En zo nog eens 6 dagen... - Reisverslag uit Wongan Hills, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu En zo nog eens 6 dagen... - Reisverslag uit Wongan Hills, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

En zo nog eens 6 dagen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

19 Februari 2006 | Australië, Wongan Hills

Luitjes!!!

Daar ben ik weer...Zie hier mijn belevenissen van de afgelopen paar dagen!:)

Maandag 13-02-06:
Vandaag stonden we vroeg op, want we kregen een rondleiding van Dave. We gingen in zijn vette bak, dikke sportwagen, naar Mount O'Brien lookout point en naar Lake Nian. Het uitzicht was toppie.:)
Eenmaal terug in Wonganhills zijn we nog ff door het dorpje gaan wandelen.
Greg vroeg 's middags of ik mee wilde naar Ballidu. En uiteraard wilde ik dat wel, omdat Melinda daar gewerkt had. Nou gingen we precies naar die pub, want hij had iets nodig voor in de keuken. Echt leuk pubje, maar ik zou het daar niet uit kunnen houden. Het is daar zo rustig! Kijk als je een vriendje hebt...dan is het minder lastig om je te vermaken, maar anders...!
Goed om vijf uur moest ik weer werken.

Dinsdag 14-02-06:
Om 11 uur werken. Het was echt super rustig. 's Middags had ik een garnalen salade gegeten, dat was toch ff lekker he!:) Ook was het natuurlijk Valentijnsdag, dus ik was gekleed in rood en zwart.
Na het werk heb ik nog ff op internet naar Solid Sound cd's geluisterd...ooooh dan begint het weer helemaal te kriebelen.:D
Om 6 uur heb ik Chicken Kiev gegeten en om 7 uur begon ik weer met werken. Na het werk heb ik nog even met Louise, Hayley en hun vriendjes gezeten en hebben we een fles Passionpop gedronken. Echt ik drink hier best wel veel...maar alleen als het me aangeboden wordt hoor pa en ma!:) Dat zei Greg ook, je moet gewoon alle drankjes aannemen, maar niks terug geven hoor, want ze weten allemaal dat je een arme backpacker bent!:D

Woensdag 15-02-06:
10 uur op en een gebakken eitje gegeten met kaas. Verder heb ik gelezen, als lunch een baquette gerookte zalm gegeten en om 4 uur begon ik met werk.
Als avondeten had ik Chicken Parmazania (ofzo). Ik werkte tot 10 uur en had een fooi van 10 dollar gekregen, terwijl ik bij die mensen nog een fout had gemaakt ook. Maar die mensen waren van Zuid Afrika en konden dus Nederlands. Dus die man zei tegen mij in gebrekkig nederlands: "Mag ik jou een compliment geven!? Jij hebt gele mooi oogen! Echt leuk en toen vroeg ie ook of het normaal was hier om een tip te geven. En toen zei ik nou niet echt, soms laten mensen wel eens wat geld op de bar liggen, maar meer ook niet. En toen kreeg ik 10 dollar in mijn hand gedrukt!:D Ik had het in de pot gestopt en vertelde het later aan Louise en Hayley en die zeiden dat ik die 10 dollar gewoon zelf moest houden! YESSS!:) Na het werk heb ik nog even gepoold met 2 vrienden van de meiden en daarna hebben Jen en ik Grease gekeken onder het genot van hotelijsjes!:D

Donderdag 16-02-06:
Vandaag heb ik alles rustig aan gedaan, beetje op internet, uitgebreid gedoucht, m'n haar in een kuif gezet, ff naar de pharmacy om earcandles te halen en om 5 uur alweer werken. Earcandles zijn kaarsen die je in je oor stopt en dan aansteekt. De kaarsen zijn hol en al je oorsmeer komt dan in de kaars.
Goed om 5 uur moest ik dus werken en aangezien het donderdag was (de drukste avond van de week), werd het al snel een gekkenhuis! Ik rende van de ene kant van de bar naar de andere kant en weer terug! En jah hoor de Ace was gevallen, wat betekende dat iemand 2450 dollar had gewonnen. Dus je begrijpt dat ik echt mijn benen onder m'n lijf vandaan gerend heb om iedereen optijd te bedienen! Om 12 uur waren we dan eindelijk klaar en heb ik 2 drankjes van Greg gekregen en poolles.

Vrijdag 17-02-06:
Van 11 tot 6 gewerkt en daarna een beetje achter de bar met wat mannen gekletst. Met Ben, aardige kerel en Greg heb ik even van het lopend buffet gebruik gemaakt en daarna gepoold. Ben begon alleen een klein beetje irritant te worden... Hij ging de hele tijd super dicht tegen me aan staan en strook haar uit mijn gezicht, ook raakte hij elke keer mijn been aan als ik aan slag was met poolen. Alle andere mannen zagen het ook en probeerden me een klein beetje te helpen door opmerkingen te maken zoals joh je ziet toch dat ze meer geinteresseerd is in mij of wat dan ook. Maar daar trok onze Ben zich niks van aan. Aan het eind van de avond kwam ie ook naar me toe, sloeg een arm om me heen en zei: " Are you coming!?" Dus ik de hele tijd no...N O NO! Hij zei: " You can get lucky you know!" Ooooh jezus rot op vent! Hij had gelukkig na een kwartier door dat ik het helemaal met hem gehad had en liet me toen gelukkig met rust!

Zaterdag 18-02-06:
8 uur op en 9 uur aerobicsles geven. Ik kon zo moeilijk mijn bed uitkomen en hoopte echt dat er niemand kwam. Om 9 uur kwamen er toch 3 mensen opdagen en Jen en Louise deden ook mee. Dus 5 mensen in m'n les. Echt super! Ging best wel goed, we hebben weer flink wat afgezweten en na afloop waren ze super enthousiast! Ze wilden persee 2x per week. Nou vooruit, woensdagavond en zaterdagochtend. Echt relaxt, ik had gewoon 15 dollar verdiend. Als ze nou allemaal een vriendin meenemen, dan verdien ik gewoon 30 dollar per uur!
Daarna heb ik aan de bar gezeten, een nieuwe les gemaakt en een chicken ceaser salad gegeten. Nog ff snel 2 uurtjes slapen en aan het werk.

Nou mensen jullie zien er gebeurd hier weinig spannends, behalve dan die vervelende oude mannetjes! Maar op deze manier weten jullie toch een beetje wat er gaande is hiero in Aussie!

Greetz,
Blanche

Ps: Hoe is het met jullie allemaal!??

  • 19 Februari 2006 - 09:40

    Paps:

    met mij is het oke, vakantie. Probeer je nog lesjes op te nemen voor de alo, dan heb je in ieder geval iets om op te sturen.Wonen er geen rijke kerels daar die jouw ogen mooi vinden???Veel plezier maar weer

  • 20 Februari 2006 - 18:25

    Laura:

    Ik heb gehoord dat alles goed met je gaat. Jo vertelde dat je 300 euro per week verdient aan het werken achter de bar en dan idd zoals je hier al schrijft 5 euro per persoon die bij je komt sporten! Rijke tante hoor! Doe je goed! Hier verder alles goed! Kuss

  • 22 Februari 2006 - 03:36

    Nora:

    Hey meis!! Leuk om steeds weer wat te lezen hoor! Geniet ervan! Hier is alles ok! knuffel..

  • 22 Februari 2006 - 21:29

    Mams:

    Hoi meissie,
    Lekker baantjes getrokken in het 50m. zwembad! in die hitte zalhet wel een heerlijke afkoeling zijn. Hier is het nog koud (oosten wind). Wijnand zijn slaapkamer is bijna klaar. Ik heb al het schilderwerk klaar. Limegroen - wit en donkerbruin. Leuke combinaties. Wel een werk maar het resultaat mag er ook zijn. Vandaag een leuk dekbedhoes gekocht. Moet nog slagen voor gordijnen en iets voor aan de muur. Vrijdag komt oude vriendin Ria Hesseling bij me op visite. Nu schat ik ga er weer vandoor - slapen. Kusjes en tot gauw.

  • 23 Februari 2006 - 23:01

    Mams:

    Hoi Blanche, hoe is je aerobic les gegaan? Jenny stuurde mij eenmailtje met foto's van jou les. Erg lief van haar. Ziet er goed uit. Er waren nu 6 die je les hebben gevolgd. Goed hoor, leuk voor je. Jammer dat jullie niet zo lang hebben kunnen zwemmen door het onweer. Wanneer ga je schapen scheren? Werkse en tot gauw. Heel veel knuffels voor mijn mooie dochter. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 100363

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: