Lekker sportuh!!!:D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Lekker sportuh!!!:D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Lekker sportuh!!!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

03 April 2006 | Australië, Melbourne

Hoi hoi!

Man man, zo zit je in het zonnetje, zo heb je het onwijs koud! Ja mensen, het is hier nu ongeveer 19 graden elke dag en das best koud als je 40 graden gewend bent!;) Maar het dekbedje ligt wel veel lekkerder nu...heerlijk!:)

Maandag 27-03-06:
's Ochtends gratis ontbijtje, kwam er een Nederlandse jongen bij me zitten. Nou ff zitten kletsen en daarna met Jen een wandeling door de stad gemaakt. Helaas zijn we de weg een klein beetje kwijt geraakt, maar we hebben lekker gewinkeld dus...was wel oke!:) 's Avonds hebben we noodles met worst gegeten en leerden we 2 Nederlandse jongens kennen. Gijs en Bas. Daar gezellig mee zitten kletsen.:)
Na het eten zijn we in de bar gaan zitten met de Lonely Planet, zodat ik alles kon opschrijven wat we allemaal nog moesten zien hiero in Melbourne. Kwam die Nederlandse jongen van vanmorgen bij ons zitten. Jen ging op een gegeven moment naar boven en ik bleef nog ff. Gezellig zitten kletsen, was wel leuk.:)
Ooooh by the way, er zit gewoon een ALDI hier!!!:D Echt zo beter...en nog in onze straat ook, met allemaal Nederlandse artikelen!:)
En we hebben vandaag een 5 daagse pas gehaald bij Fitness First, zodat we 5 dagen ff lekker kunnen sporten.:D:D:D

Dinsdag 28-03-06:
's Ochtends weer naar het gratis ontbijt, kwam die Marvin (die kerel van gisteravond) naar ons toe, of ie mee mocht naar de markt. Nou liever niet, dus ging ie niet mee, nou je had zijn kop moeten zien!:( Kreeg ik later een smsje van hem, of ik met hem de bioscoop wilde checken in Melbourne...nou ik had plots geen beltegoed meer!;)
Op de markt hebben we heel wat fruit gehaald en voor de rest waren er allemaal kleren. Was wel een leuke markt! Ze hebben zo veel leuke mutsen!:D Echt, die ga ik zeker halen, maar eerst ff verder kijken!;)
Na de markt zijn we naar Fitness First gegaan. Stepsles meegedaan, op de loopband gestaan en buikspieren. Lekker gedoucht daaro (ze hebben douchegel in de douches zelf) en mijn haar gefohnt.:D Toppie!
Thuis ff boontje met schnitzel gegeten en een dutje gedaan. Daarna weer naar de sportschool, gebodyjamed en ook een les boxing gedaan! Was echt super leuk!:) Ik was alleen maar aan het geinen, terwijl ik niemand kende...:)
's Avonds zijn we weer naar de bar gegaan en hebben we 2 kerels ontmoet, een Australier en een Ier. Gezellig mee zitten kletsen, die Ier was me helemaal aan het versieren, hmmm minder!:( Naja... Ook een Nederlandse Chinees ontmoet, echt lache kerel!:)

Woensdag 29-03-06:
Vandaag zijn we begonnen aan een goede wandeling door de Botanic Gardens. Was echt lekker, hij was 6 km lang en we hebben er 3 uur over gedaan. Tussendoor hebben we ff op een terrasje gezeten en een pistoletje ham/brie weggesmikkeld.:)
Na de wandeling gingen we weer naar de sportschool. Daar Steps gedaan en Funk, was echt super leuk!:D Ook nog ff gefietst.
's Avonds naar de bar, daar weer een Nederlander ontmoet, genaamd Stefan. Echt ik heb nog nooit zo hard gelachen...die kerel is zoooo grappig!:D

Donderdag 30-03-06:
Vandaag zijn we naar de Rialto Towers geweest, oftewel het Observation Deck. Dat is een heel hoog gebouw, waarvan je uitzicht hebt over de hele stad. Echt schitterend!:) Verdieping 55 was het en je kon helemaal rond lopen.:) Op weg daar naartoe hebben we trouwens een patatje oorlog gegeten...nou dat is toch ff lang geleden! En het smaakte me zooo goed!:D
Uiteraard gingen we weer naar Fitness First, daar een uurtje bodypump gedaan en daarna weer naar de Towers, want dan konden we de zonsondergang zien en de stad bij nacht. Nou dat was ook weer zo geweldig!:) Wilde bijna niet meer weg, zo indrukwekkend al die lichtjes!:D
Daarna weer naar de sportclub, ff op de crosstrainer gestaan en lekker in de sauna gezeten.
's Avonds zijn we op zoek gegaan naar een leuke tent, dus echt wel 2 uur door de stad gelopen, maar niks gevonden...:( Wat een teleurstelling en mijn kuiten!!!:(

Vrijdag 31-03-06:
's Middags om half 1 gingen we weer sporten. Body Attack, ik dacht hmm ga ik dat wel volhouden, maar gelukkig viel het mee!:) Daarna nog ff gerend. Lekker in de Aromatherapy ruimte gezeten en in de sauna. Daarna heeft Jen me opgemaakt en mijn haar gestyld.
's Avonds zijn we weer uitgeweest. Eerst een beetje wijn van Stefan en daarna naar de Workshop.Best een leuke tent, Jen en ik gingen aan de vodka Diet coke. Nou nar 2 had ik het al gehad en was ik aan de water. Jen ging stug door...
We hebben lekker gedanst en het was een leuke avond....;)

Zaterdag 01-04-06:
Werd beetje anders wakker dan normaal, maar goed ff gratis ontbijtje en mijn eigen bed in! Ik had m'n wekker gezet, want ik wilde gaan steppen om half 1. Was het een uur eerder...oooh balen!!! Ik had me er zo op verheugd!:( Naja... ben later toch nog gegaan, Jen had geen zin, dus ik was in mijn eentje. Lekker een half uurtje op de loopband en gefietst. Heerlijk was dat zeg! Heb een btje spinning gedaan op die fiets...haha tsja use your imagination!;) Daarna naar de Aldi, visburgers gehaald. Dus ons avondeten was boontjes met mais en een visburger.
Na het eten zijn we opweg gegaan naar 't casino met Stefan. Was best leuk, echt super groot! Nog ff aanstalten gemaakt om naar de clubs te gaan, maar dat was allemaal $15,- dollar entree, dus no way!:) We hebben even gezeten en toen kwam Stefan helemaal los, hij kan Hans Teeuwen zo goed nadoen, ik heb me helemaal kapot gelachen!:D Was echt top! Goed Gijs had Jen verteld dat ze gratis kaartjes hadden voor een of andere club genaamd Bubbles. Dus wij daarheen. Was opzich best een leuke tent, maar ik stond een btje in m'n remie. Dus ik vond er geen zak aan! Wilde dan ook naar huis. Goed het liep een btje fout, want Jen en ik kregen echt super ruzie! Echt zo erg hebben we het nog niet mee gemaakt. Ben in mijn eentje naar huis gelopen, in het donker langs een park etc...btje creepy! Niet zo leuk allemaal, naja....:(

Zondag 02-04-06:
Vandaag zijn we een beetje laat ons bed uitgekomen, namelijk pas om 2 uur. Dus ff snel wat eten, 2 eieren (er waren er ook 2 gejat:(). Daarna zijn we naar de markt gegaan. Daar heb ik druiven en appels gekocht...jaja gezond he!;) Tussen Jen en mij is het alweer oke, ik heb gezegd dat het niet mijn bedoeling was haar avond te verpesten (want zo zag zij het). Tsja 24 uur op elkaars lip elke dag is ook niet alles natuurlijk, maar het is weer goed!:D
's Avonds weer naar het Casino met Stefan. Was weer gezellig! Nu was 1 van de clubs gratis, helass houdt Stefan niet zo van R&B, dus zijn we nog ff naar een karaoke bar gegaan. Helaas was niemand er voor in een nummer te zingen. Dus we gingen weer naar de club, lekker gedanst, was een prima avond!:D

Nou dat was het dan weer voor nu lezers...tot de volgende avonturen!;)

Laturzzz,
Blanche

• 03 April 2006 - 07:23

Nils:

Just wanna let you know im reading your stories :). Ik ben ook uitgeweest afgelopen zaterdag... heerlijk :). Verder is alles helemaal goed hier... w8ten tot de 20-06-2006 en dan gaan wij ook eff feesten :). nou ik zie het wel weer als je een verhaal hebt geschreven ;). Dikke kus

• 03 April 2006 - 14:22

Hey Blanche,:

ik ga je berichtje zo ff lezen, print hem nu wel ff uit voor de collega's. Talk to you soon, hug Mel

• 06 April 2006 - 08:45

Joanne:

Kom maar snel naar byron bay meiden! het is hier nog steeds rond de dertig graden en af en toe een buitje. Morgen vier ik mijn verjaardag hier en het feit dat ik alweer 3 maanden hier ben.

• 06 April 2006 - 21:15

Mams:

Hoi Blanche, heerlijk weer eens wat koelere temperaturen. Wij snakken naar wat warmer. Leuk dat je wat kleren hebt gekocht. Ben benieuwd naar de foto's. Nog veel plezier in Melbourne. Hoe en wanneer vertrek je naar Sydney? liefs en ik mis je. Love en big kisses your mom

• 07 April 2006 - 03:49

Martyn:

ey blanche!
    jij ook aan het sporten!!!???
    leuk om je zomaar tegen te komen!! veel plezier in nieuw zeeland en misschien tot ziens ergens in dit mooie land
    kus martijn

• 08 April 2006 - 04:08

Nora:

Hey wijffie! Keek weer eens op je site.. Het klinkt zo leuk! Geniet er maar van? Zit het nog in de planning om naar Nieuw-Zeeland te gaan? Lees het wel weer..
    xxx