Port Macquarie! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Port Macquarie! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Port Macquarie!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

18 September 2005 | Australië, Port Macquarie

Car broke down!

Ja wat is dat nou denken jullie!? Nou ik ga het zo vertellen! Ik begin bij het begin!

Vrijdagavond ben ik nog even wezen stappen met Mark en Bart, Jenny bleef lekker een boekje lezen op de bank! Ook leuk, alleen ben ik niet zo'n lezer!;) Was best doods daaro, maar we zijn toch maar gebleven. We hadden namelijk een jongen ontmoet die goochelaar was. Hij kon echt vanalles en nog wat...in de pub is hij iedereen langs geweest om zijn trucjes te laten zien! Op die manier kreeg hij gratis drank en soms zelfs geld! Echt zoo handig..:) Maar goed, Bart ging op een gegeven moment ook naar huis en alleen Mark, Adam (goochelaar) en ik bleven over! We zijn even naar de club gegaan die boven de pub was. Het was Ladies night, dus ik hoefde niet te betalen..hehe:D! Daar heb ik samen met Mark een hele tijd met een echt Nieuw Zeelander gekletst. Hij werkte in Sydney en was nu even een weekendje uit naar de Blue Mountains. Aardige kerel, hij dacht alleen dat ik 25 was...hij zelf was dertig en zag er echt wel veel ouder uit als ik!:( Ik had verteld dat ik Fitness en Aerobics instructeur ben en toen begon ie de hele tijd te zeggen: You have a great body, you look so fit, you really have a great body! Op een gegeven moment werd ik er zo gek van dat ik zei: "Thanx, can you stop saying that now!" Toen hield ie gelukkig op... Wat bleek nou later, hij had tegen Mark gezegd dat hij wel met mij naar bed wilde....waaaaaat!:( No way... Ik weet niet wat Mark tegen hem heeft gezegd, maar hij heeft niet meer met me gekletst die avond, haha!:) Ik heb wel een beetje protection over here!;)

Goed volgende morgen, gisteren dus, om half 10 gingen we de deur uit. Jenny en ik hebben lekker geslapen in de auto, terwijl de jongens aan het rijden waren, goed voor elkaar he!;) Om half 1 hebben we even geluncht bij een benzine station en om 4 uur kwamen we eindelijk aan in Port Macquarie. Net voordat we aankwamen ging het lampje van de accu branden. Wat bleek nou, we lekten twee kleuren vloeistof (blauw en rood) en hadden een heel spoor nagelaten! Echt zoo eng vond ik het!:( Maar goed Bart heeft de autodealer gebeld en er komt een monteur maandag, er mocht niet meer in de auto gereden worden! We moesten hier dus 2 nachten blijven inplaats van 1. We wilden eigenlijk naar Byron Bay gaan, maar dat was voor 1 dag teveel rijden, helaas...Nu komen we er dus nog later aan, maar ik ben allang blij dat we geen pech kregen op de snelweg ofzo..:)

Goed, wij onze tenten neergezet...en uiteraard hadden Jenny en ik een tent die niet helemaal dicht kon! Aaaah dachten wij, al die beesten kunnen nu onze tent in...:(:(:( Maar we konden niet anders... Omdat we al zoveel pech hadden, hadden we geen zin meer om te koken, dus zijn we wat gaan halen bij de Mac! BigMac menu en na afloop een McFlurry! Mjahm:)

'S avonds hebben we gekaart met z'n vieren, was erg gezellig, we hebben veel gelachen! Om half 11 lagen we dan uiteindelijk in ons nest! Jenny en ik hebben nog even nagekletst en nu kennen we elkaar nog beter!:D

Vanavond hebben we weer free BBQ, jaah we maken flink gebruik van de faciliteiten hiero! Ook gaan we vandaag naar het strand! Eindelijk....!!!:D

Jen en ik gaan nu ff brood halen, jullie horen van me!

Heel veel liefs en kussen,
Blanche

PS: MAMA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! IK HOU VAN JE!!!:D

  • 18 September 2005 - 13:09

    Annemarie:

    Hey Blanche,
    Ik hoop dat alles goed komt met die auto. Ben blij dat jullie het naar jullie zin hebben en dat het, op de auto na dan, verder allemaal goed verloopt. Ik ben nog steeds benieuwd naar wat voor jongens het nou zijn! Krijg van Jenny geen hoogte. Verteld jij eens iets :-D! Heel veel plezier en ik blijf je volgen. Liefs Anne

  • 19 September 2005 - 15:19

    Mams:

    Hallo schat, dank je wel voor je felicitatie en ook voor je leuke kaart met mooie toepasselijke tekst. Ook je smsje en emailtje met felicitaties zijn goed aangekomen. Wat een avontuur. Wel leuk voor je. Vandaag heel mooi nazomer weer. Gaan zo weer buiten in de tuin avondeten. Tina komt vanavond even bijkletsen. liefs en veel plezier xxxm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 100726

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: