Laatste berichtje vanuit het ZONnige Brisbane! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit het ZONnige Brisbane! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit het ZONnige Brisbane!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

16 Oktober 2005 | Australië, Brisbane

Hai hai everybody!

Nou hier dan mijn laatste berichtje vanuit Brisbane, aaaah snik snik!;) Het was hier echt wel gezellie en al helemaal nu we zoveel mensen kennen!:)

Nou we gaan weer over op de verschillende dingen die ik heb meegemaakt in de afgelopen dagen!:)

Woensdag 12-10-05:
Vandaag moest ik weer vroeg op om te werken, jaja het houdt maar niet op!:( Ik had die dag echt een k*tdag (sorry voor mijn taalgebruik) De stofzuiger die ik gebruikte was kapot gegaan, de stofzuiger die ik daarna ging gebruiken raakte verstopt, dus ik heb echt teveel tijd doorgebracht met de stofzuigers! Grrr zo leuk vind ik zo'n ding ook weer niet!;) Oohjah de lift deed ook nog eens raar, waardoor alles nog langer duurde...naja zo'n dag heb je weleens he! Daarna zijn we op internet geweest, mijn vorige berichtje geplaatst en daarna wilden we naar de Botanics, maar uiteraard ging het regenen! Ooh ooh ik zei toch dat het een vervelende dag was! Haha... Toen hebben we maar timtammetjes gegeten met koffie voor de tv, lekker met een dekentje over ons heen! Aaah:D Das wel lekker hoor! 's Avonds gingen Jen en ik met Jennifer uiteten in de Down Under bar. Ik had inktvisringen met wedges (gefrituurde aardappelschijfjes) en een salade! Mjam Mjam :) Na het eten heb ik Jennifers haar gedaan, zijn we even op internet geweest, jaja via internet op zoek naar leuke jongens voor Jen en Jennifer in Aussie! Daarna zijn we nog even naar de Down Under bar geweest en ik heb Jennifer nog even geholpen met stickeren (dat is een baantje van haar).

Donderdag 13-10-05:
Dit was mijn uitslaapdag, maar ik kreeg een smsje van Mitch of ik nog online kon komen. Dus ik weer in mijn out of bed look achter de computer, even een half uurtje op internet gezeten! Daarna heb ik nog even geslapen en toen we eenmaal klaar waren met douchen etc zijn Jen en ik naar South Bank gegaan. We wilden naar de markt waar we de vorige keer ook heen zijn geweest! Eenmaal daar, geen markt!:( Maar niet gehinderd, nog even wat lekkers gehaald bij het snoepwinkeltje daar, jaja die was er nog gewoon, haha!:-p Daarna heb ik heel wat engs ondergaan, ik heb namelijk mijn tong laten piercen!!! AAAAAAHHHHH....jaja wie had dat gedacht, dat onschuldige meisje...;) Jenny heeft allemaal foto's genomen. Het deed opzich niet zo heel erg veel pijn, maar door de spanning toch ook weer wel. Achteraf dacht ik...pff wat stelde het eigenlijk voor???:) Daarna meteen een ijsje gehaald bij Hungry Jacks, echt lekker, maar ik kon mijn speeksel niet binnenhouden, haha! En het ijsje zelf lukte ook niet helemaal...ik zat helemaal onder, echt super charming!;)Als avondeten had ik dan ook een erg gevarieerde maaltijd...ahum...avocadodip, jaja daar zit niks in waar ik op hoef te kauwen en yoghurt. En Jen zat lekker aan de steak met brood wat ze in de jus doopte...oooh ooh waarom had ik hem laten zetten!?;) Ik kon mijn speeksel al niet binnenhouden, maar toen al helemaal niet meer, haha! Verder heb ik erg veel ijsklontjes gegeten...ja je moet je tong goed koelen, anders wordt erg dik! In de Down Under bar heb ik dan ook erg goedkoop 'gedronken' (ijsklontjes zijn gratis)!;)

Vrijdag 14-10-05:
Jaaah 7 uur op en schoonmaken...Mijn tong was best wel dik...Onder het schoonmaken heb ik ijsklontjes gegeten. Daarna zijn we nog even op internet geweest bij Peter Pan. Na dat uurtje internetten was mijn tong echt zooo dik, niet normaal meer! Ik had echt een soort dubbel dikke steak in mijn mond...kon ook echt niet praten en met consumptie praten deed ik erg goed moet ik zeggen, haha! Na het internetten hebben we even geshopt, Jen heeft een zwart simpel truitje gekocht, ik niks! Lekker even een Boost (smoothie met aardbei, mango, passievrucht en banaan) gehaald (we hadden namelijk een bon, tweede gratis!:)), heerlijk, maar ik kreeg het er niet uitgezogen:(, ja zo'n tongpiercing zorgt er echt voor dat je kan genieten van je eten...;)! Als avondeten had ik dan ook geklutst ei, met avocadodip en yoghurt. Ik had ook een potje babyvoedsel gehaald (chicken with sweet potatoes), nou echt niet te vreten!!! Blegh...ik weet in elk geval wat ik mijn kinderen later niet ga voeren!;) 's Avonds nog even naar de Down Under bar geweest, een jongen genaamd Paul uit Engeland hing de hele avond om me heen! Hij had ook een tongpiercing gehad, dus ik natuurlijk allemaal dingen vragen. Goed, hij vroeg of ik wat wilde drinken, maar eigenlijk mag ik niet zo veel alcohol, omdat ik die piercing heb. Hij zo van, aah joh toen ik hem had heb ik me helemaal kapot gezopen, het verdoofd de pijn alleen maar. Nou dus ik oke 1 drankje dan. Een snakebite (das bier met limonade erin, echt super lekker!), een kleintje...Komt ie aanzetten met bijna een liter!:( Ooh nee moet ik dat opkrijgen??? Nou ja ik heb veel slokjes uitgedeeld aan de meiden. En hij de hele tijd van als je deze op hebt krijg je een nieuwe van me...dus ik zo nee ik hoef niet meer. Nou ik weet niet hoevaak ik nee moest zeggen, maar op een gegeven moment had ie wel door dat ik niet meer hoefde haha.:) Verder vroeg ie of ik de hele avond bij hem zou zijn, dus ik zo, nou dat weet ik niet hoor... Ook zocht ie voor een danspartner. Hij vroeg of ik een beetje kon dansen, ik vertelde dat ik aerobicslessen gaf en toen heeft ie mij meteen opgegeven om samen met hem mee te doen aan de dancingcontest! Oke...vooruit dan maar...:)Bleek het een dirty dancing contest te zijn!!!Aaaaah wat kregen we nou...maar ja na veel overleg met de meiden zou ik het toch doen. Toen om half 2 de dancingcontest nog niet geweest was wilde ik naar bed, dus ik hem zoeken om het door te geven, was ie pleite!:( Jongens...;) Nou dan niet, ik ga lekker mijn bedje in!:) Bleek die dag daarna dat meiden helemaal bloot gingen zowat in die dirty dancing competition, ik blij dat ik niet meegedaan had, haha!:D

Zaterdag 15-10-05:
Vandaag hielp ik Jenny met schoonmaken, ik zou de vuilniszakken doen, dat heb ik dan ook gedaan. Daarna ben ik snel weer mijn bedje ingekropen! Eten ging erg moeilijk met mijn tongpiercing...:( Onze pindakaas en Nutella was gestolen, ooh my god!!! Dus ik was nijdig! Want er is al zoveel gestolen... Nou ik naar de receptie, ff een klacht indienen. Haha en uiteraard heb ik geregeld dat we foodfouchers kregen...hmmm joepie!:D Na het eten (wat zeg maar 1 uur duurde, 1 broodje en yoghurt, jaja echt snel gaat het niet) zijn we met 2 jongens uit Engeland genaamd Dave en Danny naar Mt Coot-tha look-out point gegaan. Van daaruit had je een super mooi uitzicht op Brisbane! Helaas was het wat grauw weer, dus het uitzicht was niet echt zonnig, maar eerder een beetje mistig. Toch erg leuk daar geweest te zijn! Ontzettend leuk gekletst met die kerels, wat heb ik gelachen zeg!!!:D 's Avonds heb ik lasagna met wedges gegeten en salade, half uur later had ik de lasagna (ter grote van een knie) nog niet op. Wat ging het eten moeilijk zeg en pijn!!!:( De wedges en salade kon ik niet meer eten, op een gegeven moment heb je dan gewoon geen zin meer om te eten! Maar goed, je moet toch iets binnen krijgen! 's Avonds zijn we nog naar de Down Under bar geweest, was eerst niet zo gezellig, maar later hebben Jen en ik echt heel erg veel gedanst, TOPPIE! Wat was dat lachen zeg... Ook heb ik het broertje van Danny nog even een paar dance moves geleerd, ook dat was erg lachwekkend! Haha:)

Nou mensen dat was het dan wel weer voor vandaag...Ik wil nog wel even vermelden dat we dus de laatste 3 dagen regen hebben gehad, erg jammer! Maar opzich kunnen we er wel om lachen...!:D Ik zet er nu weer nieuwe foto's op... We gaan trouwens morgen (maandag 17-10-05) opweg naar Noosa, via een tour richting Cairns. In de tour zitten verschillende activiteiten, onder andere een kanoe survival in Noosa, dolfijnen kajaken, Fraser Island, Whitsundays en verschillende overnachtingen. Erg leuk dus allemaal, ik houd jullie op de hoogte!

Huggies,
Blanche:D

  • 16 Oktober 2005 - 08:51

    Laura:

    Hahahahaa Blanche mijn ontschuldige nichtjes een tong piercing...PFF jeetje..!! Super VETH...!!! Staat wel heel erg leuk bij je hoor!! Helaas van de laatste paar dagen met regen..maar niet getreurd je zult nog genoeg mooi weer krijgen. Veel plezier in Noosa..!! Dikke kuss Laura

  • 16 Oktober 2005 - 09:13

    Sietske:

    He Blanche!

    Een tongpiercing! haha. Maar staat je goed hoor!! Maar echt leuk om je berichtjes te lezen! Het moet daar wel echt super zijn volgens mij! Veel plezier verder!! kus Sietske

  • 16 Oktober 2005 - 09:26

    Nils:

    Ha die blansjuh, ik zie dat je er toch voor gekozen hebt een tongpiercing te nemen. Nou hij staat je iniedergeval heel erg leuk en je weet wat ze zeggen he, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Nou vind ik niet dat je pijn moet lijden hoor en hoop ook dat het snel voorbij is en dat je weer normaal kan eten. Verder vind ik het inderdaad ook erg leuk om je berichtjes te lezen en zal dit ook regelmatig blijven doen. -x- (Je schatje :P:P:P)Nils

  • 16 Oktober 2005 - 11:56

    Wijnand En Michael:

    jeetje blanche. hoezo! maarja als je dat wilt moet je dat gewoon doen .. ik vind het zonde,,! je tanden gaan verrrot man... denk ik.... ;) maare jamemr van de regen .. je ontmoet weer andere mensen... veel plezier ... kus ons

  • 16 Oktober 2005 - 13:24

    Anneke:

    hoi banche mijn berichtje nog gelezen?? eurootje gevallen?? whaah goh die piercing pfffffffff janneke heeft er ook een laten zetten op lowlands jakkie hoor!! je schrijft harstikke leuk zo er een boek van binden als ik jou was! groetjes van uit de polder anneke ,janneke,marleen

  • 16 Oktober 2005 - 13:56

    Hey Sjappie,:

    Allereerst alvast bedankt voor het kaartje. En helemaal top dat je weer verder gaat reizen. Als jullie ooit wwoofing willen doen, is dit een mooie kans, want jullie zitten dan vlakbij Kin Kin (20min vanaf Noosa. Dit is echt een onwijs leuk adres voor wooffing (werken voor kost en inwoning en zij zal je ook meenemen naar haar vrienden ed. Sue woont daar met haar dochter Melody en kleindochter/ zoon en zij hebben hun eigen bed & breakfast gemaakt. Ik heb voor hun gewerkt en je zal absoluut een mega tijd hebben. Die toure die je doet, hoef je volgens mij niet allemaal achter elkaar te doen. Echt Blanche, laat je gedachten heir eens over gaan. Als het niets is kan je altijd direct weer weg, maar het is een top ervaring om bij de ozzie te leven! (en je kan er ook met z'n 2en werken). Voor de rest heel veel succes met je tong, neem maar lekker veel ijsjes! Geluk hug Mel

  • 16 Oktober 2005 - 19:18

    Mams:

    oh oh oh dat gekke ding op je tong - ik vind het maar niks - lijkt me gewoon in de weg zitten - maar je bent 18 en zult er best over nagedacht hebben - als jij er maar happy mee bent - kijk goed uit voor ontstekingen etc. - ik hoop dat je tong snel weer de normale dikte krijgt. heb je nog een nacontrole? Mel haar berichtje goed lezen - misschien wel een goed idee om te gaan wooffing. Je schrijft echt leuk - hoop dat je nu 10 dagen een leuke vakantie hebt kayakken met dolfijnen lijkt me geweldig enzeilen naar white sunday islands ook. geniiet ervan. Wij hebben gisteren met tina gezeild en vandaag met wijnand en els. Vandaag was wind 6 en bleu sky. prachtig. Heerlijk weekend gehad. Mis je wel hoor! Vreemd dat ik je al weer 5 weken niet heb gezien. Gelukkig bellen we regelmatig en is het net of je vlakbij me bent. Nu schat, morgen nog apies kijken in de dierentuin en dan weer op reis! tot belse, knuffel en dikke kus, mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 100337

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: