Op zoek naar a job in Perth!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Op zoek naar a job in Perth!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Op zoek naar a job in Perth!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

08 Februari 2006 | Australië, Perth

Dag iedereen!

Zo we zijn weer een paar dagen verder en dan moet ik natuurlijk weer ff vertellen wat we meegemaakt hebben hiero in het mooie warme Perth!:D

Zaterdag 04-02-06:
Tsja heb vandaag ni zo heel erg veel gedaan, voornamelijk films gekeken 's avonds en overdag in de stad rondgelopen!:) Was best brak van gisteravond!;)

Zondag 05-02-06:
Vanochtend 8 uur op, want we gingen met de jongens naar The Wave Rock. Das een rots in de vorm van een golf echt super gaaf! Helaas was het nogal lang rijden en ben je daar maar heel even, maar ik heb hem ff flink gesurft hoor!;)

Maandag 06-02-06:
Vandaag heb ik mijn 5 cd's met foto's opgestuurd naar huis, hoop dat ze aankomen! Dus mensen als jullie alle foto's willen zien, ik zou zeggen ga eens langs bij m'n ouders!:) Goed daarna zijn we met de gratis bus naar de jobclub gegaan, daar hebben we formulieren ingevuld en met het vrouwtje gepraat. Ze had een leuk baantje voor ons in een hotel in Esperance. Barwerk of in de bediening. Klonk super, maar het was nog niet zeker we moesten later in de week terug komen! Vooruit dan maar weer...;)
Verder zijn Jen ik naar de kapper geweest voor 22 dollar. Is best een stuk afgeknipt...aaah, maar het staat leuk! Ik was gezellig aan het ouwehoeren met die kapper, vraagt ie of ik van vissen houd.
"Nou ja dat vind ik wel leuk jah, waddan?"
"Ja wil je een keer met mij gaan vissen!?"
"Ja hoor lijkt me leuk!"
" Nou er komt ook een vriend van me en die komt hier om 5 uur en dan gaan we ff wat eten, en hij blijft slapen bij mij thuis en dan morgenochtend om 4 uur vertrekken we!"
" Oooh oke..."
" Dus het is makkelijk als jij dat ook doet!"
" Uhhm mag ik Jenny ook meenemen!?"
" Ja natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugde!"
" Oke, nou geef me je nummer maar en dan bellen we wel!"

Goed in elk geval het was dus op krabben vissen, leek me super interessant!:D Maar ik had hem gesmst dat we niet mee wilden, maar super bedankt blablabla, misschien een ander keertje! Kreeg ik een smsje trug, geen probleem joh, maar bedankt voor vandaag, echt super leuk je ontmoet te hebben en ik ga vanaaf uit kom je ook?
Huh ik dacht toch echt dat ie de volgende morgen om 4 uur op moest!?.....Hmmm apart... Naja:)

Dinsdag 07-02-06:
Vandaag zijn we met de jongens naar Fremantle gegaan. Daar hebben we lekker door het plaatsje rondgelopen, heerlijk was dat zeg! Voelde me er helemaal thuis! Veel terrasjes en super gezellig!:) Werd door Tamara gebeld terwijl ik mezelf in een korte broek aan het hijsen was, echt super gezellie met haar gekletst! Ze wilt me vet graag weer zien en vind het zo jammer dat we elkaar niet meer treffen hier in Aussie! Ook heeft haar moeder foto's van me gezien en wilt dat ik absoluut langskom!:D Joehoe... Zo'n leuke meid is dat!:D
Maar goed verder hebben we de gratis bus genomen door het dorpje heen, btje sightseeing vanuit the free bus!:D Hebben in de cappuchino street nog even een koffie gepakt en heb nog een legerbroek gekocht!:) Super leuk en gezellig daggie! De jongens waren ook in een goed humeur!:)
Eenmaal thuis heb ik nog even een vette workout gedaan, alle spieren getraind! Ben wel 45 minuten bezig geweest zonder muziek in de kamer...:) Ook zijn we met de jongens 's avonds nog naar de bios geweest, underworld 2. Was wel een goede film!:) Na de film echt nog anderhalf uur met Nils zitten kletsen op msn en toen m'n bedje in!
Was een top daggie...:D

Woensdag 08-02-06:
Jeetje wat had ik een SPIERPIJN zeg vandaag! Niet normaal...je had me moeten zien lopen! Het duurde wel een half uur voordat ik mijn bed uit was (stapelbed, boven).:( Maar goed vandaag hebben we weer een poging gedaan tot werk zoeken. Het baantje die de jobclub voor ons had was nog steeds niet zeker, dat horen we morgen! Ook zijn we nog naar een ander bureau geweest, daar horen we morgen ook meer van! We kunnen misschien in een casino werken zaterdag voor 3 uur in de bediening en ook in een hotel!:D We'll see...:)
Verder waren we een chocolateshop ingelopen en daar hadden ze drop! Nou Jenny was helemaal in de wolken!!! Ze heeft drop gehaald voor de rest van de vakantie!:D
's Avonds hebben we nog ff thais eten gehaald, smikkel smikkel en later nog buiten gezeten bij het hostel en met Clinton op msn gekletst! Was echt gezellig!:D

Mensen dat was het weer tot de volgende knoop!:D

Dikke smakkert,

• 09 Februari 2006 - 04:39

Blanche:

Dag mensen!!!

Jaja we hebben ene baantje gevonden in een hotel, we moeten daar achter de bar staan! Echt super chill, we worden zo opgehaald en kunnen waarschijnlijk morgen of vandaag al beginnen! We hoorden het vanochtend pas....echt snel joh!:D Nou mensen jullie horen snel weer van me...de verhalen zullen voornamelijk over het werk gaan, maar dat kanook heel interessant zijn!;)

Dikke kus

• 09 Februari 2006 - 13:31

Hey Blanche:

Super dat jij nu in het plaatsje bent waar ik altijd ben en naar toe wil emigreren. Heel veel succes en geluk daar, doe ze allemaal maar de groeten. Dawn zal binnenkort ook wel binnen wippen in het hotel om gedag te zeggen (kind of an Australian. Zitten nu op het werk, groetjes van Rich hij moet vandaag werken. He Blanche, je kan nu weer sporten he! elke ma en wo en vrijdag ochtend bij de sportvelden, kunnen de kilotjes er weer af. He succes and talk to you soon, lots of love Mel

• 09 Februari 2006 - 13:33

Hey Blanche:

Even mijn zinnetje af maken. Kwam een telefoontje tussendoor en was daardoor helemaal van slag, hahaa!! Dawn (Australian mum for me). Doei!!

• 09 Februari 2006 - 21:46

Nils:

ja ja... lekker geklets :). Nou zeker beter dat je dat baantje nu hebt... dan kan je straks weer leuke dingen doen met het geld dat je verdient. Nou hopen dat het net zo leuk is als het klinkt. Dikke kus Mij :D

• 10 Februari 2006 - 10:17

Lisa:

Ey Meissie! Thanks voor je mailtje! We gaan echt snel afspreken als je terug bent! We hebben denk k genoeg te kletsen;) Nou, geniet nog lekker daar! Miss you
    Dikke kus

• 10 Februari 2006 - 22:45

Mams:

Hoi lieverd, Fijn dat je tocht langs de westkust zo goed verlopen is. En nu in Perth en nog werk gevonden ook. Te gek meid lekker achter de bar - niet drinken hoor! Verblijf je ook in het hotel of ga je iedere dag heen en weer vanaf je hostel. Leuk dat je weer contact met Lisa hebt. Net de opening van de Olympische winterspelen gezien. Mooie show. Heb jij het ook gezien? We beginnen morgen met het opknappen van Wijnand zijn slaapkamer. Kleuren wit, lime en bruin. Wordt vast mooi. Nu schat ben benieuwd naar de volgende nieuws. Knuffels mams