East As Rules!!!:D - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu East As Rules!!!:D - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

East As Rules!!!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

22 April 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Yooh people!!!

Jaaah daar ben ik weer en ik heb echt heel erg veel te vertellen, want ik heb weer super veel leuke en mooie herinneringen erbij!!!:D

Woensdag 19-04-06:
5.45 op, ff kijken of het skydiven doorgaat...hmmm helaas pindakaas!:( Het was te bewolkt grrr...! Eventjes later zaten we alweer in de bus richting het plaatsje Gisborne. Onderweg zijn we een aantal keer gestopt om te genieten van een waterval of van het uitzicht over een dorp.:)
's Avonds rijst met saus gegeten, die we die ochtend uit een free food box gehaald hadden. Bleek het van Pascal te zijn (a scottish guy die ook bij ons in de bus zat). Haha echt zo grappig!:D
Had best wel last van bulten all over my body...we denken dat het bedbugs zijn of sandflies. Echt vreselijk!:( Heb ik weer hor...

Donderdag 20-04-06:
Vanochtend wilde ik eigenlijk gaan surfen, maar de golven waren te klein. Dus douchen etc...en jah hor...de golven waren gegroeid! Toch ben ik niet gegaan, aangezien er niet zo heel erg veel tijd meer was...
Met Jenny en een hondje heb ik een strandwandeling gemaakt, echt leuk een hond zeg!:D Btje rennen, stokkie gooien etc.:) Heerlijk, hier zou ik wel kunnen wonen!:D
Op weg naar Rangitukia zijn we gestopt bij het plaatsje waar de film The WhaleRider gefilmd is. Tsja dat is een New Zealand film, weet niet of jullie die kennen.
Ook zijn we bij nog een strand gestopt, daar zijn we helemaal omhoog geklommen om weer een uitzicht te bewonderen...live's so hard!;)
Eenmaal bij de Farm aangekomen (daar gingen we slapen), gingen Jen en ik met nog 2 andere meisjes paardrijden! Ik was als de dood...! Paarden en ik gaan niet samen! Maar goed, we zetten uiteraard door!:) Op het strand ging iedereen lekker in galop, mijn paard ging echter van het strand af tussen de takken rennen. En ik maar zeggen go right, go right! Dat beest luisterde voor geen meter!;) Maar later heb ik het lekker ingehaald opweg naar de top van de berg! Heerlijk zeg, wist niet dat paardrijden zo leuk kon zijn!:D Boven hebben we alweer en uitzicht bewonderd.:)
Eenmaal terug konden we meteen aanschuiven voor de Hangi. Dit is een Nieuw Zeelands gerecht. Ze stoppen eten in de grond en laten dat dan een behoorlijke tijd zitten tot het gaar is!:D En het was nog lekker ook!:D
Na het eten nog een btje sporten (tafeltennis) met Pascal en weer zo gelachen met die kerel!
Als afsluiter hebben we nog met z'n allen om het kampvuur gezeten!:D
Topdaggie dacht ik zo!!!

Vrijdag 21-04-06:
5.30 op om een wandeling te maken naar de top van de berg! Daar hebben we lekker gezeten met zicht op de zonsopgang!:D Het was bijna het meest oosterlijke puntje van de wereld! Dus we waren ongeveer de eersten die de zonsopgang zagen!:-p Lekker puh...;)
Eenmaal terug hebben Jen en ik bone carving gedaan. Echt apart... Je maakt namelijk een sieraad van een stukje bot van een koe!!! Deze hebben allemaal een aparte betekennis. Die van mij heeft familie, nieuw leven en nog wat dingen. Het heet Koru!:D En ik ben er zooo trots op!!!
En guess what we were back on the road again! We zijn nog gestopt bij een vuurtoren, naja...we moesten wel ff 700 traptreden omhoog lopen! Zwaar, maar zeker weten de moeite waard!:D
's Avonds kwamen we aan bij Te Kaha. Daar zijn we meteen met z'n allen de Hot Tub ingedoken! Zo hebben we gekeken naar de zonsondergang...:D Hoe geweldig kan het leven zijn???:D
Handdoekje om en lekker eten. Na het eten uiteraard weer de Spa in! Daar hebben we met Julian (Duitser) en Gustavo ('horn' Braziliaan) de hele avond gezeten zowat! Echt super gezellie en de sterren waren echt amazing!:D
Toen we eenmaal helemaal verrimpeld waren zijn we naar boven gegaan. Oftewel naar het terras. Daar zat iedereen te zingen en gitaar te spelen. Zo hebben we met z'n allen liedjes gezongen...de sfeer was echt fantastisch!:D De huisbaas was ondertussen ook gearriveerd en die moest ik dan groeten op de Maori manier. Net als de kabouters doe je nosewiggle! Oftewel ff neuzen!:D Echt apart...
Na even rustig gepuzzeld te hebben vroegen een aantal jongens of ik meedeed met een drankspelletje...oke, vooruit! Hup meteen een flesje bier voor m'n neus en I was in the game!!!:D Echt gezellie zeg! I have never gespeeld...dan kom je zo veel te weten van iedereen!;)
Was weer een zeeer geslaagde dag/avond!:D

Zaterdag 22-04-06:
Ontbeten met uitzicht op de zee, nog even een strandwandeling gemaakt, groepsfoto en daar gingen we weer...Helaas, want echt ik voelde me daar zooo thuis!:D Ik bedoel hoe vaak word je gedag gezongen?:)
We werden afgezet bij the Spa Lodge in Rotaroura (waar we nu zitten). Bus net weg, realiseer ik me dat ik mijn slaapzak was vergeten! Ooh nee toch zeker...Maar gelukkig kwam 'Ma' (de ontzettend leuke, sexy, grote, 28e jarige buschaffeur) hem nog brengen...oooh smelt!;)

OOoh wat jammer dat het alweer voorbij is...echt een super trip was dit, ik voelde me helemaal een met de natuur en heb veel gelachen!:D Maar morgen gaan we op naar het noorden, wat ook weer een top trip gaat worden!:)

Sweet Ass bro's!

Big hug&kiss,
Blanche

• 22 April 2006 - 20:13

Mams:

Volgens mij wordt het steeds leuker en mooier. Leuk voor jullie en geniet er intens van! Dus als je thuis komt doen we de nosewhissle!!! grappig. Je hebt echt iets met honden hè, en nu toch ook niet met paarden hoop ik! Wel een mooie foto zo op het paard en leuk dat je meteen over het strand en de bergen op ging. Wie weet kun je bij de bay of islands surfen - volgens mij is het daar ook wat warmer. Nu lieverd enjoy as much as you can and till tomorrow on the phone. kus kus mamsie

• 25 April 2006 - 10:15

Anne:

Hey blanchie,

Weer een nieuwe ontdekkingsreis...
    Hier is alles rustig ik ben gister met mijn stage begonnen en heb vanavond al een avonddienst!!
    Van het weekend hadden we groot feest in de keet jammer dat je er niet bij was. Heeeel veel plezier nog kus kus

kus anne

• 29 April 2006 - 14:44

Wijnandje:

eehj blanche. ik zit nu in slovenie, morge moet heb ik toernooi. ik zit de hele week al in slovenie en het is erg leuk. jij veel plezier daaro veel dingen doen he... kuskuskus ... bro