Vanuit Den Helder! - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Vanuit Den Helder! - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Vanuit Den Helder!

Door: Webmaster

13 Augustus 2005 | Nederland, Den Helder

Heey mensen!

Op dit moment zit ik in een internetcafe in DenHelder! Ben op de helft van de zeereis, je weet wel Race2Sail! Het is echt super gezellie, veel nieuwe mensen leren kennen en veel feesten! Op zee varen ging wel goed, alleen wel veel storm, regen en golven gehad! Samen met 2 anderen zijn we de enige die niet zeeziek zijn geworden! Dat scheelde zoveel! Echt 1 meisje moest zoveel kotsen en heeft alleen maar in haar bedje gelegen...

Vanavond hebben we een crewparty, dat wordt weer flink uit ons dak gaan! Met 64 andere jongeren moet dat wel lukken! Donderdag is het allemaal afgelopen en we doen natuurlijk ook nog mee aan Sail Amsterdam.:) De wedstrijd die morgen begint zal wel leuk worden, alleen zit de spirit er nog niet zo heel erg in bij iedereen. Misschien komt dat nog, we zullen zien. Noorwegen was trouwens super leuk, Denemarken was iets minder boeiend...

Nou mensen mijn tijd is bijna om, dus ik ga er een eind aan breien...
Ik spreek jullie hopelijk snel en houdt jullie op de hoogte!

Dikke kus,

• 14 Augustus 2005 - 12:47

Mams:

Hoi lieve meid,

We vonden het erg leuk je gisteren in Den Helder te zien en te spreken. Je zag er geweldig goed en fris uit. We zijn blij voor je dat je het zo leuk hebt. Vergeleken bij veel van de andere boten die we van binnen hebben bekeken is de boot waar jij op zit erg netjes en schoon. Was het nog gezellig gisteren op het feest? Opa en oma en oma hebben bij ons gegeten en stanley en jolanda kwamen nog even koffie drinken en gingen na de koffie op vakantie naar Lodève (Salagou) voor 10 dagen op een camping met zwembadje vlakbij Lodeve. Papa en Wijnand zijn nu aan het surfen bij Urk. Eind van de middag gaan we op verjaarsvisite bij Marjolein.
    Je zult nu wel zijn vertrokken voor de zeilrace. Ik keek net op internet en het waait Noord 7. Dus effe flink er tegen aan en winnen! Dinsdagavond zijn jullie in IJmuiden en dan bel ik je wel. Knuffel en tot gauw.

• 18 Augustus 2005 - 17:25

Clinton:

hey blanche ik ben net thuis. ik besef nu pas hoe erg ik jullie allemaal ga missen. echt stil hier! maar het was echt gezellig. ik denk dat we maar snel weer wat met zn allen af moeten spreken. xxx en een dikke knuffel clinton

• 19 Augustus 2005 - 09:23

Vienthi:

hey blanche,

Ik had je net wel aan de telefoon maar vind het toch nog even leuk om een berichtje achter te laten:). (ik weet dat ik het zelf ook altijd leuk vond om berichtjes te krijgen) Nou heel veel plezier en succes met je voorbereidingen voor down under!!!