Laatste dagje Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Laatste dagje Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Sydney!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

15 September 2005 | Australië, Sydney

Hoi hoi everybody!

Nou ons laatste dagje Sydney begon fanatiek. We waren om half 8 ons nest al uit, ontbeten en meteen achter internet. Een hele tijd moet ik zeggen, heb ook al mijn foto's naar mijn moeder gestuurd! Dat waren er heel wat!:)

Anderhalf uur later zijn we lekker gaan douchen en daarna gingen we richting Bart en Mark. Daar even een kopje thee gedronken en wat bijgekletst. Was gezellie!:)

Daarna zijn Jenny en ik naar de Botanic Gardens gegaan. Mooi park, er zijn daar veel mensen die hardlopen en gewoon buikspieroefeningen doen op het gras...erg leuk om te zien! Mensen zijn heel sportief hier!;) We zijn helemaal naar de punt gelopen en daar ons kleedje neergelegd. Met uitzicht op The Opera House en The Harbour Bridge. :D Met een broodje, appel, chips en timtammetjes (zijn typisch Australische koekjes, verslavend!) hebben we ons zeker vermaakt! Na onze lunch opgesmikkeld te hebben vielen we eigenlijk gelijk in slaap. Echt slecht! Maar 1 uurtje later werden we weer wakker door de kou! Ja het weer hier is erg wisselvallig. Had je net je vestje uit, kon ie weer aan en dan weer uit, aan, uit etc. :) Maar opzich kennen we dat in Nederland ook wel een beetje!;)

We waren zo moe dat we maar naar het hostel zijn gegaan en daar ons bedje zijn ingedoken!! Nog even 2 uurtjes geslapen en daarna moesten we weer op voor de bbq. Was erg lekker! Voor 3dollar kon je zoveel eten als je wilde. Na 1 broodje hamburger, een grote worst :-P en wat sla zat ik aardig vol! Ja, na al die noodles kan je niet zoveel meer eten he!;)

Na het eten is Jenny nog even achter internet gedoken en daarna gingen we richting Bart en Mark. Was daar heel gezellig, naja bijna iedereen had ook drank op...ik was denk ik de enige die maar 1 biertje en 1 cola rum ophad. De rest had hem aardig hangen...Best grappig als iemand op zijn bek gaat, overal tegenaan loopt en tegen alle hoeren in de straat gaat praten!:D We gingen namelijk nog even naar een pub. Eenmaal daar aangekomen was het zooo saai...op woensdagavond kunnen we natuurlijk ook niet teveel verwachten. We zijn even gaan zitten aan een tafeltje met Mark en Harvitt (Nederlands) (weet niet of ik het goed schrijf!). Even wat gekletst, ging Mark over zijn nek...echt te ranzig!!!:( Toen was het tijd om naar huis te gaan, lekker ons bedje in! Hoe het met Mark is weet ik niet, maar het zag er niet best uit! Maar met mij niks aan het handje!:)

Vandaag vertrekken we dan met Mark en Bart naar de Blue Mountains...ben benieuwd! Ik kan dan wel wat minder op internet, maar ik houd alles bij in mijn dagboekje, dus jullie zien het vanzelf wel weer!:D Ben altijd te bereiken op mijn mobiele nummer...zie een aantal berichtjes terug!:)

Nou mensen ik ga er vandoor!

Liefs,
Blanche

  • 15 September 2005 - 06:21

    Mams:

    hoi blanche, spannend zo met de auto weer ergens anders naar toe. wij zijn gisteren weer even wezen zeilen en hebben op de boot gegeten. Het wordt nu steeds vroeger donker dus om 21:00 weer thuis. We maken veel gebruik van je laptop. lekker makkelijk zo in de huiskamer. Ik ben nog druk met voorbereidingen voor mijn leerlingen die op stage gaan. Zal blij zijn als het 4 okt. is want dan is hun eerste stagedag en is dus alles geregeld. Nu lieverd enjoy and have fun. xxx m

  • 15 September 2005 - 09:25

    Hey Blanche:

    G'day! How's life down under? Hmm you gettting bussy already? Good idea, I have never been to the Blue Mountains, so can't wait to see the pictures!!. Good to know you found the timtams already, I took 5 boxes with me back to Holland, so you know what to do... Blanche, have fun and enjoy talk to you soon, big ozzie hug Mel

  • 15 September 2005 - 14:51

    Diane:

    Het is echt zo leuk om je te volgen. Ik leef helemaal met je mee. Net een live-soap! Super. Heel veel plezier. xxx Diane

  • 15 September 2005 - 15:42

    Wijnand:

    haaai blans !!!!
    hoeist? met mij goed. ik was op kamp dus heb je ni kunnen mailen ... ik stuur er nu wel ff 1tje

  • 15 September 2005 - 15:51

    Wijnandje:

    ik stuur het zo wel .... maare ik hoorde dat het goed gaat. echt te gek! ik mis je wel horr. maar ik weet dat jij vette dingen aan het doen bent. kamp was echt lache.! leuke mensen.! daar ook? EEHJ BLANS mijn haar is er af (nog minder dan 1cm :p dus ik ging naar marjolein die op de hockey was.... nou ik werd bijna onthoofd door die hockey stick ghehehhe neej maar ze was echt heeel boos DAMN maarja ik zit onder de muggenbulten van het kamp .. nou genoeg gepraat... ik schrijf morge nog wel ff ok ... eehj zussi van me veel plezier kusjes wijnand je broertje

  • 15 September 2005 - 23:03

    Mitch:

    Hey lieverd, echt jammer dat ik je niet meer met je kan msn'en! Deed me wel goed namelijk!
    Ik heb het zo druk met werken (echt niet gezond voor een mens), maarja...dat is de horeca hè! Nu in vier dagen al 43 uur gewerkt en ik moet er nog 3, ik bedoel 2, want zondag vier ik natuurlijk mijn verjaardag ;)Lekker twee daagjes vrij gelukkig (maandag zijn we altijd dicht) Maar heb het wel heel erg naar mijn zin bij allebei de restaurants (brasserie) erg leuke collega's, ik kan goed met iedereen opschieten, dus is wel oké!!! Verder kan ik dus eigenlijk niet veel doen in mijn "vrije" tijd, das wel minder, maar dat heb je met die achterlijk lange dagen! Beetje internetten als ik klaar ben met werken en dan gaan slapen, ik ben nu net thuis en het is nu ook al weer 01.00 uur, ben om 10.00 uur begonnen! Maar genoeg over mij, hoest daar bij jou? Hoop snel weer iets van je te horen en we blijven sms'en hè!!! ;) Doe voorzichtig en denk heel veel aan me :) Ik mis je! Het is hier trouwens al een paar dagen k*tweer (fijn Nederland :() Ik heb denk ik wel weer genoeg geschreven! Hoest trouwens met het fotolijstje en de kaart ;) Nou, nu ga ik echt hoor! Doei lieffie, ik hou van je!!! (L)

  • 16 September 2005 - 10:42

    Evelien:

    Hej Blanche!
    Volgens mij gaat het heel goed met je he!daar ben ik blij om. Ik volg elke berichtje :). Je zei van tevoren dat je ook alles wilde weten wat hier gebeurde dusse.. School is nu weer echt begonnen. We moeten nu elke periode een activiteit verzinnen om aan je competenties te werken. Ik ga deze periode samen met Anne een dagje uit voor de klas organiseren. T word vast leuk. Jij zou het ook leuk gevonden hebben, ha ha. Tis er vorig jaar niet van gekomen he. Verder is het gezellig in ons groepje. We moeten komende week wel heel veel naar school. Beetje minder. Ik zit nu op me werk. Kheb even pauze. Nou, nog heel veel plezier daar! Grtjes aan Jenny. Ik geef snel weer een up-date :) veel plezier! kus eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 100732

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: