There we go!!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Blanche Peters - WaarBenJij.nu There we go!!! - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

There we go!!!

Door: Blanche

Blijf op de hoogte en volg Blanche

29 Juni 2008 | Spanje, Blanes

Kriebel, kriebel, kriebel!


Ooooh, nu begint het wel hoor, de zenuwen gieren door mijn lijf. Heb ik alles, niks vergeten, nog even snel een wasje etc. Je kent het wel.

Morgen 11.00 is het zover...:D Dan sta ik in Houten om op de bus te stappen richting Blanes! En je raadt het al, er gaat van alles door mijn hoofd. Naast wie zit ik, moet ik me al voorstellen als reisleidster, hoe zal het zijn, wat moet ik aan? Maar dat komt allemaal goed, ik weet het zeker. Once I'm in the bus there is no turning back...;)

Afgelopen week was me wel een weekje, dus ik ben er zwaar aan toe. Had allemaal herkansingen en moest van alles inleveren. Maar volgens mij is het wel goed gegaan. Vrijdag had ik de trouwerij van Linda en oooh wat was ze mooi en Rogier trouwens ook. Het was een zeer geslaagd feestje, jong en oud, maakte niet uit, iedereen danste.:) En ik als bruidsmeisje deed het ook aardig, was wel even een beetje emotioneel bij het ja woord...Verder ging het geven van de ringen erg snel en het strooien van de bloemen was ook zo gebeurd!:D Wel super leuk om te doen!
Zaterdag verjaardag van mijn nichtje Anine en vandaag van mijn lieve oma. En wat heb ik weer veel gegeten zeg...Poeh hé!;)

In elk geval ik wilde nog even een berichtje achter laten voor de mensen die ik niet meer spreek. Heeeeel veel plezier op jullie vakanties en ik zeg check je mail voor de nieuwe berichtjes!:)

Hele dikke kus,

Blanche

Ps: Laat gerust hele verhalen achter, is leuk om te lezen!;)

  • 29 Juni 2008 - 20:46

    Anke:

    Dag topper!

    Het komt allemaal goed! Net wat je zegt! Supergaaf! Geniet ervan en ik ga je zeker volgen! Zal je ook op de hoogte houden van alle gebeurtenissen in dit geweldige landje! ;)

    Goede reis!
    Dikke kus Anke

  • 29 Juni 2008 - 20:47

    Jenny:

    Spannend!!!! Hoop zo dat je het naar je zin gaat hebben! :D Kan niet anders met jou!!! :D
    Ik ga vrijdag dus vanuit Tenerife houden we de komende weken contact! :D

    Meis, heel veel plezier en doe het veilig! ;)

    Dikke knuffel!!!

  • 29 Juni 2008 - 20:49

    Ly:

    heej lieve blanche, heeeeél heeeél veel plezier meis! Leuk zo je verhaaltje al te lezen vooraf aan dit 6 weekse avontuurtje! Ik kijk nu al uit naar je verhalen als je der echt bent! I watch your back from behind my laptop kleintje ;) maak er een top tijd van!! we contacten off cours!! goede reis alvast!!! liefs kusjes xxxxxx

  • 29 Juni 2008 - 21:03

    Marije:

    Wauw, wordt helemaal te gek meid! Knallen deze 6 weken! Geniet ervan :) Xxx

  • 29 Juni 2008 - 21:43

    Mams:

    Hey die dochter van me, eindelijk is het zover! De afgelopen 3 dagen heb je laten zien dat animeren in je bloed zit. Dus mensen in Blanes, hou je hart maar vast want Blanche komt eraan. Meissie heel veel plezier en we smsén. Liefs nu nog vanuit Dronten.

  • 29 Juni 2008 - 21:49

    Sanne:

    Hey lieverd! Heb je helemaal niet meer gesproken helaas...Ik wens je natuurlijk heel erg veel plezier! Geniet ervan met volle teugen en pas goed op jezelf!

