Whoehoe Airlie Beach!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Whoehoe Airlie Beach!!! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Whoehoe Airlie Beach!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

26 November 2005 | Australië, Airlie Beach

Dag luitjes!

Hier dan weer een berichie van mij voordat ik op de zeilboot stap richting The Whitsunday Islands!:D

Goed we zijn dus uiteindelijk niet meer naar Town of 1770 geweest, omdat dat heel erg veel gedoe was met de bus! Dus hebben we een busticket via Premier geboekt helemaal naar Cairns en was onze eerst volgende stop Airlie Beach!:)

Dinsdag 22-11-05:
Vanochtend zijn we aangekomen in Airlie Beach! En het zag er leuk uit! Echt die zee...het is alweer net Sint-Maarten! Lichtblauwe, donkerblauwe stukken en super veel zeilbootjes!:) Whoehoe net paradijs en de straat, want ja Airlie Beach bestaat ook uit 1 straat, zag er ook erg gezellie uit! We zijn met een man naar het hostel Magnums gelopen en hebben ingecheckt. Het hostel is erg leuk, aangezien het allemaal huisjes zijn waar je in zit. Dus voor 8 mensen heb je 1 koelkast, douche en wc...netjes toch!?:) Goed alles uitgepakt en uiteraard het stadje verkend! Beetje geshopt en sushi gegeten...mjam mjam erg lekker!:) Zitten we in die Sushi tent komt Johanna langslopen, wat een toeval...dus meteen vet bijkletsen natuurlijk en de rest van de dag geshopt. We hebben ook naar een duikcursus gezocht, maar bleek dat ik niet kan en mag duiken, inverband met mijn astma...:( Echt zooo kut! Ik had namelijk Jenny eindelijk overgehaald om te gaan duiken, kan ik niet!:( Nu gaat zij met Johanna vanuit Townsville duiken 5 dagen en ga ik alleen verder tot Cairns en daar spreek ik dan wel af met Paul ofzo...Tsja ik ga niet wachten dat begrijp je!;) Zaten we even bij de Mc een koffie te drinken, naja een Frappe!;) Kwam er ineens een Nederlandse jongen bij ons staan en kletsen, dus ik vroeg of ie erbij kwam zitten, zo hebben we zitten kletsen, echt gezellig!:) Hij komt uit Groningen, dus ken ik meteen iemand daar voor als ik terug ben!:D Yeeeeh... Goed we hebben nog even gerust op de kamer en daarna zijn we tapas gaan eten met Johanna! Echt super super leuk en echt heel erg lekker! Eindelijk een beetje vakantie gevoel!:D Daarna zijn we nog even uit geweest, maar we waren nog best moe van de busreis, dus zijn vroeg naar bed gegaan.

Woensdag 23-11-05:
Nou er was toch iets raars gebeurd in de vorige nacht! We hebben hele leuke kamergenoten, allemaal jongens uit Nieuw Zeeland, en 's nachts kruipt 1 van die jongens bij 1 Nederlandse jongen in bed...Ik was net naar de wc geweest, dus ik heb alles kunnen volgen! Ik heb me echt helemaal kapot gelachen!:D Dus deze morgen heb ik dat even verteld aan de jongens en we hadden toch lol joh...je had erbij moeten zijn!:D De rest van de dag hebben we weer even geshopt en hebben bij de Lagoon gelegen. Dat is een soort zwembad hier, waar iedereen gebruik van maakt! Je kan namelijk niet in zee zwemmen nu in verband met de Jellyfish!:( Maar de Lagoon is erg lekker! Het mindere ervan is, is alleen dat het een spermbad wordt genoemnd, aangezien blijkt dat iedereen er sex in heeft 's nachts! Maar goed gewoon mond dicht en zwemmen!;) 's Avonds hebben we een kant-en-klaar pakje pasta gemaakt en in de keuken hebben we ook een Nederlands meisje leren kennen. Jolien of Jolein, ik weet het niet precies. Met haar zijn we 's avonds ook uit geweest. The Juice Bar, Mama Africa's en Beaches. Wel leuke tenten allemaal.:)

Donderdag 24-11-05:
Vandaag hebben we weer bij de Lagoon gelegen. In de middag heb ik een broodje Subway gehaald met Tuna...mjam mjam!:) Rond half 5 zijn we met de bus naar 't shoppingcentre gegaan en daar hebben we even boodschappen gedaan in de grote supermarkt. Daarna zijn we naar de sportschool gegaan en hebben 3 uurtjes gesport! Heerlijk, eindelijk weer bewegen!!!:) Uurtje BodyCombat, Hip Hop en Fitness! We hebben alleen iets heel asso's gedaan, we zijn weg gelopen zonder te betalen! Echt niks voor mij...maar er stond niemand bij de bar en er kwam ook niemand, dus tsja...:) 's Avonds zijn we nog uitgeweest en het was echt super super leuk! We hadden eigenlijk zoiets van...we gaan ff kijken en maken het niet te laat en jah hoor dat wordt het juist leuk! We hebben echt de hele avond staan dansen en er waren ook leuke exemplaren om naar te kijken, dus we hebben ons zekers vermaakt!;)

