Blue Mountains!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Blue Mountains!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Blue Mountains!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

16 September 2005 | Australië, Sydney

Hallo iedereen!

Jaa, daar ben ik weer na 2 dagen! Echt te lang zo zonder internet! Maar goed ik kan nu toch eventjes, kost 1dollar per 15 min. :( Echt vergeleken met de stad is het zooo duur...maar daar moeten we gewoon aan wennen!;)

Goed we gingen gisteren pas om half 1 weg, echt zoo laat. Er moest nog van alles met de auto geregeld worden, vandaar! Eenmaal in de auto, want ja dat duurde ook nog ff (zoveel spullen):), hebben we lekker gezeten! Alleen nog best gevaarlijk links rijden als je rechts gewend bent! We hebben wel wat spannende momenten gehad! :(:) We reden meteen naar een picknickplaats toen we bij de Blue Moutains aangekomen waren. Daar hebben we even lekker geluncht en hebben daarna een stukje gelopen. Was erg leuk en vooral mooi! We hadden uitzicht op een watervalletje!:D

In Katoomba hebben we gezocht naar een goedkoop hostel. Deze was nog best moeilijk te vinden. Na 2 hostels langsgegaan te zijn kwamen we bij dit hostel, waar we nu zitten! Echt super gezellie en niet te duur (19dollar per nacht). Het is hier best wel koud, vooral 's nachts en vandaar dat er hier een openhaard is. Zooo leuk, aangezien er in het woonkamertje allemaal lekkere hangbanken staan en dan een openhaartje, kopje thee, boekje erbij en leuke mensen om je heen! Beter kan het gewoon niet!:D Ik voelde me helemaal thuis!

Vandaag stonden we om 9 uur op ongeveer. Lekker uitgeslapen dus, naja voor mijn doen hiero! ;) We zijn na het ontbijt en het douchen meteen gewandeld naar de plek waar de echte hike begon. Het was een hele mooie wandeling, door het regenwoud en met uitzicht op de Blue Mountains. Toen we bij The Three Sisters aankwamen (3 rotsen die naast elkaar staan) kon je helemaal naar beneden lopen. Dit hebben we gedaan, poeh dat viel niet mee, het was best een eind! Beneden hebben we even geluncht en daarna besloten we om weer omhoog te gaan, we hadden The Three Sisters namelijk nog niet van een afstandje gezien (we stonden erop). Jenny zag er erg tegenop, dus ik ben bij haar gebleven en een aantal ademhalingsoefeningen met haar gedaan (best handig als je aerobics instructeur bent!;))! We hebben onze beenspieren, kuiten en kont heel goed getraind vandaag! Echt toppie!:) De wandeling duurde ongeveer 5 uur in totaal. Zolang hebben we zeker gelopen! Goed he! Onder het lopen zagen we ook steeds papegaaien vliegen, erg indrukwekkend! Rode kleine papegaaitjes en witte grote papegaaien met een een gele kuif! Het heeft de hele dag een beetje gemiesert, maar toen we bij de Echo point (uitkijkpunt voor 3 sisters) aankwamen begon het te regenen!:(

Vanavond hebben we een free BBQ, echt beter! Ben benieuwd hoe ie hier is! Jullie horen nog van me!

Nog bedankt voor al jullie berichtjes!:D

Big hug,
Blanche

• 16 September 2005 - 08:34

Hey Blanche:

Echt super leuk al je berichtjes....lees ze allemaal!!! Ik krijg er ook wel een beetje heimwee van hoor:). Zou eigenlijk zo met je mee gaan!
    Geniet ervan(K)

XXXXVienthi

• 16 September 2005 - 13:13

Hey Blanche:

Another free barbie? Hmmm.. watch your weight!! no,girl you'r damn right eat as much as you like(i love ozzie bbq) Enjoy and have fun.And Ill think about other good spots for you.CU hug Mel

• 16 September 2005 - 13:16

Mams:

Hoi dochter, wat een leuke dag heb je weer gehad. Goed voor de conditie!! en lekker een stuk vlees als toetje. Heb net met Jenny gesproken - hoorde dat je naar het café bent met een aantal mensen. Ik ga vandaag de webcam ophalen en wie weet zie je ons als we msnen. xxx m

• 17 September 2005 - 21:44

Mams:

hi schat, bedankt voor je lieve en mooie verjaardagskaart. Ben er erg blij mee. Mooie toepasselijke tekst staat erop. Moest even een traantje laten. Dus in 4 dagen is de post er. Snel hé. Ben benieuwd wat jullie plannen voor de komende dagen zijn. liefs en xxx m.

• 28 September 2005 - 11:32

Nynke:

Schattige foto... Leuke klomp!!!