    Dikke kus

    ps. heb jij heel toevallig mijn grijze vest? Kan hem nergens vinden en zit steeds te bedenken aan wie ik hem heb uitgeleend...

  • 30 Juni 2008 - 07:41

    Fardau:

    Heey meis
    Super tof natuurlijk!! Hoop dat de busreis je bevalt en je aankomt in een heerlijk paradijsje :)

  • 30 Juni 2008 - 08:42

    Mariella:

    Hey hey schatje....

    heel veel plezier en niet te veel op de versiertoer he!!!ach ...nah ja...doe maar wel!!!!

    hahahhahahah

    kissss

  • 30 Juni 2008 - 09:43

    Marley:

    Blanchieee!!

    Ik heb je net nog aan de tellie gehad...je zit nu in de bus!! AAAAH! Hoe vet is dat?
    Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat, hoe je het hebt enz enz!
    Hou ons goed op de hoogte vanuit daar!
    Lieve blanchie geniet ervan en maak er een top tijd van! Maar dat gaat jou zeker weten lukken! :)

    Dikke x Marleen

    Love you!

  • 30 Juni 2008 - 10:42

    Oma En Opa Peters:

    Hallo Blanche.
    Wat leuk voor je dat je nu in Spanje zit. Wij wensen je heelveel succes toe met die leuke job en geniet zoveel mogelijk van die 6 weken.
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt!
    Liefs van Oma en Opa.

  • 30 Juni 2008 - 10:54

    Aniek:

    Lieve Blanche!
    Heel veel plezier daar in het warme en zonnige spanje!! :D:D
    Niet teveel feestvieren.. hahaha (wel dus he ;) en ik zie jou weer na je spanje avontuur!!
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende berichtjes!!
    Dikke kus!!

  • 01 Juli 2008 - 11:34

    Martje!:

    Chick; lekker héa? Eten, daar hou ik ook zo van!

    Hoop snel belevenissen van je te lezen; ik volg je op de voet! X!

  • 02 Juli 2008 - 09:26

    Mireille:

    Blanche!!!
    Inmiddels ben je er al 3 dagen en moet er snel een update komen, ben super benieuwd!
    Hoe is de busreis gegaan, heb je je voorgesteld als reisleidster ;)
    Meis, geniet ervan!
    Liefs xxx

  • 04 Juli 2008 - 17:53

    Mams:

    Hoi Blanchie,

    Heb je het verkeer ontregelt in Barcelona of was je de weg kwijt? Ben benieuwd hoe het je is vergaan. Wij zitten nu op Norderney (Duits Waddeneiland) en zeilen morgen naar Kielerkanaal.
    Kusjes Mams en Pas

  • 08 Juli 2008 - 19:36

    Pa:

    hoi die blanche. volgens mij gaatie goed want we horen niets. behalve dat je naar barca bent geweest. LAAT GERUST EEN BERICHTJE OP YAHOO. WIJ HEBBEN GEREGELD VERBINDING. ZIJN NU IN SONDERBORG. VORIG JAAR OOK GEWEEST. BIJNA 5UUR AAN TOT SCHERP MOETEN VAREN MET 5 A 6 BFT.GING ALLEMAAL PRIMA MAAT MA VOND HET MINDER.MORGEN VERDER RICHTING KOPENHAGEN. MET FAM. SOL OOK GOED. NU BEN JIJ AAN DE BEURT.VERTEL HOE HET DAAR IS EN WAT JE ER VAN VINDT. LIEFS PA

  • 15 Juli 2008 - 19:13

    Sjoukje:

    Heeey Chickaa!!
    Hoe gaat het daar?? Ik ben zoooo benieuwd!! Je bent er nu al 2 weken en vast al 2 groepen gehad... Heb in Kroatie veel aan je gedacht.. Wij hadden 3 reisleiders en die deden het ook goed en volgens mij is het helemaal jouw ding!! Dingen organiseren en dik feesteh!!
    Nou skattie hoop snel wat van je te horen!!
    Dikke kuss + veel liefs van Sjouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 100304

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: