Sailing Whitesundays!!!:) - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Sailing Whitesundays!!!:) - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Sailing Whitesundays!!!:)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

30 November 2005 | Australië, Airlie Beach

Goed mensen daar ben ik dan weer!!!

Zaterdag 26-11-05 waren we om half 4 bij de boot! Wat een mensen zeg! Echt met bijna 30 mensen zaten we op de boot! Whoehoe dat wordt feesten dachten we toen!:) Na een uitleg over alle veiligheidsmaatregelen etc. gingen we op de moter richting de eilanden! Lekker op het dek gelegen (want jaja die is super groot, aangezien het een catamaran is!). Daar heb ik een hele tijd gezellig gekletst met een Belg. Hij was 40 jaar en ski/snowboard leraar! Dus we hebben lekker over snowboarden gepraat en van alles en nog wat! 's Avonds gingen we ergens voor anker...het was tussen 2 eilanden die best dicht bij elkaar lagen! De zonsondergang was erg mooi, al helemaal vanaf een boot, haha!:D Toen kregen we lekker bbq! Vis uit folie, 2 verschillende salades (echt super lekker), aardappelpuree en brood met boter! Wat heb ik gesmikkeld zeg...!;) Onder het eten kwamen we aan de praat met 2 Zweedse jongens! Erg leuke jongens allebei, we hebben over vanalles en nog wat gepraat! Het klikte heel goed tussen ons vieren. Terwijl wij aan het kletsen waren begonnen een goed aantal mensen van de boot Jenga (of zoiets) te doen. Dat is dus een stapel blokken en steeds moet je een blokje verwijderen en op dat blokje staat dan een opdracht. Zodra de gehele stapel omvalt moet je naakt over de boot rennen! Maar je snapt natuurlijk wel dat die opdrachten ook niet zo onschuldig zijn! Op een gegeven moment zat iedereen aan elkaars tepels, had iedereen al met iedereen gezoend en waren er al heel wat mannen uit de kleren gegaan! Toen ik even binnen ging kijken moest die Belg (Rick) net naakt een aanzoek doen aan iemand! Dus hup de kleren uit...en dat alles echt recht voor mijn neus! Nou ik heb zo gelachen, heb nog nooit zo'n klein pikkie gezien!!!:D Het was op een gegeven moment net 1 grote orgie...haha:D Ook liep iedereen na een tijdje naakt voorbij...je snapt het was erg boeiend allemaal!;) Goed wij hebben buiten ook nog wat drankspelletjes gedaan, iedereen had hem flink hangen! Een aantal mensen zijn ook nog wezen zwemmen 's nachts, omdat het water dan licht geeft door een soort algen in het water! Echt super vet om te zien!:) Goed Jen ging naar bed en ik was nog even aan 't kletsen met Thomas (1 van de Zweedse jongens). Ging ik naar bed vroeg ie of ie naast me mocht liggen...natuurlijk! Hij was zekers niet lelijk dus tsja! Goed wij echt de hele avond liggen kletsen, sterren gekeken (ohjah iedereen sliep trouwens op het dek!) en toen zijn we om 4 uur in slaap gevallen.

Zondag 27-11-05:
Hoppa en 6 uur 's ochtends weer op! Heerlijk ontbeten, er was namelijk fruit (watermeloen, ananas en gewone meloen), muesli, cornflakes en brood! Nou voor ieder wat wils dacht ik zo!:) Daarna zijn we naar Whitehaven Beach gegaan. We werden met een klein bootje naar een strandje gebracht en van daaruit zijn we naar een Lookout point gelopen. Wat een uitzicht zeg!!!:D Echt super super mooi! Dat water had echt alle verschillende kleuren blauw en het zand was super wit!:D Goed na heel wat foto's gemaakt te hebben zijn we naar het strand zelf gelopen. Ook weer onwijs mooi, helaas moesten we wel een stingerpak aan, in verband met de kwallen! Dus wij in een soort wetsuit in het water gelegen en zitten kletsen! Later ben ik nog even alleen een stukje wezen lopen...genieten was dat zeg al dat moois! Goed eenmaal terug kregen we een hele uitgebreide lunch. Wraps waar je vanalles op kon doen! Er was een tonijn salade (heerlijk), nog 2 andere salades, sla, tomaat, kaas, ham, echt er was genoeg keus! Dus buikje rond gegegeten en opweg naar de snorkelspot! Eenmaal daar weer die belachelijke stingersuits aan, snorkel op en snorkelen!!!:D Echt mooie vissen gezien en het koraal was ook wel mooi! Heb met Jen nog een beetje lopen geinen, foto's gemaakt met de onderwatercamera en eenmaal weer op de boot konden we gaan eten! Deze keer was het spaghetti met knoflookbrood! Was ook weer goed te eten!:D Na weer gekletst te hebben met Thomas, Rick en Hendrik zijn we naar bed gegaan. Had een serieus gespek met Thomas gehad over liefde! Hij had ook een open relatie met zijn vriendin en wist zeker dat hij bij haar terug kwam. Goed 's avonds om 11 uur in bed. Thomas ging tegenover me liggen, nog even verder gekletst en toen ben ik in slaap gevallen!

Maandag 28-11-05:
En weer om 6 uur op. Hetzelfde heerlijke ontbijtje en daarna weer snorkelen. Was ik aan het snorkelen zag ik in 1x een schilpad, dus ik meteen mijn hoofd uit het water om Jen en Thomas te waarschuwen. Keek ik weer naar beneden was de schildpad uiteraard verdwenen...verdorie!!! Het had mijn moment moeten zijn...:( Maar goed... Weer uit het water gingen we opweg terug naar de haven. Ja zo'n 2 nachtjes 3 dagen gaat zooo snel voorbij! Nog met een aantal mensen gekaart en toen viel het afscheid, maar 's avonds was er nog een reunie in Reefo's (een hostel). Heb trouwens echt een super leuke tijd gehad op die boot, het is misschien wel het leukste tot nu toe!:D Jen en ik hadden nog even in de Lagoon gezwommen en 's avonds dan naar Reefo's. We kregen een aantal gratis kannen sangria en bier. En aangezien dat wel erg goed in de smaak viel hebben we nog een aantal kannen gekocht. Nou je begrijpt wel...op een gegeven moment stonden we op de banken te dansen en Jen en ik hebben de gekste foto's gemaakt!:D Wat heb ik gelachen zeg..:D Ook gingen we naar de wc kwam er een meisje, die onwijs met ons begon te kletsen. Op een gegeven moment zegt ze...ik moet even plassen hoor. Hup broek naar beneden en daar zat ze hoor, gewoon recht voor onze neus en maar doorkletsen he... Haha nou Jen en ik wisten niet wat we hadden!:) Goed later vroeg ze aan mij waar we vandaan kwamen, terwijl ze gevaarlijk dichtbij kwam (jen was alweer naar onze plek). Dus ik vertellen, zei kwam uit Frankrijk. Omhelst ze me en zegt ze oooh we zijn zo goed als buren!!!:D Dus ik loop naar mijn plek, loopt ze achter me en pakt ze me bijna bij mijn tieten en begint tegen me aan te rijden...Nou ik wist niet wat ik had! Wat straal ik uit mensen???;) Dus ik snel doorgelopen naar mijn plek. Pakt ze een glas Sangria van ons en loopt weg...nou zoo raar! Maar goed het was dus erg gezellie! Daarna zijn we nog naar een andere tent gegaan, daar heb ik met Thomas en Hendrik en Jen gedanst. En later gingen we naar Mama Africa's. Daar heb ik een hele tijd met Thomas gedanst en uiteindelijk hadden we ook gezoend. Moet eerlijk zeggen het deed me niet zo veel! Hij zoende voor geen meter en die tongpiercing vond ik maar in de weg zitten! Er kwam totaal geen gevoel bij kijken...Mitchell blijft HET voor mij! Goed wel een aparte avond gehad.

Dinsdag 29-11-05:
Vandaag was ik laat op, want het was nogal laat geworden. Dus ik ging nog even op internet en daarna ben ik bij Jenny bij de Lagoon gaan liggen. 's Avonds heb ik Mitch gebeld om het hem te vertellen wat er gebeurd was, ben hem hopelijk niet kwijt, want hij vond het erg moeilijk! ECHT MITCH JE BENT HET VOOR MIJ EN IEDEREEN MAG DAT WETEN!!!
's Avonds hebben Jen, Johanna en ik bij de MC gegeten...goh wat was dat lekker zeg! Dat was zo lang geleden...:) We hadden ook heel wat bij te beppen en Johanna had natuurlijk weer nieuwe wilde verhalen!;) We hebben uiteindelijk wel 6 uur gekletst over van alles en nog wat! Het waren in elk geval zware gesprekken!:)

Nou dat was mijn verhaaltje tot nu toe weer! We gaan morgen naar Townsville en daar vier ik ook mijn verjaardag! Heb al heel wat post en 1 pakketje door laten sturen naar daar, zodat ik dat op mijn verjaardag heb! Oeeeh spannend!:D

Mijn nieuwe verhaal zal vanuit Townsville zijn, tot snel!

Toedels,
Blanche

  • 01 December 2005 - 16:28

    Linda:

    Zo, jij hebt daar flink de beest uitgehangen!!!
    Goed dat je het daar zo naar je zin hebt. En voordat ik het vergeet.. Een hélé fijne verjaardag!
    Dikke smak

  • 01 December 2005 - 21:07

    Mams, Paps En Wijnand:

    Gefeliciteerd lieve dochter en zus,
    We hebben je een mail gestuurd we hebben pakjes en enveloppen gestuurd maar we missen je wel hier hoor. We bellen je als het hier 24:00 uur is - okay. Tot zo schat.
    Kusjes en love van ons

  • 02 December 2005 - 09:30

    Annelies:

    Hey Blanche,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk kun je hem daar een beetje vieren. In ieder geval heeeeeel veel plezier

    kus margreet en annelies

  • 02 December 2005 - 16:57

    Marjolein:

    Heej Blanche,
    Van Harte gefeliciteert met je verjaardag!!! Zo te zien heb je het daar erg naar je zin..! Lekker feesten op je verjaardag, ofnie ;)
    Hier in Nederland gaat het ook allemaal goed wel koud.... nog veel plezier daar!!
    kuss Marjolein

  • 06 December 2005 - 08:06

    Anneke:

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! was weer heerlijk lezen heb hardop zitten lachen achter mijn pc hahaha geniet er van en blijf schrijven! kus van anneke janneke en marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1111
Totaal aantal bezoekers 100506

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: