Terug van Race2Sail! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Terug van Race2Sail! - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Terug van Race2Sail!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

19 Augustus 2005 | Nederland, Dronten

Dag luitjes!

Zo kom net mijn bedje uitrollen, eindelijk lekker uitslapen en uitgebreid douchen...daar was ik echt aan toe!:D

Goed ik zal jullie vertellen hoe ik Sail '05 ervaren heb! Gelukkig hadden we mooi weer, want dat zorgde echt voor een goede sfeer. Er waren super veel bootjes, veel muziek en erg veel mensen! Hoe die het uithielden om in de hitte zo lang tegen elkaar aan te staan!:S Op het water was het erg druk en veel gekke mensen gezien. Éen vrouw liet haar tieten zien...wat moet je daar nou mee! Maar we hebben wel gelachen!:) 's Avonds had Nora (een meisje die ook bij mij aan boord zat) gekookt, chips met een gehaktprutje erbij, echt super lekker! Daarna zijn we naar het postbankstrand geweest en vervolgens naar Panama. Was opzich wel gezellie, maar veel mensen waren erg moe en ik kon nauwelijks praten, aangezien mijn keel helemaal naar de klote was/is. Maar desondanks heb ik me zeker vermaakt!:) En dan gisteravond feest op de Prins Willem dat was ook lachen, alle boten moesten namelijk een rap maken en die voordragen. Dat zijn altijd wel lache dingen!:D Met de Race waren wij (Helena Cristina) 2e geworden...yeeeeaah! En als laatste dan het pakken van de spullen en afscheid nemen...dat viel echt zwaar!:( Maar ik houd contact met iedereen en dan komt het allemaal goed!

Nou mensen dat was het wel zo'n beetje, ik moet zo naar de opticien om mijn lenzen te testen. Dus ik ga er weer van tussen!

Liefs,
Blanche

  • 20 Augustus 2005 - 14:55

    Rick:

    Heey Blanche,

    Ik vond het zo vet dat Angela en jij achter mij zaten in de bus en dat ik zo jullie verhalen over Australie kon 'afluisteren' Zelf kreeg ik meteen weer heimwee, echt ik weet zeker dat je de tijd van je leven tegemoet gaat! Gisteravond ben ik nog thuisgebleven voor het dorpsfeest met allemaal bootjes en toen hoorde ik dus dat een heel goede vriend ook al heeft geboekt. Heel lang over nagedacht, toch gestopt met studie en nu gaat hij acht maanden met zn broer heen. Echt zo gaaf gewoon ik wil ook weer heen, misschien kom ik jullie wel opzoeken als ik vrij kan krijgen van school. In elk geval wil ik zowieso nog naar Thailand, heb je dat er ook bijgeboekt, schijnt heeel mooi te zijn! Als je nog meer verhalen wilt lezen kun je www.boudewijn.waarbenjij.nu even checken, dat is de vriend waarmee ik heb gereisd en www.alicie.waarbenjij.nu is een vriendin van mij die net terug was. Ook www.annetje.waarbenjij.nu heeft leuke verhalen. Je zult merken dat je heel veel leuke dingen gaat meemaken. In elk geval ga ik brainstormen om je de leukste plekjes en hostels door te mailen en ik hou zeker je site in de gaten. Ik ga straks naar Groningen dus stop nu. Have fun, en hope to see you soon!

    x, Rick

  • 21 Augustus 2005 - 20:55

    Cynthia:

    heyyyyy Blanche,

    was echt super leuk de afgelopen 2 weken op de boot. Heb echt super gelachen met jou. Wel jammer dat je nu 10 maanden weg gaat, maar daarna gaan we zeker nog leuke dingen doen.

    doei
    xxx Cynthia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 100484

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: