Nog 2 daagjes! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Nog 2 daagjes! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Nog 2 daagjes!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

05 September 2005 | Nederland, Dronten

Hallo iedereen!

Hier weer ff een berichtje van mij! Gister was mijn afscheidsfeestje en het was echt toppie! Iedereen bedankt voor alle cadeau's etc. Het heeft me echt goed gedaan!:) Helaas kon ik niet iedereen uitnodigen, wat ik wel had gewild, maar dan zou het wel heel erg druk worden.

Toch begint het nu heel erg spannend te worden. Ik sta echt al 2 weken strak van de zenuwen! En ik word er echt zo gek van!:( Elke keer als ik weer alleen ben of ff niks te doen heb beginnen de traantjes te komen! Moet nog een paar kleine dingetjes doen, zoals m'n CV afmaken, m'n tas inpakken en wegen en adressen in mijn adresboekje schrijven! ( Wil iedereen trouwens even zijn adres achterlaten op m'n site!? Want dan kan ik die in mijn adresboekje zetten, ben helemaal vergeten te vragen naar adressen!)

Ik ga zoveel mensen missen...maar we blijven contact houden!:) Het afscheid gaat me echt zwaar vallen...nou maar hopen dat ik daar weer helemaal opvrolijk!

People ik heb niet zo heel erg veel meer te melden, mijn eerst volgende bericht zal vanuit Australië zijn!

Hele dikke kus + knuffel,
Blanche

• 05 September 2005 - 12:41

Thecla:

Hi Blanche,
    Heb dus je site gevonden!
    Freya heeft nog geen internet in Nijmegen, maar zodra dat voor elkaar is kan ze al jou ervaringen volgen. Haar emailadres is trouwens:freyanewton@hotmail.com
    Het gaat je goed meid!!!
    Thecla

• 05 September 2005 - 15:10

Nils:

Hey lekker ding... hier heb je dan mijn adres.

Bernadottestraat 107
    2131 SP Hoofddorp

verder kan ik best begrijpen dat je strak staat van de zenuwen. Maak je niet druk je gaat het daar vast hartstike naar je zin hebben en veel mensen waaronder ik zullen je via het internet gezelschap houden... dikke kus Nils

• 06 September 2005 - 08:12

Evelien:

Hej Blanche!
    Je feest was inderdaad errug gezellig. Het zal wel moeilijk voor je geweest zijn om alle mensen bij elkaar te zien die je straks een jaar niet zal zien. Ik vond t wel raar om afscheid te nemen. Ik weet zeker dat je een geweldige tijd zal hebben in Australie. Als je daar eenmaal bent... Ik ga je missen hoor. Dit is mijn adres:
    Evelien Ruhe
    Mezenstraat 28
    1223 PH Hilversum
    Voor het geval je het nog niet had. Ik zal de berichtjes volgen op je site!Ik ga aan je denken!Heel veel plezier!
    Liefs Eef

• 07 September 2005 - 22:07

Mams:

Hoi Lieverd,

Je hebt nog niets kunnen schrijven vanaf Sydney want je zit nog 6 uur in het vliegtuig. Maar ik wil toch iets aan je kwijt. Schiphol: het afscheid was erg zwaar - veel emoties en tranen. Ik ben de hele dag van slag geweest.

Op je telefoon nog een reactie van Cynthia om je een goede reis te wensen. Ook nog per post een kaartje ontvangen van Anine die je nog een hele fijne tijd toewenst. Mitchel stuurde een smsje naar Wijnand waarin hij zei dat hij het toch wel erg zwaar heeft. Ik hoop dat je een leuke reis hebt gehad ondanks de tranen. Veel succes en sterkte bij de eerste start in Sydney. Nog even een tip: kijk goed uit voor ongedierte - eerst schoenen uitkloppen en zo ook kleding even uitschudden voor je het aantrekt.

Vandaag begonnen met lesgeven. De eerste paar dagen is altijd een beetje chaotisch - veel georganiseer. Heb er wel weer zin in dus dat is goed teken. Ben mentor van 3e klas 24 leerlingen. Eerste indruk lijkt het me een leuke klas. Okay schat ga kopje thee drinken en dan slapen. liefs en xx. mams

• 07 September 2005 - 23:30

Nora:

Hi wijffie!
    Ik vond het ook heel erg gezellig zondag!
    Voor je boekie:
    Dahliastraat 2
    1271 NA Huizen

Heel veel plezier, nogmaals en een dikke knuffel