Vrijdag 25-11-05:
En jah vandaag hebben we weer bij de Lagoon gelegen, het is gewoon zo chill!:) Daar kwamen we die Nederlandse jongen tegen, hij heette Job. Die was met nog wat andere Nederlanders aan het zwemmen, dus hup meteen contact gelegd. Met 2 jongens Jeroen en Casper heb ik echt heel erg gelachen! Die gasten zijn echt zo grappig!:D Verder heb ik nog even gelezen en 's avonds hebben we als avondeten Sushi gegeten met Johanna. Deze keer hebben we veel verschillende soorten geprobeerd. Het was erg gezellie, want Johanna was net terug van haar zeiltrip, dus ze had wilde verhalen waar we naar konden luisteren! Jaja, want dat is me er eentje hoor!:-p Goed daarna hebben we even buiten gezeten bij Magnums en daarna zijn we uitgeweest. Echt leuk weer, alleen 1 jongen van de kamer die was een beetje met me aan t flirten. Lopen Johanna en Jenny in 1x weg...sta ik daar met die gast...ooh en of ik me dan ongemakkelijk voel he! Echt een hele leuke jongen, maar ik kon 't gewoon niet! Ik ben zo'n miet!:)

Zaterdag 26-11-05:
Jaja vandaag zit ik hier. Vanacht is er weer wat grappigs voorgevallen. Diezelfde gast die bij een andere gast in bed was gekropen was nu in de kamer aan 't pissen, gekkehuis hiero...Ik hoorde het en gelukkig zijn vrienden ook, dus die hebben hem naar de wc gebracht. Hoop gestommel en gedoe, maar tis uiteindelijk wel goed gegaan geloof ik, haha!:) Je maakt wat mee hier hor!;) En vanmiddag om half 4 moeten we bij de boot staan, want we gaan zeilen!:D:D:D Heb er echt super veel zin in...mijn verhalen daarover lezen jullie als ik terug ben!:)

Mensen speak to you soon...love ya all!

Kusjes
Blanche

  • 26 November 2005 - 06:00

    Mandy:

    Hey hey
    hoe is het daar?
    arjan en ik hebben vandaa ge-sky-dived
    SUPER COOL!
    in mission beach
    mooi man, beste wat ik ooit gedaan heb

    'Mandy

  • 26 November 2005 - 10:36

    Blanche:

    Wat smerig een zooitje daar!! Ik zat toen d'r tijd in een super lekker hostel, maar dat lag er iets vandaan. Heerlijk daar the lagoon en het gras, geniet er maar lekker van! Eindelijk weer eens gesport? Ik moet as vrijdag op cursus van LEs Mills Body Balance..

    Hey Blanche, geen duiken voor jou, maar misschien wel een lekkere skydive!!

    Have fun luv Mel

  • 26 November 2005 - 12:05

    Nils:

    hahaha wat een mafkezen daar.... en zeker jammer dat je niet kan duiken. ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben op die zeilboot. Wat ik ook erg leuk vind is als je zelf ook reacties plaatst op de site als mensen wat geschreven hebben..... dan kan je ook een soort van communiseren. Dikke kus Nils

  • 27 November 2005 - 14:26

    Anine:

    Hey Blanche
    nou echt leukk man je hebt het echt naar je zin zo te zien in australie. Ik heb niet alles gelezen alleen dit stukje maar die ander ga ik nog even door lezen. Vandaag komt oma langs blijft gezellig eten. En ik heb nog iets heel stoms meegemaakt kelly het paard die had op m'n teen gestaan en m'n nagel was eraf gegaan dus ik moest naar het ziekenhuis maar daar hebben ze het schoongemaakt en verband erom heen gedaan nou was echt niet leukk joh bloede als een gek maja het is allemaal goed gekome gelukkig het duurde ongeveer tweeweken dat het over was gegaan.
    Nu moet er alleen nog een nieuwe nagel op komen :).
    Ik spreekje nog en ik kom wat vaker kijken op je site oke doeggg lieverd xxxxxxjes anine

  • 27 November 2005 - 15:11

    Mams:

    Hoi schat, wij hebben echt hartje winter hier en jij zit lekker met je kont op een catamaran in je bikini. Ben best wel jaloers! Hoop dat je hebt kunnen snorkelen en dat het mooi was. Wij hadden vandaag een reunie van de Curlew zeilboten (maar nu dan zonder boten) in Lands End te Ketelhaven. Leuk zaaltje en prima brunch. Nog 5 nachtjes en dan ben je JARIG 19 jaar. Ik hoop dat je de post op tijd ontvangt. Houd je telefoon gereed de hele dag want er zullen veel mensen je willen bellen. 0900-1525 en dan 0061404728019# Liefs en kusjes mams

  • 27 November 2005 - 23:04

    Mitch:

    Ik dacht dat je inmiddels wel weer terug was, maar kan je nog steeds niet bereiken. Heb je een aantal mailtjes & smsjes gestuurd en een paar keer geprobeerd te bellen. Maarja...! Ik hoop snel weer iets van je te horen.

    Kus Mitch

  • 28 November 2005 - 20:16

    Anneke:

    he blanche leuk weer al je verhalen te lezen! wordt al een echte fan en kan soms niet wachten op een nieuw avontuur hahahhaa pas goed op je zelf xxx anneke,groetes van marleen en janneke

  • 29 November 2005 - 04:31

    Blanche:

    Heee mensen!

    Ik ben nu net trug van zeilen en het was echt fantastisch...ik ga morgen mijn verhaal erop zetten, heb nu geen tijd meer!:) Thanx voor al jullie reacties! En Anine hoop dat het beter gaat met je teen! Zit er ondertussen al een nagel op?

    Kus
    Blanche

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 100382

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: