MIAMI BABY!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Blanche Peters - WaarBenJij.nu MIAMI BABY!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

MIAMI BABY!!!

Door: Blanche Peters

Blijf op de hoogte en volg Blanche

22 December 2014 | Verenigde Staten, Miami

5.30 ging het wekkertje alweer, wauw, helemaal kapot na zo’n korte nacht in de GoldBar van NY. Met veel moeite een taxi kunnen regelen om ons naar the airport te brengen. Eenmaal daar moesten we nog betalen voor de koffers en hadden we niet gelijk seats, en dat als je brak en moe bent aiaiai haha Maar eenmaal in Miami aangekomen was alles vergeten, heerlijk die warmte weer en alles is zo mooi wijds opgezet! Het hostel Beds&Drinks was ook prima te doen. Andres hielp ons met onze koffers. Die hulp was wel nodig. Femke was namelijk het sleuteltje van het slotje van haar koffer kwijt en het slotje moest dus opengebroken worden. Andres bood ons gelijk aan om met zijn vriend mee te gaan naar een club die avond. Dan konden we gratis naar binnen en gratis drinken…hmmm klinkt goed dachten we, lekker begin!;-) Na onze spullen gedropt te hebben zijn we weer een kiloknaller gaan halen bij de grootste supermarkt, mega duur, maar ook super mooi en heel veel organic! Wat een luxe! Nog even een powernap gedaan en toen ons opgetut, time to party!!! (btw, het was duidelijk dat we moesten gaan shoppen, want iedereen is hier over the top gedressed en daar hadden we niet zozeer op gerekend!....erg vervelend ;-)). Uiteindelijk hebben we besloten met de Franse meiden op onze kamer en hun promotor mee te gaan.

Een promotor is dus een man die (mooie) meiden regelt die gratis in de mooiste clubs naar binnen mogen en een groot gedeelte van de avond (zolang zij dat willen) aan zijn VIPtafel gaan staan en daarbij mixjes mogen drinken. Dit om andere mannen jaloers te maken of aan te moedigen ook een VIP tafel te reserveren voor die avond met de nodige flessen drank, zodat ze meiden kunnen versieren. Die tafels variëren tussen de $1500,- en $4000/5000,- dollar.

Anyways we stonden buiten te wachten op de rest van de dames bij Mookai. The place to be on a Monday! ;-) Wat een jonge meiden allemaal zeg, erg! Eenmaal binnen leuke tent wel. Stonden we daar om een ronde tafel met een fles greygoose er bovenop. Dus wij allemaal aan de vodka cranberry. Al gauw stond ik boven op de platformen te dansen, heerlijk!;-) Een lange mooie neger Pierre was Fem haar aan het versieren. Met hem gingen we in zijn Jaguar vervolgens naar the Mansion. Ook weer een mooie tent! En ook daar stonden we gelijk weer in de VIP…hoezo betalen!? Hahaha Prima eerste avond dacht ik zo! ;-)

Zo, uitgeslapen als een malle en uiteraard het ontbijt gemist haha. Het was tijd om te shoppen! Via de Miami strip zijn we naar de TJ-Mex mall gelopen. Mega veel eettentjes op de strip, met op tafel allemaal huge cocktails! Daar aangekomen hebben we eerst een grote kip gehaald en samen opgegeten, welverdiend dachten we zo.:-) Toen was het tijd om los te gaan. Na mega veel jurken en kleren gepast te hebben, waren we redelijk geslaagd. Helaas moesten we om 19.00 uur alweer klaarstaan bij ons hostel, want Pierre kwam ons ophalen. Hij nam ons mee naar the MIAMI HEATS!!! Hoe vet zo’n basketbal wedstrijd in het echt, zoooo gruwelijk! Overal eettentjes in het stadion, mega drukte, reclameborden overal, mascottes, cheerleaders in de rust etc. En we zaten op mega goeie plekken, bovenaan. Whoopwhoop!;-) GO HEATS GO!!! Wat ik helemaal prachtig vond was dat de mensen in het publiek gefilmd worden en dan op groot scherm onverwacht in beeld komen, net als in de films. Hilarisch! En damn wat zijn ze goed en snel, zoveel actie in zo’n korte tijd, heerlijk om te zien. Wel is alles binnen mega prijzig….even een baco gehaald…$17,- p. cup, wauw das toch niet normaal, maar ach we waren gratis naar de match! Haha Helaas hadden ze verloren, maar dat kon de pret voor ons niet drukken. We gingen een stukje wandelen naar Bayside Haven. Vanaf daar hebben we vervolgens een taxi gepakt naar Pierre zijn auto, want Fem kon niet meer lopen op haar nieuwe hakken haha, het leven van een vrouw gaat niet altijd over rozen!;-) Wij naar Mango. Een tent aan de strip. Super lachen, want ze hebben daar de hele avond performances on stage. Nu was er een mega gespierde gast aan het zingen en dansen in z’n blote barst, wenkt Pierre hem na afloop voor mij….ik schrok me helemaal kapot neeeeeeee!!!! Maar gelukkig was het alleen voor een foto hahaha. Toen maar aan de rode wijn! Werd heel mooi geserveerd op een witte doek, handig!;-) Toen de wijn op was besloten we naar Camio te gaan. Pierre liet zijn auto ergens parkeren…valid parking…wat een luxe allemaal haha, zijn wij nuchtere Hollandse meiden niet gewend joh!:-D Eenmaal binnen, weer aan een VIP tafel! Damn. Na een aantal glazen GreyGoose kwamen er in 1x allemaal mooie meiden aanlopen met flessen Don Perignon waarvan de letters in het groen oplichten en eromheen allemaal vuurwerk…guess what deze champagne was voor ons….aaaaaah whaaaatttt!!! My gosh we gingen helemaal stuk, wat een toestanden hier in Miami! ;-) Geweldig! :-D

Wat denk je, weer lekker lang uitgeslapen haha, moet ook wel na al dat feesten!;-) McDonalds gegeten als brunch en een beetje op internet gezeten, echt een lazy dag. Pierre had een verrassing voor Femke en ik ging met Swiss poolen. Weer bij het hostel aangekomen was Pierre al op Fem aan het wachten in de auto…shit, zij snel opfrissen en go. Ik nog even op airbnb gekeken en op het moment dat ik wil vertrekken komt Femke weer terug…huhhh??? Had Pierre haar meegenomen naar een nagelstudio voor een pedicure en manicure whaaaaat!!??? Hoe geweldig is dat!? Ook wilde hij haar een jurk cadeau doen, my gosh…zo vet! Niets voor Fem, die houdt daar helemaal niet van haha. Fem ging later op de avond naar een aantal mooie clubs in Miami. Ik had bij Starbucks afgesproken met Swiss. Met mn ChaiLate zijn we naar een café gelopen om te poolen. Poolen was leuk, 2 gewonnen, 3 verloren haha. Uiteindelijk zijn we nog bij ESPN (aan de strip) naar binnen gegaan en mensen gekeken die aan het dansen waren, super grappig. Toen terug naar het hostel. Het begon te regenen, dus in het hostel gaan zitten. Zijn scooter tussendoor nog opgehaald en binnen zitten kletsen. Nog 15 pushups op mn tenen gedaan, want hij geloofde niet dat ik dat kon…pfff haha. The challenge was won!;-)

En weer hebben we lang uitgeslapen!;-) Rond 15.00 hebben we sushi gegeten en in de Starbucks een hostel geboekt voor oud&nieuw en de laatste dagen. Vervolgens zijn we langs het hostel gelopen om ’t te checken, beiden hadden er geen goed gevoel bij, maar we konden niks anders meer vinden voor weinig. Aangezien het kerstavond was hebben we met een flesje wijn op de kamer gezeten en geskyped met het thuisfront. Later heb ik met Swiss en zijn vriend Danny nog een film gekeken bij Danny zijn moviestudio in zijn flat. Bizar groot en van die lekkere sofa stoelen, heerlijk!:-)

De next day gingen Femke, Maria en ik naar the Sawgrass Mall. Helaas kwam de bus niet opdagen, dus eentje later, om 12 uur. $35,- retour om een dagje te shoppen haha. 45 min. later kon het struinen beginnen!;-) Wat een megamall!!! Onderweg was de buschauffeur nog helemaal geïrriteerd op de organisatie en wilde bijna niet verder rijden…Haha je maakt nogal wat mee hier in Miami. Anyways the mall…druk!!! Mooi paar Nikies gekocht voor maar $30,- dollar, gouden hakken voor $35,- en een leuk kort wit broekje. Tussendoor nog Chinees gegeten in de huge foodcourt, was ik mijn tas vergeten…Aaaaaah Gelukkig hadden de Chinezen ‘m voor me bewaard! 8 uurtjes hebben we in de mall rondgelopen en we hadden gewoon tijd te kort. Toen we in de rij stonden bij Forever21 moesten we de kleren aan de kant leggen, want anders zouden we de bus missen…zooo jammer! Om 22.00 uur waren we eindelijk terug in het hostel, gelijk douchen en weer op stap haha. We gingen met Pierre naar Camio. Eerst nog even gestopt bij de Red Room, my gosh wat was het daar koud!!! Ik had m’n nieuwe jurk aan, welke volledig van kant was, vandaar brrrr. Gelukkig kreeg ik Pierre zijn oversized jasje te leen, what a gentlemen. Eenmaal bij Camio aangekomen weer een VIP tafel uiteraard. Er waren wat vrienden van Pierre, een stel wat elkaar 5mnden kenden en nu verloofd waren…jaja zo snel kan het gaan in Miami. ;-) In het begin was het nogal saai en rustig, maar op den duur kwamen er camera mannen en een grote groep bij de voorste VIPtafels. Bleek dat er een bekende voetballer zijn verjaardag aan het vieren was. Door de microfoon werd de hele tijd geroepen: “Where’s the motherfucking birthdayboy!?
Do you motherfuckers want to party? Get your motherfucking asses on the motherfucking furniture!” Vervolgens vlogen de 1 dollar biljetten door de lucht! Die man had dus voor $2000,- aan biljetten gepint en strooide ermee! Overal waren paaldanseressen, bijna geen blanken en dan wij ertussen, HILARISCH!!! Uiteraard deden we voor de grap alle dollars bij ons tussen de kleren, alsof wij de show waren. Nou thuis bleek dat ik $14,- dollar had verdiend plus we hadden allebei een roos gekregen van Pierre, haahahah what a night! :-D

Zo de helft van Miami zit erop, op naar de volgende! ;-)

Cheers,

Blanche