Fush & Chups!!!:D - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Fush & Chups!!!:D - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Fush & Chups!!!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

27 April 2006 | Nieuw Zeeland, Auckland

Jaaah mensjes!!!:)

Weer een nieuw verhaaltje...;) We zijn net terug van het noorden en gaan morgen alweer naar het zuiden! Het gaat zo snel allemaal mensen! Echt niet leuk meer gewoon...Naja wel leuk natuurlijk, maar de tijd komt dat we weer naar huis moeten en daar kijk ik gewoon een btje tegenop...:( Maar ik zal jullie eerst eens even vertellen wat ik allemaal weer beleefd heb!:D

Zondag 23-04-06:
's Ochtends wakker en jah hoor...slaapzak kapot en knoop van mijn legerbroek af! Goed begin van de dag...:( Naja eenmaal in de bus opweg naar Auckland bleek dat we naar Mt Maunganui gingen. Leuk leuk...:) Dus ik heb samen met Pascal (Jen had last van haar kuiten) de berg beklommen! Mooi uitzicht joh...:) Alleen een beetje jammer dat het begon te regenen! Gelukkig had ik mijn regenjas aan...:)
Eenmaal in Auckland aangekomen, want jah we gingen vanaf Rotorua naar Auckland en dan vanaf daar naar het noorden, hebben we ons ingecheckt. In het hostel ACB hebben we de gratis worst op brood genuttigd en heb ik mijn spullen allemaal gemaakt!:D Jeeeh

Maandag 24-04-06:
Vanochtend vroeg opgestaan om richting Pahia (Bay of Islands) te gaan!!!:) Helaas was het echt klote weer...:( Maar goed niks aan te doen!:) Eenmaal in Pahia aangekomen hebben we ingecheckt bij the Pipi Patch en zijn toen de stad gaan verkennen. Uiteraard begon het te regenen. Grrr
Goed 's avonds tv gekeken en noodles met avocado en tonijn gegeten...was niet zo! Haha...noodles komen echt mijn strot uit!;)
's Avonds nog even naar de bar gegaan en zitten kletsen met een aantal jongens. Was gezellie!:)

Dinsdag 25-04-06:
Vandaag gingen we dan naar het meest noorderlijke puntje van Nieuw Zeeland. Met een hele groep in de bus en een lache chauffeur dat we hadden! Wat een ouwehoer zeg!:D Hij maakte alle nationaliteiten belachelijk...:)
De 1ste stop was bij Puketi Kauri Forest. Daar hebben we gekeken naar de heilige bomen.
Daarna hebben we een heel stuk over 90 mile beach gereden. Was echt leuk, want die vent wist alles van de natuur! Zo hebben we veel roofvogels gezien met een super grote vis in hun klauwen en een dooie sandshark...brrr!:D Ook heb ik een rauw schelpdier geproef...ranzig!!!:(
De 2e stop was bij een zandberg, waarvan we met boogyboard vanaf gingen. Echt super vet!!! Gaat hard joh...:D Echt zo kicke!:) Het enige was dat we elke keer 90 meter omhoog moesten lopen!:D Haha maar das wel goed voor de kilootjes...:D Zo gingen Jen en ik ook samen tegelijk, zo lache!:) En wij gingen in onze bikini, nou stel je voor...haha!:D
Goed helemaal ranzig en zanderig in de bus, op naar het strand. Daar hebben we een verfrissende duik in de zee genomen, de rotzooi van ons afgespoeld en geluncht!:) Dit is het leven he...:D
De 3e stop was bij het meest noorderlijke puntje, Cape Reinga. We zijn naar de vuurtoren gelopen, waar borden de richting aangaven naar Sydney, Vancouver, Londen, de noorpool etc. Ook keken we uit op de plek waar de Pacific Ocean en de Tasman Sea bij elkaar komen. Vet hor!:D
Nog even over 90 mile beach gereden, wilde paarden gezien en nog even genoten van het uitzicht over de zee.
De laatste stop was bij een Fish & Chips shop, ook wel Fush & Chups genoemd. Voor $5,- dollar konden we lekker smikkelen!:D Echt een top afsluiter van de dag dacht ik zo!:)
Bij het hostel aangekomen hebben we nog even in de spa gezeten...te chill mensen!:D
En na een douche uiteraard stappuh!!!:D Dus eerst naar de hostelbar, even zitten kletsen en vervolgens naar een karaokebar. Helaas wilde niemand zingen behalve ik...:( En aangezien ik echt walgelijk zing, ga ik dat natuurlijk niet in mijn eentje doen, dus dat ging niet door!;) Wel heb ik lekker gedanst met een 41 jarige Rolling Stones fan! Echt een hele aardige kerel hoor, maar hij begon na een aantal biertjes wat rare dingen te zeggen!
"Had ik je maar 10 jaar eerder ontmoet!"
"Blijf nog een extra nacht, dan kunnen we morgen samen de nacht doorbrengen en dan zal je me nooit meer vergeten!"
" Nineteen is my favourite age!"
AAAAAAAAH what the f*ck...? Haha nee ik heb me echt helemaal kapot gelachen en hij begreep ook wel dat hij niet ging scoren vanavond!
Goed na hem gedag gezegd te hebben heb ik met nog 2 andere jongens gepaaldanst. Haha naja...we zijn helemaal tot de top geklomen en hebben toen foto's gemaakt!:)
Weer een onwijs leuke dag en avond!:D

Woensdag 26-04-06:
Uiteraard was ik gister weer iets vergeten op de bus, namelijk al mijn eten! Nu zal je denken boeie....maar het was wel $20,- dollar aan eten!!! En ik ben en blijf een backpacker...:(;) Dus ik 's ochtends naar het bureau, was mijn tas niet gevonden! Hmm
Goed we zouden vandaag naar de Hot Springs/ Mud Pools gaan, maar de bus arriveerde en de buschauffeur vertelde ons dat de bus kapot was, dus het feest ging niet door! Nou hij voelde zich nog al schuldig toen hij 12 mensen teleurstelde, dus hij stelde voor ons te brengen naar het begin van een wandeling. Nou ik zag de bui al hangen (letterlijk en figuurlijk!) en zei dat we beter in het hostel konden blijven. Dus 3 mensen bleven en de rest ging wel! Ha en jah hoor, ze zijn nog geen 5 minuten weg of het begint me toch te hozen!!! Dus wij hebben op mijn request pictionairy gespeeld en dat was echt super gezellie!:) Heb mezelf helemaal voor lul gezet met het nadoen van een buffel, een raket etc maar dat was het waard!;)
In Auckland aangekomen zijn we bij een foodcourt gaan eten en 's avonds zijn we nog even uit geweest naar The Globe bar! Was wel oke!:D

Vandaag Donderdag 27-04-06 hebben we gewindowshopt.:) Vanavond gaan we waarschijnlijk vroeg naar bed, want we moeten vroeg op. We gaan namelijk weer richting Rotorua!:) Tot snel!

Big big big big big big kiss!

Blanche

  • 27 April 2006 - 05:39

    Hey Blanche,:

    Heerlijk nog ff aan het touren in New Zealand. Jammer van het weer. De tijd gaat snel he? Het enige voordeel wat je hebt in NL is dat de zomer komt. Waar ga je naar toe na NZ? FF langs USA or Asia? Hier gaat alles goed, Koninginnedag komt er aan en dan gaan we met z'n alle naar de groest, lekker chille en veel oranje bitters... Ga je daar nog naar een Oranje Dutchie Party? He Blanche geniet ervan en tot snel.
    Liefs hug Mel

  • 27 April 2006 - 07:14

    Nils:

    Hey blanche,
    Mijn neef zal nu ook wel in aussie zijn :). Hij is nu in brisbane geloof ik en onderweg naar sydney. Jammer dat de laatste trip niet doorging... maar daarintegen ging het ook vet hard regenen. Mocht je nog zin hebben om mijn neef een keer te spreken... misschien moet je hem dan ff mailen op dustinpaff@gmail.com. ik hoor wel weer van je.... kus kus

  • 28 April 2006 - 11:10

    Hai Blanche:

    zo voel je je en beetje thuis tussen de maori's??er lopen wel een paar mooie tussen;)succes in rotoua,het stinkt daar ontzettend naar rotte eiren!!(het woord"rot" zit niks voor niks in de plaatsnaam)hioe lang blijf je nog in n.z. wat zijn je plannen voor daarna.thailand is zeker top en heel goedkoop.ik werk nu in een cafe.super gezelli.van de week mijn master in tappen gehaald!!jaja ze verzinnen het. oja in rotorua kan je geweldig raften.een waterval van 7 meter!!helemaal top.
    heel veel plezier geniet van alle mooie dingen en mannen;)

    liefs angela

  • 02 Mei 2006 - 21:46

    Mams:

    Volgens mij ben je te lang op reis en te relaxed waardoor je nu dingen gaat vergeten. Kom maar snel naar huis!!! nee hoor, geniet nog maar lekker van de mooie natuur die new zealnd voor je heeft. Heel anders dan Australië! zo ook de temperatuur en de regen. Hier wordt het weer wat warmer gelukkig. De zeilboot gaat pas 10 mei te water - we moesten nog veel lakken. Wat erg van Clinton hé. Gelukkig gaat het al iets beter met hem. Oma schrok ook van Clinton en wil, als ze terug is van vakantie met mij hem gaan bezoeken in het revalidatiecentrum. @ dagen in de tuin gewerkt en die ziet er weer netjes uit. Moet nog wel wat bloeiende planten kopen. He meid, veel plezier verder en nog 7 weekjes en ik kan je weer in de armen sluiten - ben de dagen aan het aftellen!
    Kusjes mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 100444

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: