Whazuuup!;) - Reisverslag uit Wongan Hills, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Whazuuup!;) - Reisverslag uit Wongan Hills, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Whazuuup!;)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

24 Februari 2006 | Australië, Wongan Hills

Goededag!

Tsja waar waren we gebleven!? Ohjah zaterdag, jeetje het lijkt de dag van gisteren, alles gaat zoooo vlug!

Zondag 19-02-06:
Lekker uitgeslapen tot 12 uur en jah wat gingen wij uitproberen!? De earcandles... Nou dat was wat hoor!:) Ik lag op m'n buik op bed met een handdoek om mijn hoofd en een kaars in mijn oor, waar een vlam op zat van 10cm, kan je het je voorstellen!? Echt grappig joh!:D Toen we na 20 minuten eindelijk klaar waren hebben we de holle kaars opgengeknipt en toen ik dat zag voelde ik me toch een partij schoon in mijn oor!:D Echt een aanrader, je voelt ook gewoon dat heel je oorsmeer zacht wordt in je oor, best apart! Jeetje wat schreeuwde iedereen in 1x!;)

's Middags ff een wasje gedaan, de kleren lekker buiten gehangen en om 4 uur werken geblazen! En ik had echt een kutavond, want iedereen zat op mij te zeiken! We hebben 2 barren en ik zat in het eetgedeelte te eten, kreeg ik na het eten commentaar van Greg (de baas) dat ik daar niet mag eten en dat ik altijd oog op de bar moest houden en dat hij het van mijn uren zou aftrekken etc. Terwijl iedereen daar eet...goed ik zei dat als ik het wist ik aan de bar was gaan zitten uiteraard! Maar die vetklep luisterd alleen naar zichzelf!:( GRRR Ook zei ie dat Louise en Hayley ook nog wel tegen me uit zouden vallen... Verder had ik 2 glazen laten vallen en was ik perongeluk vergeten de tegels te vegen, waardoor Hayley tegen me uitviel, toen dacht Jen nog dat ik haar de schuld ergens van gaf, wat helemaal niet de bedoeling was, kortom echt een kutavond!!! Ik was helemaal overstuur aan het eind van de avond!:( Nog een filmpie gekeken, namelijk Mona Lisa Smile en naar bed!

Maandag 20-02-06:
Rond 11 uur wakker, naar de supermarkt en een filmpie gekeken, namelijk A million Dollar baby. En jah hoor om 4 uur weer werken...Tussendoor een Thai Curry gegeten, mhjam mhjam!:) Na het werk de film Blade en Dirty Dancing gekeken! Wat een topfilm is dat zeg die laatste! Ooooh kon het maar zo makkelijk gaan!;)

Dinsdag 21-02-06:
10.30 op en ons klaar gemaakt voor een middagje zwemmen in het zwembad, want het was onze day off en 42 graden!!!:D Dus lekker een lunch gemaakt etc, komen we daar....sorry ladies, maar het zwembad is voor de volgende 2 weken voor schoolzwemmen gereserveerd, om half 3 zijn we weer open! Dus wij weer naar huis, film op tv gekeken en ondertussen white truffle gegeten (das ijs). Om half 3 stonden we dan weer bij het zwembad, ik had nog geen baan getrokken en jah hoor daar kwamen de donkere wolken aanzetten...hebben wij weer!:( Maar ondanks de onweer heb ik toch aardig wat baantjes getrokken in dat 50meter bad!!! Yes wat voelde dat goed zeg!:D Steeds als ik even 2 sec mijn hoofd boven water stak zaten die stomme kutvliegen op me....argh dat was zooo vervelend!:( Echt die beesten zijn een plaag hiero!
In elk geval eenmaal een douche genomen te hebben, mijn haar opgestoken te hebben en mijn tanden te hebben gepoetst, kwam Daniel ons ophalen. Daniel is een boer hier (net als alle anderen) en wilde ons zijn boerderij wel even laten zien en we zouden ook een schaap scheren...wat uiteindelijk niet door is gegaan. Maar hij heeft zijn tracktors laten zien (erg boeiend..ugge ugge) en hij heeft me meegenomen op zijn motor, dat was wel oke!Ook hebben we bij hem gebbqd en heeft ie voor ons gezongen en gitaar gespeeld! Hij liet ons zijn kamer zien en uiteraard vond ik de GEHEIME doos! Porno blaadjes...ohoh, Jen en ik hadden een groot binnenpretje!:D
We hebben gebruik gemaakt van de gelegenheid om zijn dvds te lenen en na 20 keer gevraagd te hebben, hem ook duidelijk gemaakt dat we die graag met z'n tweeen wilde kijken!;)
Dus wij met z'n tweeen Dogtown en Deuce Bigalo goes to Europe gekeken met een zelfgemaakte pizza erbij en uiteraard weer ijsjes!:D Toppie oppie, voordat we films gingen kijken heb ik trouwens ook lekker gelachen met Mitch en Zack in de keuken, ik was zooo melig!:D

Woensdag 22-02-06:
11 uur werken en 5 uur klaar. De nieuwe roosters lagen er en jah hoor, ze hebben ons ingeroosterd voor steeds 1 uur eetpauze...alleen Jen en mij!!! Nou ik was kwaad!:( Jen en ik hebben het in elk geval tegen Greg gezegd en die zei toen dat ik wel 1 uur pauze moest hebben omdat ik niet zo snel kan eten etc. Maar we moesten maar met Louise praten.
Goed om 6 uur had ik een aerobicsles, dus ik heb snel alles klaargezet, me omgekleed en de les nog een btje aangepast! Om 6 uur kwamen de mensen hor, 6 mensen!!! Waaah die 2 meiden die er zaterdag waren hadden 3 vriendinnen meegenomen! Echt beter en het ging goed! Wat hebben we gelachen zeg en ze waren dol enthousiast! Gewoon 30 dollar verdiend!!! YES..:D
Goed nog ff gepoold met Zack en de film The Rookie met Jen gekeken.

Donderdag 23-02-06:
10.30 uit mijn bed gebeld door Tamara, wat een leuke meid is dat toch!:) Ze belde me, omdat ze op het vliegveld zat en over 2 uurtjes naar huis zou vliegen! Echt raar joh! Toen besefde ik pas hoe leuk en goed ik het hier in Aussie heb! Ik moest er niet aan denken om weer naar huis te gaan, maar soms ook weer wel. Het was echt leuk om haar even te spreken en we houden zeker contact!
Om 12 uur moest ik beginnen met werken.We hebben tegen Louise gezegd dat we het onzin vinden van die eeturen, maar bleek dat Greg het tegen Louise had gezegd om het door te voeren, maar hij had het gewoon op Louise geschroven...wat een achterbakse rotvent!:(
Om 7 uur was ik klaar en heb ik een Fishermansbasket gegeten, even met een klant gekletst en daarna ben ik op internet gegaan. Daar heb ik even met Mitchell gesproken, was fijn even met hem te spreken en heb ik onwijs lang geouwehoert met Clinton, wat heb ik gelachen zeg!:) Hij gaat een keer voor me koken...haha...:)
Daarna heb ik nog even met Melika aan de bar gezeten, heb ik even geregeld dat we mee kunnen met waterskien volgende week zaterdag en dat we volgende week echt een schaap kunnen scheren!:) Yoepie!
Goed voor het slapen gaan nog ff een filmpie gekeken met Jen en de dag was weer voorbij!:)

Mensen het was me weer een genoegen, tot de volgende keer!

Kusjes,
Blanche

• 24 Februari 2006 - 17:27

Nynke:

Ik moet echt meer gaan lezen!!! Aerobics?!? YEAH! ---GO GIRL--- hi hi hi

• 26 Februari 2006 - 21:38

Mams:

Ondanks het vele werken maak je toch nog wel wat mee. Met die vent die zijn boerderij liet zien - lachen hoor die ... blaadjes. Waren de dvd's wel okay? Je hebt onderhand heel wat films gezien. Zou er erg lazy van worden. Het heeft hier net een beetje gesneeuwd - het wordt deze week weer koud. Vandaag was het mooi weer. Nog even geskeelered en verder weer wat voorbereid voor school. Morgen weer beginnen!! Nu lieverd ik stuur nog een waardevolle mail en werkse morgen en veel plezier met het schapenscheren!
    Heel veel kusjes en knuffels voor mijn lieve dochter.

• 28 Februari 2006 - 17:35

Nils:

ik denk laat het je even weten over de site.... HEB MIJN RIJBEWIJS :D. Verder vind ik het natuurlijk altijd een plezier om je verhalen te lezen. Heb er weer heerlijk van genoten. Dikke Kus Nils

• 01 Maart 2006 - 15:24

Mams:

Hoi Schat,
    Las en zag bij Jenny dat jullie de schapen al geschoren hebben - bloed aan je been!!! Grappig. Hoe is je aerobic les vandaag gegaan? Heb je de les nog gefilmd? Ik probeer je morgen ochtend mijn tijd ongeveer 08:00 uur te bellen - als het niet uitkomt mail me dit even. kus mams