Vanuit mijn hostel in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Vanuit mijn hostel in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Vanuit mijn hostel in Sydney!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

08 September 2005 | Australië, Sydney

Dag lieve mensen!

Ben opzich net aangekomen in Sydney! Zware reis gehad, het is ook niet niks 23 uur in het vliegtuig...pfff Heb ook echt zoveel verdriet gehad, heb veel gehuild en aan iedereen gedacht. De berichtjes in mijn boekje vond ik helemaal te gek! Super bedankt iedereen...dit zal me zeker steunen!:) Het eten in het vliegtuig was erg lekker en we hebben 2 filmpjes gekeken...verder heb ik echt te weinig geslapen, namelijk maar iets van 3 uurtjes! Echt erg, maar goed ik moest ook steeds aan thuis denken! Het cadeau van Mitchell was: een hele leuke en lieve kaart, waar hij iets in had gesproken ook een fotolijstje met daarin een aantal foto's van hem en ons samen! Dat lijstje staat nu al naast mijn bed op mijn nachtkastje! Super vond ik het lieffie!:D

Op het vliegveld ging alles goed...we konden meteen ons visum ophalen! Er zijn nog heel wat dingen die we moeten regelen, maar daar gaan we morgen aan beginnen, aangezien alles zo'n beetje dicht gaat nu. We zitten in het hostel The Globe, deze ligt in de straat Kings Cross, dit is een redlight district. Maar als je niet 's avonds alleen over straat gaat is er niks aan het handje! De mensen hier zijn heel erg vriendelijk. We zitten op een meidenkamer, al twee meisjes ontmoet en meteen vrienden zeg maar..echt toppie! We slapen met 8 meiden op un kamer. Het is echt un zooitje, maar wel gezellie! Precies naast onze kamer zit de woonkamer, ook leuk, je kan gewoon tv kijken en er zit ook een keuken op onze verdieping. Je kan het vergelijken met un studentenhuis!:)

Vanavond gaan we iets koken, ik weet nog niet wat, maar Jenny is nu boodschappen doen met 1 van de meisjes, Jennifer genaamd en komt uit Hongkong. Het engels praten gaat trouwens best goed, moet alleen nog wel ff inkomen!

Nou mensen verder heb ik nog niet veel beleefd, het ziet er hier in elk geval heel gezellie uit, maar ik mis iedereen wel heeeeeel erg! Denk echt heel veel aan jullie en lees de verhaaltjes in mijn boekje vaak door. Waarom ben ik ook zo'n emotionele muts!?;)

Nou ja mensen ik zal proberen morgen weer wat op de site te zetten..jaja internet is hier gratis!:)

Hele dikke kus,
Blanche

Ps: Er zit ontbijt bij in! Dus daar hoeven we geen rekening mee te houden! En Mitchell ik mis je heel erg!:(

  • 08 September 2005 - 10:30

    Nils:

    We hadden net al gechat.... wel leuk dat je al vrienden hebt gemaakt. Nu hopen dat het ook zo makkelijk gaat met het vinden van een baan. Ik hoop het wel, ik zal voor je duimen -xXx- Nils

  • 08 September 2005 - 11:41

    Annemarie:

    Hey Blanche! Echt super leuk al om je berichtje te lezen! Leef me helemaal in! Ben blij dat we het zondag nog zo leuk hebben gehad! Die 10 maanden gaan zo voorbij en dan gaan we weer wat leuks doen met zijn 4tjes! Heel veel liefs en geef Jenny een kus van me :) Knuffel Anne

  • 08 September 2005 - 11:43

    Annemarie:

    Enne je moet natuurlijk vollop genieten. Wij wachten wel op je en dan kan je weer de oren van ons hoofd aflullen!

  • 08 September 2005 - 15:30

    Evelien:

    Haai Blanche!!
    Wat leuk om je berichtje te lezen!het klinkt echt heel erg leuk en gezellig zeg!leuk dat je al vriendinnen hebt gemaakt daar. Ik heb net in de atlas opgezocht hoeveel tijdverschil er is. Ik denk aan jullie!ik kijk al uit naar je volgende berichtje!
    liefs eef

  • 08 September 2005 - 18:38

    Mams:

    Heerlijk je berichtje te lezen dat alles goed is gegaan. Ik was best wel gespannen en nu valt alles van me af omdat ik lees dat je het naar je zin hebt. Wat leuk dat er al wat vrienden van je gereageerd hebben. Hoe is het weer? Hier was het vandaag erg warm. We hebben nog gezeild vanmiddag er was een lekker briesje. Ben benieuwd wat je morgen schrijft over Sydney. Hoop dat je goed slaapt want je hebt wel wat uurtjes in te halen. Nu meisje tot morgen. Ik probeer je vanavond in het hostel te bellen dan is het bij jou 09:00 uur.

    knuffel en xx - mams

  • 08 September 2005 - 19:01

    Duco:

    Ik zie ineens tussen mijn favorieten je site staan.

    Leuk om te lezen.

    Ik zal het ook Annette laten zien

    groetjes,

    de buurman

  • 08 September 2005 - 20:23

    Wijnand Je Broer:

    Hai lieve zus, gelukkig is alles goed verlopen tot nu toe. Heb nog wel veel aan je gedacht. Zorg goed voor je zelf. kusjes kusjes Wijnand

  • 08 September 2005 - 20:26

    Mams:

    Blanche neem niet de goedkoopste hostel. Iets duurder is ook meestal iets veiliger en netter. Kijk goed om je heen je kunt zo naar een ander hostel gaan. Heb het tel.nr en fax van The Globe en tel.nr. probeer je te bellen. Het is trouwens maar 8 uur verschil merk ik. xxx mams

  • 08 September 2005 - 21:04

    Lonnnnnnster:

    Haaaai Blache chicky met je lekkere boy hihihi veel plezier daar en hoop dat je alles kan doen wat je leuk vindt! leuke site en grappig dat we kunnen zien hoe t met je gaat! have fun! xxxxxxxxxxx Lon en de inhollandfreaks xxxxx

  • 08 September 2005 - 22:03

    Je Vriendje:

    Hey lieverd, ik had je al een mailtje gestuurd, dus ik wist al van je hoe alles daar is!!! Ik vind het ook leuk dat je mij in je berichtjes benoemd, doet me echt goed!!! Dat kan ik op dit moment ook erg goed gebruiken!!! Ik denk heel die 10 maanden wel! Ik hoop snel weer iets van je te horen schatje1 ;) Ik mis je echt onzettend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 100373

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: