Biertjhus TAPPUH!!!:D - Reisverslag uit Wongan Hills, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Biertjhus TAPPUH!!!:D - Reisverslag uit Wongan Hills, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Biertjhus TAPPUH!!!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

13 Februari 2006 | Australië, Wongan Hills

Mensen feest, weer een verhaaltje!!!:)

Ja want ik heb weer heel wat meegemaakt! We hebben eindelijk werk en het ging echt super snel, ik zal het jullie allemaal vertellen!:)

Donderdag 09-02-06:
Vandaag stonden we vroeg op om naar de Jobshop te gaan. Ze hadden nog niks gehoord van het hotel, waar wij misschien konden werken. Dus op naar Recruit Travellers, daar stond zo'n lange rij, echt niet normaal. Maaaaaaar op een gegeven moment voel ik mijn mobieltje en het was Kate van de Jobshop. Ze had net een telefoontje gekregen van een meneer genaamd Greg die 2 meiden nodig hadden voor achter de bar in zijn hotel! Dus wij snel daarheen en wat bleek om 1 uur werden we opgehaald die middag....waaat zooo snel!? Echt shokking was dat, maar wel super leuk!:D
Jen en ik gingen snel nog ff sightseen. We zijn even naar de Belltowers geweest en hebben daar wat leuke foto's genomen.:) Jeetje wat was ik hyper zeg...:D Goed in elk geval bij het hostel aangekomen hebben we snel alles ingepakt en werden we opgehaald. We konden helaas geen afscheid nemen van de jongens, omdat die nog aan het werk waren...:(
Goed we hebben 3 uur in de auto gezeten tot we in Wonganhill aankwamen. En Greg (de GROTE baas) bleef maar ouwehoeren, echt wat werd ik daar moe van zeg! Maar wel gezellie hor.:)
Nou we kwamen aan bij het plaatsje en ik stond helemaal perplex! Vet schoon, mooie huizen en het hotel was super groot! We werden voorgesteld aan zijn dochters Hayley en Louise, leuke meiden!
Ik mocht meteen even proberen een biertje te tappen en dat ging goed!!! Joepie...:) Maar opzich was het nog best moeilijk.
Na een dutje te hebben gedaan gingen we weer naar beneden om te eten. We mochten alles kiezen van de kaart, oooehjeeh dat hoef je mij geen 2x te zeggen! Dus ik ben echt een dik kwartier met vol overgave in DAT boek gedoken en ben tot de beslissing gekomen Reef and Beef te nemen! Dat is een steak met garnalen, patat en salade.Heeeeerlijk!!!:D Echt super goed!:D
In elk geval na het eten kregen we allemaal gratis drankjes van Greg en kwamen we aan de praat met de local mensen. Aangezien Melinda (kwam ik achter) ook hier in de buurt gewerkt heeft toen ze in Australie was heb ik aan iedereen gevraagd of ze Melinda kenden. Nou bijna iedereen kende haar hoor!:) Echt leuk! Zo kwam ik later ook aan de praat met best een leuke jongen (22/23) genaamd Jack die de zoon was van de man die Melinda haar vingertopje eraf gehakt had. Perongeluk was dat natuurlijk maar toch. Goed hij neemt Jen en mij een keer mee naar Perth om daar uit te gaan en we gaan ook waterskien of wakeboarden of ALLEBEI!:) Echt toppieoppie!:D
Later kwam Hayley naar me toe en zei dat Jack me wel zag zitten...:D
Hayley, Louise een vriendin van haar, Jenny en ik hebben later nog ff staan dansen bij de jukebox, wat hebben wij gelachen zeg!:)

Vrijdag 10-02-06:
11 uur waren we al aan het werk achter de bar. We moesten alles bijvullen en soms mensen in de slijterij helpen. Het biertjes tappen ging steeds beter en de mensen waren super vriendelijk! Als lunch (jaja weer van het menu;)) had ik een foccaccia (schrijf je dat zo?) met smoked salmon....hmmmm lekker!:) We hebben gewerkt tot 20.30 en als avondeten was er een chinees lopend buffet.
Na het werk zijn we van kamer gewisseld en sliepen dus nu beneden. Heb alle foto's die ik had langs mijn spiegel geplakt en de leuke kaarten naast m'n bed aan de muur! Echt ik voelde me helemaal thuis!:D

Zaterdag 11-02-06:
Deze ochtend ben ik alle cd's zowat afgegaan in de keuken om te kijken of er misschien iets tussen zat waar ik op kon aerobicen, want om 1 uur zou ik een les geven. Goed niks te vinden, dus Louise en ik snel zoeken naar een cd op internet. Gelukkig gevonden, maar de nummers liepen niet in elkaar over, dus de muziek stopte soms even en dan begon een nieuw nr. En jah hor om 1 uur stonden we klaar. Louise, Hayley en Jenny hebben heel goed hun best gedaan en het was een zwaar succes! Alle collega's zijn even komen kijken en iederen wilt meedoen! Naja dat zijn 2 mensen maar goed...;) We hebben flink gezweet en ik heb ze ook zo ver kunnen krijgen om geluiden te maken onder het bewegen. Dus iedereen aan de bar dacht...wat is er aan de hand daarachter!? Jaja het was een feest!:D
Na dat uurtje was ik wel toe aan een douche en hebben we meteen gewassen. Als lunch had ik trouwens een baquette met kip en avocado.:)
Om 4 uur moesten we weer beginnen. Op het begin maakte ik een aantal foutjes, waardoor ik onzeker werd, maar later ging het wel weer goed! Het was echt super druk, veel eters en veel drinkers!:) En de mannen hier sjansen zo met je! 1 man vroeg aan mij of ik hem niet een lapdance wilde geven en later zei ie of we niet even naar achteren konden gaan, hij zou me goed behandelen....waaaaaaat!? NO WAY!!!
Naja in elk geval we gingen na het werk naar een afterparty bij iemand thuis, niet dat het zoveel voorstelde, maar we hebben wel gelachen!:) Diezelfde kerel was daar ook en zei tegen me, "You know I find you so sexy and if I had the chance I would be shagging you right now!" Mijn god...die kerel houdt ook niet op! In elk geval hij ging in discussie met een kerel en zei dat ie me aan het eind van de maand een beurt zal hebben gegeven. Haha grapjas...ik denk 't niet!:)
Kreeg trouwens nog de groeten van Jack, want die kon niet komen! Jeeeeh:)
Ooh nog wat...we waren met een meisje aan het kletsen en in 1x begon ze alles te vertellen over de jongens en hun sexleven. Dus hoppa lijstje gemaakt waarop staat wie een hele avond door kan, wie goed geschapen is, wie een tijd geen sex heeft gehad etc. Super handy...;) Haha
Was een leuke avond!:D

Zondag 12-02-06:
Om 11 uur weer beginnen, nu in m'n eentje. Weer drankjes bijgevuld en een enkele klant geholpen. Om half 3 was ik klaar en heb ik een foccaccia met salami en gedroogde tomaat gegeten...die was ook weer zooo lekker!:)
Na het eten heb ik even met Louise gepoold, verloren uiteraard en heb ik op het krijtbord een advertentie geschreven voor aerobics op zaterdag van 9.00-10.00. Vijf dollar per persoon, dus iets van 3 euro. Tsja ik begin hier big business!;)
Heb even een les gemaakt en moest om 5 uur weer werken. We begonnen met servetten vouwen en later werd het behoorlijk druk met eters! Zelf heb ik sweet mustard chicken gegeten met rijst, erg lekker!:) Om 9 uur ging Malika naar huis en moest ik de bar in mijn eentje doen. Een man met zeg maar 5 tanden wilde me een drankje aanbieden, nou vooruit dan maar! Dus ik zeg doe maar wat, nee wat wil je, nee doe maar wat! Naja uiteindelijk heeft ie een Cruiser voor me gekocht! Lekker hor! En Dave een man van 31, maar lijkt ouder dan mijn vader, kocht een Chocolate Mudshake voor me. Om 10 uur zou de bar dicht gaan, maar die kerel met 5 tanden die wilde nog een potje poolen en Greg ging tegen hem poolen. Dus moest ik nog langer staan...grrr:( Naja na een half uur ben ik gewoon gestopt! En ben ik een potje gaan poolen met Dave. Na het poolen (uiteraard weer verloren) begon Dave me een heel verhaal te vertellen. Hij had namelijk kanker 3 jaar geleden in zijn testicles. Vertelde dat zijn rechter of linker bal weggehaald was, van beide longen een stuk en nog geopereerd was aan zijn lever. Echt erg! Ook zei ie dat ie daardoor geen vrouwen kan krijgen, dat schikt ze namelijk af zei ie. Nou en toen op een gegeven moment zei ie dus jij hebt geen interesse en toen zei ik: (om het niet zo lullig te maken) "Ik heb eigenlijk totaal geen behoefte aan iemand!" Tsja vond het ook zo zielig om meteen te zeggen...ja je tanden zijn geel (door het roken), je bent kaal, te dun, te oud en gewoon te lelijk! Verder is het echt een super aardige een goede kerel hor, daar niet van, maar kom op zeg!
Ben tot de conclusie gekomen dat als je een egoboost nodig hebt, je zeker hierheen moet gaan! Want ik heb nog nooit zoveel complimentjes gehad over mijn ogen, figuur en persoonlijkheid!:D Die mannen hier zijn echt desprite!

Nou mensen jullie zijn weer op de hoogte, mijn verhalen zullen wel un btje op deze manier doorgaan!:)

Hele grote dikke knuffel!!!

Blanche

  • 13 Februari 2006 - 09:50

    Nils:

    Nou nou... ik ben de eerste die je leuke verhalen weer leest, nou wist ik al dat je die baan had gekregen.... en nu heb je ook nog de kans om lekker te fitnessen ;). Nou hopen dat je dat eff een tijdje kan doen, want dat vind je echt leuk. Mannen die desperate zijn vind je overal... maar mischien heb je ze daar wel in overvloed. Je krijgt in iedergeval een heleboel aandacht :D ... en dat is altijd fijn. spreek je snel weer Dikke kus Nils

  • 13 Februari 2006 - 13:51

    Jenny:

    Meid!! je bent ook hartstikke mooi, hebt een goed figuur en supermooie blauwe ogen!! :-D krijg ik nu m'n zak drop terug? :-p

    Kus Kus!

  • 13 Februari 2006 - 14:52

    Anne:

    Hey lieverd,

    Hou je het nog een beetje vol daarzo? Denk maar zo, zoveel sjans had je in Nederland ook wel maar dat zag je niet :)
    K ben lekker een week naar Gran Canaria geweest samen met Margreet. Echt super gezellig. Harold was er ook(die loopt daar stage) Kijk maar op www.boertje.waarbenjij.nu als je het tenminste interessant vindt. Mn vader en moeder gaan begin maart naar Zuid-Afrika en wij gaan niet mee dus :( maar ja. Veel plezier Blanche en niet met te oude mannen aanpappen he...

    Kus kus annelies

  • 13 Februari 2006 - 20:51

    Hey Blanche:

    Welcome in the outback!! Sommige zijn echt hopeloos, dus doe voorzichtig. En pas op voor je vingers. Succes hug Mel

  • 14 Februari 2006 - 06:36

    Blanche:

    Mensen ik heb een valentijnskaartje gekregen via mail, maar ik weet niet van wie! Kan iemand mij helpen!?

    Dikke kus,
    Blanche

  • 14 Februari 2006 - 07:29

    Mams:

    Whow een valentijnskaart - spannend!!!
    Ik heb je 5 cd's met foto's ontvangen. Te gek meid hartstikke leuk, ze staan allemaal al op je laptop 1000 foto's. Heb ze nog niet allemaal gezien, doe de rest vanavond. Makkelijk dat ik je in het hotel kan bellen. Liefs en knuffels mams

  • 14 Februari 2006 - 23:07

    Nils....:

    om eerlijk te zijn heb je die van mij :D kus kus

  • 15 Februari 2006 - 18:46

    Mandy:

    Hey chick

    ik ben weer in NL,
    KOUD MAN!

    Maar familie is wel leuk, heb ook mijn oude baan terug, en ik slaap weer in een tweepersoonsbed. Dus behalve het weer, alles goed hier.

    I'll check back shortly

    'M

    en heb jij nou jenny's zak drop gepikt? das ook flauw :P

  • 15 Februari 2006 - 19:07

    Anneke:

    jij en hyper?? nee joh tuurlijk niet whahaha desperate mannen ?? daar?? ojee watch out!! en joh blanche kaal gele tanden etc is toch niet jou idee van een lekker ding? hahahah groeten en pas goed op je zelf! anneke janneke marleen

  • 16 Februari 2006 - 22:42

    Joanne:

    jullie vermaken je prima lees ik. Denken jullie lang te blijven?
    Wat een lekkere mannen zeg op die foto barwerk is leuk......ehum

  • 18 Februari 2006 - 15:20

    Laura:

    Chick,
    Ben net thuis van Afrika.. en was meteen verrast door een hele lekkere kaart van een klein lief meisje ;) .. ik begrijp dat je het nog steeds goed naar je zin hebt! Mooi zo.. vooral lekker genieten..!! Ik ga nu ff pitten want ben echt helemaal gaar/brak... Dikke kus...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 100496

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: