Whoehoe Commonwealth Games....!:D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Whoehoe Commonwealth Games....!:D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Whoehoe Commonwealth Games....!:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

27 Maart 2006 | Australië, Melbourne

Dag mensjhus!:)

Jah weer een berichie...er is weer vanalles gebeurd!:) We zitten nu dan eindelijk in Melbourne en het is helemaal te gek!:)

Maandag 20-03-06:
Nog steeds in Adelaide. Vandaag zijn we naar de Chinees Markets geweest. Echt super! Allemaal Chinese supermarktjes, dus ik natuurlijk weer een soort broodje proeven, was best lekker!:D Daarna naar Peter Pan, kwam in 1x Martijn binnen lopen! Die kerel was ook mee met Race2Sail. Zo toevallig! Dus gezellie zitten kletsen en met hem naar het centrum gegaan. Ijsje gehaald bij de Mc en uiteraard zitten ouwehoeren!:)
's Avonds hebben we lekker rijst met Honey Beef gegeten en daarna met Martijn even wat wezen drinken in de stad. Was gezellie!:)

Dinsdag 21-03-06:
Vandaag hadden we onze detoxdag! Dus op naar de fuitmarkt!:) Nou ik heb me toch een partij ingeslagen! Al het fruit en groente was zo goedkoop! Dus 3 verschillende soorten meloen gekocht, avocado, mango, kiwi's en komkommer! Het was echt een gezellige markt!:D
Daarna zijn we even naar het centrum geweest, maar dat was niet zo boeiend...:(
M'n avondeten was watermeloen, groene meloen en oranje meloen! Echt lekker, maar veelste veel!
Ik ging vroeg naar bed, maar kon echt niet slapen, door al die suikers was ik helemaal aan het stuiteren in bed! Dus ff koppie thee gedronken en toen ging het wel weer!:)

Woensdag 22-03-06:
Vandaag zijn we weer naar het centum gegaan. Jen heeft ff een koppie koffie gedronken en we hebben lekker zitten kletsen!:) Ook hebben we geshopt. Heb echt een super leuke bikini gekocht, namelijk een zwarte met allemaal verschillende kleuren stippen erop! Echt een Blanche bikini!;)
Rond 7 uur werden we opgehaald door de vriendin van de truckdriver waarmee we naar Stawell zouden reizen. Jaja dat hadden we weer ff goed geregeld of niet dan!;)
Dus wij in die truck, de kerel heette Matt en hij vervoerde hanging pigs....:( Dus we moesten nog een stop maken om de pigs in te laden! Blegh... Ze werden op het moment dat we er waren vergast en daarna hoofd eraf en inside eruit! Vervolgs werden ze in de truck gehangen. Dit alles konden wij natuurlijk niet zien, maar ik mocht wel zien hoe de varkens er nou bij hingen. Nou dat heb ik gedaan! Ik zag ze al vanuit m'n ooghoeken...ranzig!!! En groot dat die beesten zijn! Man ik werd er echt misselijk van...ze waren namelijk door de helft gesneden.:( Maar weer een nieuwe ervaring zeg ik maar!;)
De rest van de rit hebben we lekker geslapen.
Om 4 uur 's ochtends werden we opgehaald in Stawell door Ruud (een vriend van de moeder van Jenny). We hadden de hele beneden verdieping tot onze beschikking....echt vet!:D Eigen kamer, maar Jen en ik gingen gewoon samen op 1 kamer. Cadeautje overhandigd (beschuit, vlokken en drop), oerhollands!;) We werden echt super hartelijk ontvangen! En snel slapen!

Donderdag 23-03-06:
Rond 12 uur zaten we boven en hebben we ontbeten, of luchen what ever!:) Toast met zelfgemaakte Perzik/Passievrucht jam. Echt super lekker!:) Daarna zitten kletsen met Ruud zijn vrouw Margret en haar dochter Sharon. Sharon haar zoontje heb ik een tijd in mijn armen gehad, echt zo lief!:) Ging ie slapen...aaaaah!:) Maar na een tijdje werd mijn arm wel erg zwaar...pff!;)
Daarna zijn we met Margret en Ruud naar het centrum gelopen en daar een iced koffie gedronken! Ook heeft Ruud ons meegenomen naar hun stuk land, door de vele bosbranden is het alleen helemaal verbrand. Geen grassprietje meer over...:( Ook kon je het echt aan de bomen zien, helemaal zwart en geen blaadjes meer!
De lookout over Stawell was echt super mooi.
Eenmaal terug bij het huis had Jennifer (weer een andere dochter) brownies gemaakt! Lekker!!!!:D Ook zijn Jen en ik op internet gegaan om vluchten naar Nieuw Zeeland te bekijken en onze tax terug te vragen.
Als avondeten hadden we een bbq, echt super gezellig! Er waren vrienden van Ruud en Margret en het eten was top! Na het eten een lekker portje van 30 jaar oud en een stuk brownie en taart, aangezien de vriend van Sharon jarig was!:D Dat is het leven he!;) Na het eten hebben we nog lekker zitten kletsen op hun dakterras! Echt super leuke relaxte mensen!:)

Vrijdag 24-03-06:
Vandaag heeft Ruud ons meegenomen naar The Grampians. Dat zijn de bergen bij hen in de buurt! Echt super mooi! Wat een uitzicht!:) Je kon ook heel goed zien hoeveel bos er was weggebrand, wel 135000 hectare!:( In het dorpje bij de berg hebben we een lekker ijsje gegeten en zijn we nog naar een Abo centre geweest.
Eenmaal terug hebben we de vlucht naar Nieuw Zeeland geboekt. $412,- dollar retour vanaf Sydney!
's Avonds hebben we lekker gegourmet, echt super gezellie! Na het eten uiteraard weer brownies en een lekker portje! Ik denk dat ik dat wel vaker ga drinken, heerlijk!:D We hebben na het eten nog lekker zitten kletsen en ze hebben me nog foto's laten zien van hun reis door Europa!:)
Daarna lekker in het spabad!:) Heerlijk, die wil ik ook thuis!;)

Zaterdag 25-03-06:
7 uur op, lekker ontbeten met vlokken/perziken en passievruchten die zij in de tuin hebben groeien!:) Echt lekker!:D Daarna zijn we meteen op pad gegaan. Opweg naar The Great Ocean Road. Beetje geslapen op de weg ernaartoe.
Eenmaal bij het strand echt super mooi!!!:D De 12 apostellen gezien, naja het zijn er nu ongeveer nog 9 geloof ik, maar het was zo geweldig!:) Ook The London Bridge gezien en nog meer top uitzichten!:D De kleuren van het water en dan die rotsen erbij...dit is denk ik het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb!:D
Bij Apollo Beach hebben we even wat gegeten, ik zelf had haai! Was best lekker, smaakt gewoon naar snapper. Ook nog ff een 2ehands winkeltje bekeken, maar vreselijk! Verder langs de weg super veel mooie vergezichten gezien!:)
In Lorne hebben we naar accomodatie gezocht, wij wilden opzich wel in een hostel, maar het is uiteindelijk een kamer geworden in een hotel. Naja het was meer een heel appartement! En Ruud en Margret betaalde, ik voelde me helemaal schuldig, maar voelde me wel een princess! Jen en ik hadden gewoon een eigen kamer met een Kingsize bed, tv en badkamer!:D
Na het inchecken hebben we een wandeling gemaakt langs het water, heerlijk was dat! Lekker kijken naar de surfers en nog ff een terrasje gepakt.
Bij de supermarkt hebben we eten gehaald, namelijk een hele kip, Turks brood, Griekse salade en een Roasted Capsicum dip! Was echt lekker!:)
Na het eten hebben we gezellig tv zitten kijken en belde ma me nog! He heerlijk weer kletsen met het thuisfront!:)
Goed toen we eenmaal in bed lagen hebben Jen en ik nog Eddie Murphy gekeken, wat hebben wij gelachen zeg!:D Echt de tranen rolden over m'n wangen!:)

Zondag 26-03-06:
7.30 op en naar het gratis onbijt!!! Wat een buffet zeg!:) Allemaal fruit, soorten cakejes, croissantjes etc. Ik heb me helemaal rond gegeten en toen gingen we weer opweg!
Bij Melbourne aangekomen hebben we gezocht naar een hostel. Alles is duurder, i.v.m de Common wealth games. Maar we moesten toch wat hebben dus...
Na het inchecken zijn we even wat gaan drinken met Ruud en Margret en daarna hebben we afscheid genomen! Het luxe leventje was weer voorbij!;) Thanx Ruud en Margret, jullie waren helemaal toppie en zo gastvrij...hoop jullie nog eens te zien!:)
Jen en ik zijn naar Federation Square gelopen, dat is zeg maar het plein waar alles gebeurd!:) Daar hebben we info aangevraagd voor van alles en nog wat! Ook hing er een super scherm, waar hockey op bekeken werd. 't Was super druk! Overal liepen mensen die mee deden met de CommonWealth games!
Met al die folders zijn we naar Starbucks gegaan en onder het genot van een kop koffie hebben we ze doorgenomen.
's Avonds zijn we naar de overkant van Swan River gegaan! Vanaf de brug heb je me toch een prachtig uitzicht!:D Echt super! Ook was er een concert in de Alexandra Gardens. Druk!!! Zo gezellig allemaal!:)
We gingen op zoek naar een goedkope maaltijd, maar alles was duurder dan normaal, dus werd het Hungry Jacks. Hmmm was niet echt een succes, maar jah.
Om 8 uur hebben we een plekje gezocht op Federation Square om de afsluiting van de Commonwealth Games mee te maken! Op een groot scherm werd uitgezonden wat er allemaal gebeurde in de arena. Echt super leuk allemaal! En echt het hele plein zat nokkie vol!:) Ook werden we gefilmd, wel van een afstand, maar toch!;)
Na afloop was er vet veel vuurwerk, vanaf alle hoge gebouwen, dus overal om ons heen!:)
Na het vuurwerk was er nog een concert van True Live (schijnen hier best bekend te zijn) en stonden wij net ff lekker voor aan!:D Echt wat een topavond!:) Toen dat ook voorbij was zijn we nog ff naar The Lounge gegaan, maar we waren toch snel thuis! Super daggie mensen!!!:D

Tsja en vandaag is het in 1x bewolkt...btje jammer, maar ook wel eens lekker!:) Kunnen we wennen aan het klimaat in Nieuw Zeeland!;)

He people dat was het weer voor vandaag...tot snel!

Lots of love,

Blanche

  • 27 Maart 2006 - 09:49

    Nils:

    jij maakt zoveel mee... en ik zit hier alleen maar saai op school... das wel wat balen. Wel weer veel leuke dingen meegemaakt he :). Ik wil zeker wel eff horen hoe het is of was in nieuw-zeeland . Hoor snel weer van je -x-

  • 27 Maart 2006 - 10:42

    Femke Vos:

    In Nederland komt de zon eraan. Het wordt wat warmer.. Maar de sleur is hetzelfde! school, stage en werken. leuk dat ik met jou verhalen even weg ben uit Nederland! Even me in jouw wereld begeven!Ik word er erg vrolijk van! Doe voorzichtig en belangrijk, maak nog veel meer lol!!! Dikke zoenen&knuffel van mij! :D

  • 28 Maart 2006 - 02:03

    Joanne:

    Hee sissie.....je komt steeds dichterbij....
    Vanmiddag ga ik bodypumpen bij de les mills gym hiero! Een ding zeker jouw lessen zijn beters!
    Veel plezier en hoop dat we elkaar hier in aussie nog zien.
    Dikke kus joanne

  • 28 Maart 2006 - 09:37

    Hi Blanche:

    How's life? Good to hear you are still enjoying yourself. Longtime no talk, you've been to bussy. When are you leaving to New Zealand? It's getting a bit colder so I wouldn't wait to long! Sydney- Auckland? You are gonna love it!
    Everything is going fine in Holland, we are back to the summertime and the weather is getting better.
    Hey Girl, enjoy and I will talk to you soon, big hug Mel

  • 28 Maart 2006 - 13:13

    Anine:

    hey blanch zo te zien heb je het nog lekker naar je zin.:)
    Hier in Huizen word het ook steeds mooier weer.
    Ik werk nu al twee maanden bij club 7 dat zeg je natuulijk helemaal niks maja is nieuwe club in Huizen en silverdome is Faillit gegaan wel jammer maar ze hadden de prijs ook wat naar beneden moeten doen maja
    Sta achter de gaderobe maar wil ook eerdaars achter de bar gaan werken maja moet nog even kijken wanneer.
    We gingen laatst ook nog blowkarting doen in wijk aan zee was echt super leuk was een verjaardags kadeau van voor m;n vader nou hij vond het echt onwijs stoer was echt lache joh.
    Hey blanch ik stop maar weer met schrijven heel veel plezier nog verder en ik probeer het een beetje bij te houden heel veel liefs xxxxjes anine

  • 28 Maart 2006 - 21:55

    Clinton:

    hey blanche het is al weer een tijdje geleden dat ik je voor het laast gesproken heb! zo te zien heb je het nog steeds erg naar je zin. Wel heel toevallig dat je letterlijk aan de andere kant van de wereld een bekende tegen komt al weet ik niet meer wie martijn is (hahaha). hopelijk spreek ik je binnenkort weer eens -xxx- clinton

  • 31 Maart 2006 - 21:11

    Mams:

    Je verhalen blijven boeiend voor me. Kijk al weer uit naar de volgende. Oma H was gisteren hier. Ze heeft weer de laatste berichten gelezen en we hebben ook samen al je foto's van je cd'tjes bekeken. Oma vond het erg leuk. Ze was te moe om wat te schrijven dus bij deze veel liefs van haar en keep on going aldaar. Voor ons is het weer weekend. Wijnand moet morgen weer judowedstrijd en zondag gaan we aan de zeilboot klussen. Schat tot gauw!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 100328

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: