten was ook heerlijk we werden zeer goed verzorgd! Er waren verschillende salades, beef, chicken en zelfs garnalen! En de alcohol vloeide rijkelijk!:D De mannen waren erg vriendelijk. Eentje nodigde ons uit om naar zijn huis te komen kijken en een andere zou ons de dag erna om 7 uur 's ochtends ophalen om een tour door Mission Beach te geven.
Als avondeten hadden we een pastasalade en daarna hebben Jo en ik weer geskinnydipt! Super leuk, want er ging ook een man zwemmen...dus wij ons elke keer verstoppen en geruisloos proberen te bewegen...zo grappig!:) Hij was aan het BBQen en aangezien het donker was gingen wij naar hem toe, nog in het water, en vroegen wat hij aan het doen was. We kregen gelijk vlees aangeboden, lekker!!!:D Later gingen we snel in de bikini en zijn we met hem langs de andere zwembaden gegaan! Erg gezellie, maar ik was nogal moe, dus ging naar bed. Jo bleef nog even kletsen.

Maandag 05-12-05:
SINTERKLAAS!!!Goed niet dat wij er veel van meekregen, maar dat maakt niet uit!;) Wordt ik wakker gemaakt door JO, had ze een snorkeltrip voor 2 van die vent gekregen (die had hij net die middag gewonnen bij de BBQ). Dus wij meteen bellen, voor dezelfde dag, maar dat kon niet, we konden wel voor de dag erna! En om 7 uur staat die ouwe vent (andere) van de BBQ voor de deur om met ons die rondleiding te gaan doen...Nou daar hadden we echt geen zin in, dus hebben sorry gezegd. Echt zo zielig, aangezien hij helemaal netjes gekleed was, zijn mooie lakschoentjes aanhad en helemaal voor ons zo vroeg was opgestaan!...:( Naja de rest van de dag hebben we gezond en gezwommen...en ja ik heb voor het eerst topless gezond! HAHA ja dat hadden jullie niet verwacht he!;) Ik moet eerlijk toegeven dat er verder helemaal niemand in het zwembad was dan Jen en Jo, maar toch!:)
's Avonds hebben we een Griekse salade gegeten en marsepein (wat ik voor mijn verjaardag had gekregen) als toetje. En uiteraard daarna weer skinnydippen! En jah hoor kwamen er allemaal locals ook skinnydippen....nee toch zeker! Dus wij heel sneaky via de achterkant van het zwembad eruit (NAAKT) en een handdoekje gejat van een huisje! Goh wat was dat lachen zeg!:D

Dinsdag 06-12-05:
7 uur op, want om half 9 moesten we bij het duikcentre zijn, we gingen namelijk snorkelen (Jo en ik). Eenmaal op die boot hebben we op het dek gezeten, in de verte nog dolfijnen gezien en eenmaal bij The Great Barrier Reef eindelijk het water in! Enige probleem was, er waren zoooo veel kwallen! Maar ze waren harmless, dus wij dapper zonder stingersuit het water in! Veel mooie vissen en koraal gezien! Was echt leuk! Rond 1 uur werd er een lunch geserveerd, heerlijk!!! Kip, broodjes, fruit, salades, bietjes, echt vanalles! Dus hij vet smikkelen en nog een tweede keer gehaald, tsja we hebben er tenslotte voor betaald!;):D Haha nou wij lachen jonge! Heb veel onderwater gedoken om alles van dichterbij te zien, grote vissen joh! Zelfs een great white gezien! Poeeeh en die was groot!!!:) Hij staat op mijn camera! En het waren de billetjes van Johanna!:D Hehehe Verder schrok ze zich kapot toen ik onder haar ging zwemmen en haar aankeek! Ik kan het gewoon niet beschrijven hoe wij gelachen hebben zeg!:D Op de terug weg zijn we nog even op DunkIsland geweest, even een ijsje gegeten en naar mainland! Wat een dagje zeg, maar hij was nog niet afgelopen! We gingen namelijk nog buffetten! Lekker joh!!! Vooral de toetjes!;) Heerlijk...zat helemaal nokkie helaas! We hebben het over de gekste dingen gehad en toen we eenmaal wegliepen zei een kerel tegen ons, tot ziens he! OOOOh nee een nederlander, die recht achter ons zat!? We schaamden ons dood, maar lagen weer helemaal in een scheur!:D Goed na het eten zijn we met een plastic tasje naar 1 van de luxe resorts gegaan. We waren namelijk een paar dagen geleden erachter gekomen dat er een paar schuifdeuren gewoon open stonden. Dus wij gratis daar geslapen, vet spannend, want elk geluidje zorgt ervoor dat je zowat uit je bed springt! Super leuk...Dit was denk ik wel de beste dag tot nu toe!:D

Woensdag 07-12-05:
Geritsel...hoor ik dat goed!? Zijn dat de schoonmakers buiten!? Nou ik sprong zowat een gat in het plafond...snel iedereen wakker maken en wegwezen! En jah hoor we hadden het voor elkaar...gratis overnacht in een super luxe resort kamer!!! Haha...slecht maar zoo goed!;)De rest van de dag hebben we gezwommen en gelezen. Wilde nog even op internet in de bieb, maar die was dicht, dus zijn Jo en ik maar even naar het strand gelopen. De schoonmakers zijn er trouwens achter gekomen dat er mensen illegaal overnacht hadden in een van die huisjes (WIJ WIJ WIJ:D), ze waren het namelijk aan het schoonmaken 's middags!:)
Om half 6 zaten we in de bus richting Cairns. Daar zijn we met een man meegereden naar het hostel 77 nog iets...beetje lange naam! Wel een leuk hostel...We krijgen elke avond gratis eten, naja bonnen voor The Woolshed! Dus wij werden daarheen gebracht, bleek dat je alleen spaghettig, Chilli Con Carne (dat namen jen en ik) en vegetarische lasagne enzo kon bestellen! Maar BOEIE, gratis is gratis!;) Had heel erge hoofdpijn, maar we bleven nog even zitten. Kwam ik terug van de wc, zaten er in 1x 2 mannen bij ons aan tafel...Leuke kerels, Richard en Paul. 30 en 32. Beetje oud, maar heb wel gelachen zeg. Richard had zijn eigen fitnessclub in Londen! Tot 12 uur hebben we dan lekker gedanst, toen werd mijn hoofdpijn me toch echt iets te veel, dus zijn we naar huis gegaan!

Donderdag 08-12-05:
Vandaag gingen we naar de Cairns Travel Clinic, voor Jen haar medical. Die heeft ze nodig om te kunenn duiken. Gelukkig gehaald, was op het nippertje! Daarna hebben we onze post opgehaald...Echt super leuk, want ik heb een pakketje van Mitchie gehad met daarin een brief en een ketting voor mijn verjaardag! Echt super mooie ketting!!!!:D Dankjewel lieffie!!! Ook had ik een echte geschreven brief van Melinda, super super leuk vond ik dat! Heb echt genoten en ben blij dat er iemand anders directeur is van dudok nu!

Goed mensen dat was het weer voor nu, naja ik denk dat jullie voorlopig wel even genoeg leesvoer hebben of nie dan!?;) Ben trouwens weer over gegaan op mijn vodaphone telefoon nummer! Dat is 0404728019...
Ook heb ik een ander nummer, maar die gebruik ik alleen als ik ergens zit waar ik geen bereik heb, dus als je mij niet kan bereiken op het nummer hierboven, kan je me altijd nog bereiken op 0437914766!:D

Hoop snel weer wat van jullie te horen!!!

Hele hele hele dikke kus
Blanche

Ps: Thanx voor jullie felicitaties!:D

  • 08 December 2005 - 14:23

    Cynthia:

    Hey Blanche,

    Echt goed dat jullie je zo vermaken, Jullie zijn wel een paar deugnieten zeg, oh oh oh, slecht hoor. En dat je veel drinkt en eet wisten we natuurlijk al:) Ben echt wel jaloers zeg, het weer is hier zo slecht, regen en erg koud. Veel plezier verder en genietse.

    knuffel Cynthia

  • 08 December 2005 - 19:53

    Mams:

    Hoi Lieverd, wat heb je weer gezellig geschreven. Je doet lekker gekke dingen en ook wel spannende zoals stiekem gratis slapen, naakt zwemmen en dan een oude kerel achter je aan - je bent nog maar net 19!! Waar moet dat heen!!!
    Leuk dat je nog dolfijnen hebt gezien. In de buurt van Perth kun je volgens mij met dolfijnen zwemmen - moet je wel doen hoor lijkt me te gek.
    Die moeder van mij (jou oma) wat leuk dat ze belde. Zondag ga ik naar haar toe en neem de prints van je site mee - dan is ze ook weer op de hoogte. Nog 2 weekjes en we gaan skiën. Volgend jaar ben jij ook weer van de partij. Veel plezier in Cairns en tot belse.
    Dikke kus je mams

  • 10 December 2005 - 17:01

    Nils:

    hey lekker ding :), ik ga je nu een sms sturen ... op dat nummer daar boven.. denk ik maar om je te feliciteren. Beetje laat, maar dat is beter dan helemaal niet. Lees ik het nou goed ? illegaal slapen... tut tut :). Niet te vaak doen he en ik zie je volgende verhalen wel weer te gemoet. Dikke kus Nils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 100730

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: