Het leven van een reisleidster!:D - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Het leven van een reisleidster!:D - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Het leven van een reisleidster!:D

Door: Blanche

Blijf op de hoogte en volg Blanche

20 Juli 2008 | Spanje, Blanes

Ola chickas & chickos!!!

Oooh lieve lieve mensen!!! Echt waar ik heb zooooo veel te vertellen!:) Niet normaal…. Er is zo veel gebeurd en de tijd gaat super snel! En alles is onwijs leuk, waar zal €ik eens beginnen?:D

Ons programma: (lijkt me een goed idée om een beeld te geven);)

Dinsdag: Aankomst nieuwe groepen Rond 6 uur op, mensen opvangen, naar appartement brengen en welkomstpraatje. ‘s Avonds bbq en daarna op stap.

Woensdag: Kroegentocht! Met afsluiting in de Arena waar een super vet schuimfeest is!:D

Donderdag: Barcelona!!! Dit is mijn trip, ik ga deze week voor het eerst alleen. Spannend! Moet in de bus dus allemaal ditjes en datjes vertellen over de stad. We beginnen bij de Segrada Familia, daarna Camp Nou (voetbal stadion), Mont Juic (uitkijkpunt), Ramblas (shoppuh) en daarna een super romantische afsluiting bij de fonteinenshow!!! Deze is met lichten, muziek en bij het Nationaal Paleis met watervalletjes en je ziet de zon ondergaan…..oei oei oei zooooooo mooi!!! Eenmaal terug om 24.00 dan meestel nog ff stappen!;)

Vrijdag: Catamaran varen!!! Ook onwijs leuk, super relaxte cruise. Lekker liggen op het net, bakken in de zon. Onbeperkt drinken bier, fris en sangria. We varen langs de kust en gaan dan voor anker in een baaitje. Daar worden de luchtbedden, trampoline en de glijbaan in het water gelegd en kunnen we lekker snorkelen. Terwijl wij dan aan het chillen zijn, wordt er en bbq op de boot gemaakt door Bonnie (een leuke bolle vent) en na het eten gaan we weer opweg terug. Dan komt er een danser aan boord en doen we met z’n allen een aantal dansjes, super lachen!:D
‘s Avonds hebben we dan het zuipen en slikken feest, wat inhoud dat we met ongeveer 300 man op het terrassen plein zitten en 2 voor de prijs van 1 drankjes kunnen halen. Er is dan ook en frikandellen wedstrijd en een mini loempia wedstrijd. Rond 01.00 uur gaan we dan de Las Vegas is, en discotheek, om nog ff te knallen! Onwijs gezellig altijd.

Zaterdag: Aankomst, dus weer rond 6.30 uur op. Beach party is soms ‘s middags, super vet. Gaat met een boot naar een afgelegen strandje, waar je alleen met de boot kan komen. Daar kan je onbeperkt drinken (wel alcohol vrij) en onbeperkt hamburgers eten. Maar het leukste is nog dat je onbeperkt kan banaanvaren, speedboot varen en onbeperkt skyfish varen. En de skyfish is VET!!!!:D Het is een matras achter en boot en door de wind komt deze verticaal te staan op het water en dan stuiter je ook nog eens over de golven. Mijn god wat was dat zwaar zeg!!! En zo kicken! Ik zat er met Wijnand, Rik en nog 2 jongens op. Op een gegeven moment hing ik ernaast en mijn bikini zat echt niet meer goed, dus die jongen achter mij heeft een leuk ritje gehad haha. Ik heb me op een gegeven moment maar los gelaten, want ik kwam er niet meer op. Eenmaal weer op de flyfish zei Wijnand: “ Je tiet!!!” Hahaha mijn tiet zat gewoon tussen het zwemvest door haha, zo ruig gaat het er dus aan toe hahaha!:D
‘s Avonds kroegentocht nummer 2. Ook weer 1 groot feest!:) Bij elke bar krijg je een gratis shotje en we gaan overall totally los!!!

Zondag: Aankomst, deze is iets later, nameljk om 8.30 op. En ‘s Avonds gaan we naar Lloret de Mar, de VIP tour. Met een bus vol met jongeren gaan we de grootste dicotheken daar onveilig maken!!!:D Het is echt super, de discotheken zijn zoooo groot. St. Trop, Collossos, Mufgagga(weet niet precies hoe je het schrijft) echt onwijs. St. Trop bijv. heeft 4 verdiepingen echt mega. Maar wij hoeven dus niet in de rij te staan, maar gaan via en zij ingang naar binnen!!!!;)
Rond 3.00 uur gaan we weer terug naar Blanes. Waar we soms nog even doorgaan!;)
Deze trip is voor de jongeren echt super leuk, maar voor ons is deze iets minder, omdat het heel veel geregel is. Je moet de jongeren bij elkaar houden en stil houden op straat etc. Ben elke keer blij als we weer terug zijn.:)

Maandag: Waterworld! Dit is ook mijn trip. Ik ga met de mensen om kwart voor 12 op de bus en daar dan de hele dag glijden, in de meest vette glijbanen. En ‘s avonds hebben we dan the Fuck off party, omdat er dan weer mensen naar huis gaan. Dus weer keihard knallen!:)

Je ziet de week zit echt nokkie vol. Elke dag stappen, heeeeeel weinig slaap en onwijs veel leuke activiteiten! Echt alles is ook leuk. Alleen ik heb weinig tijd voor mezelf. Want naast deze activiteiten moeten we ook vaak langs de appartementen om tijden door te geven of nog even snel een activiteit te verkopen. Ook moeten we schoonmaken op de camping, luchtbedden op pompen, problemen van de mensen oplossen, tenten schoonmaken, boodschappen doen, afwassen etc. Ik heb meestal maar 30 min. om te eten en te douchen. Echt te weinig. Heb mascara gewoon 3 dagen op, omdat ik geen tijd heb om het eraf te halen hahahaha. Maar hoort erbij. Het is zo’n onwijs leuke ervaring en ik moet zeggen het entertainen van de jongelui gaat me goed af. Krijg veel complimenten en ze zijn allemaal wild met me. Zo veel aandacht als je hier krijgt, zal ik niet vaak nog krijgen haha.:D

Ook het personeel wat hier allemaal werkt is onwijs aardig. Kan het goed met iedereen vinden. En natuurlijk gratis drankjes…dus ben vaak beetje van de kaart!;) Hoort bij het vak!

Nee maar echt het is hier fantastisch! Soms ga ik even snel en duik nemen in het zwembad, ook super chill en dan probeer ik me echt goed te beseffen dat dit gewoon werk is hahaha!

He maar mensen van het goede leven ik moet er echt van tussen, moet nog heeeeeeeel veeel doen, maar het werd wel echt tijd voor een verhaaltje nu!
Hoe is het verder met jullie!!!???? Wanna know everything!;) Hou van jullie!

Dikke kus,

Blanche Blanes a.k.a. Pils (zo werd ik genoemd door een groep jongens haha)

Ps: Dit wil ik zeker volgend jaar weer doen, het is toppppppppp en het staat op mijn lijf geschreven!;)

  • 21 Juli 2008 - 10:29

    Anke:

    Dag schat!!

    Wat een mooi verhaal! Fijn om wat van je te horen en te horen dat het helemaal geweldig is! Top!! Geniet er nog maar lekker van! Hier in Nederland gaat het gewoon z'n gangetje, vooral regen, regen en nog eens regen! Ben afgelopen week naar de zomerfeesten in Nijmegen geweest, was vet! En gisteren naar Free Festival, ook daar heb ik me prima vermaakt, ben nu ook redelijk dood, maar dat hoort erbij he ;) Geniet er nog van daar en tot snel!

    Dikke kus Anke

  • 21 Juli 2008 - 10:57

    Sjoukje:

    Hey Lieverd!
    Wat een super mooi verhaal en eindelijk weten we nu wat je allemaal doet :P hahhahahah ik wist t dat dit precies bij jou past! Ik zie het allemaal al helemaal voor me!
    Hier is het kil en koud.. heb gewoon de kachel weer aan thuis, het is echt niet best.. Alleen maar regen, regen en regen. Nix aan maarja nix aan te doen :S Nou chickaaa heel veel plezier en succes de komende tijd maar dat gaat wel goed komen zo te lezen!!
    Heel veel liefs, Sjoukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 100444

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: