THE END....snik snik:( - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu THE END....snik snik:( - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

THE END....snik snik:(

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

19 Juni 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Alo alo!

Jah mensen hier ben ik weer en dit is waarschijnlijk mijn laatste bericht...Raar joh om naar huis te gaan! Over een paar uurtjes zitten we al in het vliegtuig op weg naar het oude vertrouwde landje!:) Toch ook wel leuk hoor, iedereen weer zien.:D Maar eerst nog even vertellen wat ik de laaste paar daagjes van mijn reis gedaan heb!;)

Zondag 11-06-06:
Vandaag waren we dus in Jerteh, om geld te pinnen. Man man, het was heet, want tsja hier kan je niet even een duik nemen in die mooie heldere blauwe zee!;) Wij in onze korte broekjes, een sjans dat we hadden van die vieze mannetjes!
's Avonds uiteraard Worldcup gekeken, want Nederland speelde, HUP HOLLAND HUP!:D Uiteraard had ik mijn oranje shirtje aan en dan zie je pas hoeveel Hollanders er op het eiland zijn!:)

Maandag 12-06-06:
Rond 10 uur stonden we op, nog steeds op Perhentian Island of course!:) En wat denken jullie...bakkuh!!!:-p Want we kunnen natuurlijk niet als witjes aankomen!:) Ook heb ik getracht wat aan sport te doen, ik heb namelijk gedurende de hele dag baantje getrokken!:) Goed of niet dan...;)

's Avonds hebben we weer gegeten bij de Blue roof, daar leerden we 2 Nederlanders kennen. Leoniek en Ree een stelletje uit Noordwijk. We hadden heel veel dingen gemeen. Zo deed Ree ook InHolland in Diemen, kende Leoniek Jenny haar nicht en Casper een jongen uit Lelystad. Echt toevallig!:) In elk geval lekker gekletst en daarna naar de BEACH PARTY!!! Al snel stonden we met een cocktail in de hand!;) Het was best gezellie, alleen waren er een aantal Maleisische jongens die ons probeerden te versieren, zwaar IRRI!:( Maar we hebben het toch tot 2.30 uitgehouden!:)

Dinsdag 13-06-06:
Vandaag hebben we overdag weer hetzelfde gedaan als the usual en ik kan je vertellen hier kan ik best aan wennen!;) Wat ik vergeet te vertellen is dat we ook erg lekker eten, fruitsalades, Roti, rijst, shakes, salades, noem het maar op!:) Heerlijk dit leventje!:-p

Om half 7 gingen we naar Coral Bay, want die staat bekend om zijn mooie zonsondergang. Dat is aan de andere kant van het eiland. We moesten door de wilde jungle, veel muggen!!! Vreselijk, echt weer zo'n, had ik mijn kapmes maar bij me, pad. Maar we hebben het gered.:) Meteen hebben we onszelf op een mango Lassi (melk met yoghurt en fruitsap) getrakteerd. Terwijl we daar zaten liep er een aapjes voorbij (wel aan een touw, maar toch!;)). Dus wij wachten voor de zonsondergang, maar we zagen het somber in, aangezien er een hele donkere lucht in de verte hing, die langzaam naar ons toe kwam.:( We bleven braaf zitten, maar toen de wolken bijna boven ons hingen en het begon te waaien zijn we aan de barre tocht terug begonnen. Deze keer duurde het maar 10 minuten, we wilden niet midden in de jungle zitten met een storm boven ons hoofd! En dat is gelukt, net voor de grote storm zaten we lekker in de Blue Roof!:)

Terwijl we op het eten aan het wachten waren deden we een legpuzzel en deze keer namen we het er van wat betrefd toetjes!:) We waren best een btje in een spelletjes mood, dus deden we nog een potje mens erger je niet. Toen Jen naar de kamer ging vergezelden Leoniek en Ree me om een spelletje te doen!:) Was gezellie.:)

Woensdag 14-06-06:
Vandaag was Jen duiken, dus ik heb heel relaxt een btje gelezen. Later kwamen Leoniek en Ree ook, ff een balletje gegooid en uiteraard weer de dag volgeouwehoerd!;)Wat hebben wij gelachen zeg...ongelooflijk!:D Onwijs gezellie, we gaan ze ook zeker opzoeken in het kleine kikkerlandje!:)

Donderdag 15-06-06:
Vandaag hebben we getracht de zonsopgang te zien, tevergeefs...Maar we lagen wel al om half 9 op het strand!:) Meteen een luchtbedje gehuurd en op het water lekker liggen bakken!:) Jaaah dan gaat het hard...man man!

's Avonds onze laatste avond in Blue Roof. Ze vonden het allemaal erg jammer dat we weg gingen!:) Dus wij stonden daar om af te rekenen, zegt die vent dat we morgen niet weg konden, omdat het een public holiday was. Wij geloofden hem niet, maar hij bleef volhouden, dus wij vragen of hij de busmaatschappij wilde bellen. Nou dat deed ie en de eerst volgende bus ging pas op de 21e...neee de 20e vliegen we al!:( Dus wij vet in de stress! Was het een grapje...oooh jezus! Maar we konden er wel om lachen hoor, haha!:)

Vrijdag 16-06-06:
6.15 op en vandaag hebben we dus ook zekers kunnen genieten van de zonsopgang vanaf ons balkonnetje! En mooi dat die was!:D Echt toppie!:)
Verder heb ik de hele dag in de schaduw gelegen, aangezien mijn zonnebrand op was...:( En toen kwam toch echt bijna het einde in zicht van deze mooie tijd op Perhentian...Na even snel gedoucht te hebben gingen we opweg naar de boot. Twee jongens hebben onze tassen gedragen (voelde me net zo'n rijk verwend nest, ondanks dat mijn geld al lang op is). En we zagen het eiland langzaam verdwijnen in de achtergrond....:(

In Kuala Besut hebben we wat rondgelopen, na de tassen opgeslagen te hebben. Btje eten en drinken en kletsen met 2 jongens (Mr. Love en Frank) die onze buren waren op het eiland en die ook naar KL gingen. Dat waren echt Health freaks! Ze wisten alles over eten en aten zelf alleen maar groenten (rauw), fruit, noten en dronken water. We hebben dus heel wat tips gekregen over gezond eten en mochten wat gedroogde vruchten, noten en cacao proeven! Moet lukken straks het afvallen...;)

Na een tijd op de bus gewacht te hebben kwam ie dan eindelijk aan. Iedereen kreeg van iemand een pakketje met een flesje water en een broodje. Best leuk dacht ik zo!:) Eenmaal in de bus was het ronken geblazen...:)

Zaterdag 17-06-06:
Na een heerlijke nacht, ahum:( kwamen we om 5.10 aan in KL. Daar hebben we samen met Mr. Love een taxi gepakt. We hebben wel een uur lang gezocht naar accomodatie, alles zat vol. Dus wij hebben onze backpacks bij het hostel waar we eerst zaten gedropt en zijn toen op internet gegaan om tijd te killen. Om 9.45 hebben we ons ingecheckt bij een hotel om de hoek van ons oude hostel. En nee niks slapen, meteen op naar Chinatown!:) Daar hebben we de hele dag op China market gelopen. Dat zijn allemaal kraampjes en iedereen probeerd je naar zijn of haar kraampje te schreeuwen...Soms denk ik weleens, snap je dan niet dat mensen liever in rust willen kijken!? Maar goed ik heb wat leuke dingetjes gekocht, waaronder oogschaduw, hele leuke schoentjes, 2 teenringen, klipjes voor in mijn haar en nog wat dingetjes. Helaas begon het halverwege de dag onwijs te regenen...Maar daar hebben we ons doorheen geslagen!:)

's Avonds lekker in een sjiek tentje gegeten en nog even op internet!

Zondag 18-06-06:
Vandaag was het weer shoppuh geblazen!:) Op naar BB plaza. Daar hebben we de hele dag rondgestruind! Heb dan ook heel wat gekocht!:) Een heel leuk shirt met strepen, leuke driekwart broek, leuke schoentjes, 2 riemen, 2 armbanden en nog wat spulletjes!:) Jen was ook zeer goed geslaagd.

's Avonds hebben we ook daar gegeten, we zijn tot 10 uur doorgegaan, helaas gingen alle winkels toen dicht...
Maar toen zijn we doorgegaan op een marktje vlak bij ons hotel. Stonden we daar te kijken naar geurtjes, zegt een vent tegen me: "Wat heb je met je buik gedaan? Hmmm zeker te veel gegeten!" Waaaaaaaaaaaat? Ben ik echt zo dik dat mensen tegen me zeggen wat heb je met je buik gedaan?:( Oooh ooh er staat een missie te wachten op mij als ik terug kom, dat is zeker!

's Avonds tas ingepakt, wat een karwei zeg! Al die schoenen...:-p Om 3.15 gingen we eindelijk slapen!

Maandag 19-06-06:
Vanochtend hadden we het plan om vroeg op te staan en naar de Twin Towers te gaan. De wekker had ik gezet om 6.15, maar we waren zooo moe, dus we zijn lekker blijven liggen. 11 uur waren we op straat en nu zit ik hier. Na dit verhaal gaan we weer naar BB plaza en gaan we ons laten verwennen...pedicure, manicure en misschien wel massage!:) En om 7.30 gaan we richting het vliegveld! Aaaaah....

Dus mensen jullie begrijpen dat ik nu een btje zit te shaken...Het is toch raar om bijna 10 maanden op reis te zijn met een backpack en dan in een keer weer naar huis te moeten gaan. Ik heb er nu echt wel zin in, my mind is er op ingesteld!:) Kan ik eindelijk iedereen weer lekker vastpakken!:D

Deze reis was echt het beste wat me is overkomen, ik heb mezelf en Jenny onwijs goed leren kennen! Ook ben ik sterker geworden en zelfstandiger geworden...tenminste dat denk ik!;) Ik kan nu koken, heb bijna altijd mijn eigen zaakjes geregeld, onwijs veel Engels gepraat en super veel gezien! Zoveel ervaringen zal ik nooit meer opdoen in 1 jaar. Ik voel me een nieuw mens en ben helemaal klaar voor de zomervakantie...;) haha:D Nee maar ik ben er echt klaar voor om weer aan het echte leventje te beginnen!

People here I come!!!:D

TOT SNEL!:)

Heeeeel veel kussen en knuffels,

Blanche

>>>>>>>>>>>>>>THE END<<<<<<<<<<<<<<<<

  • 19 Juni 2006 - 07:45

    Nils:

    ik weet niet of je dit nog gaat lezen... maar als trouwe volgeling van al je verhalen... zal ik nog maar gewoon een laatste keer reageren. Ik ben er morgen ochtend namelijk ook om je op te komen halen :). zie je dan ... dikke kus :D

  • 19 Juni 2006 - 18:21

    Steefy!:

    Yess!! Blanche in aantocht! T lijkt helemaal niet alsof je zoolang bent weggeweest! Wat gaat de tijd snel! ;)
    Meiss ik zie je snel!
    Liefssss

  • 20 Juni 2006 - 05:39

    Lieve Blanche,:

    Je bent als het goed is vandaag onderweg naar huis. Een heerlijk gevoel, maar zeker ook een dubbel gevoel! Ik hoop dat je snel je draai kan vinden in Nederland. En je vrienden van overzee blijven hoor!

    Ik hoop je snel weer eens te zien bij Dudok Arena als je in de buurt bent. In ieder geval geniet van de aandacht die je krijgt bij thuiskomt, het is zo weer gewoon.

    Cu you soon mate!
    Hug Mel

  • 20 Juni 2006 - 10:51

    Angela:

    hai blanche,
    waarschijnlijk zit je nu lekker thuis met al je vrienden en familie!!gek he dat iedereen gewoon weer nederlands praat.
    we moeten zeker een x ff afspreken lijkt mij leuk.
    geneiet van alle vlakte die we hebben;) tot snel
    kus angela

  • 11 November 2006 - 17:44

    Philipp:

    hey blanche,
    how r u? do u still know me? exactly u were traveling with behrus and me from darwin to perth! i just found ur page per coincidence and i can't understand one single word here, but i can imagine what u wrote about us in Broome!
    so what u're doing right now? i just started to study.
    here is my email adress:
    philippflaton@gmx.de
    would be nice to hear from u soon. say hello to jenny
    c ya philipp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 100444

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: