Onze keuze is gemaakt! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Onze keuze is gemaakt! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Onze keuze is gemaakt!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

21 September 2005 | Australië, Byron Bay

Hai hai everybody!

Nou jullie zijn vast benieuwd wat we besloten hebben!

We gaan over twee dagen opweg naar Surfers Paradise en daarna naar Brisbane! Jenny en ik hadden geen goed gevoel over het werk en ook niet over het stadje...:( Dus vandaar dat we besloten hebben om even opnieuw te beginnen. We willen een nieuwe start maken door samen verder te gaan, zonder al die andere mensen. In Brisbane gaan we wel opzoek naar werk...

Verder moet ik iets vertellen over gister... Die man waar ik over verteld had, met die spirituele aborigenal tours is zoo goed! We hadden gister met hem afgesproken om het werk door te nemen. Toen vertelde hij hoeveel mensen hij had geholpen met zijn sessies. Ik geloofde hem echt, al helemaal toen hij iets over ons ging vertellen. Hij kende ons zeg maar 5 minuten en zou wel even aan de hand van onze energie vertellen hoe we in elkaar zaten... Nou ik heb het geweten hoor! Hij zei het volgende over mij:
Ik denk te veel, ik ben de hele tijd aan het rekenen in mijn hoofd, waardoor ik het mezelf moeilijker maak. Ook heb ik een goed hart, ik wil voor iedereen het beste en wil ook alles goed doen, volgens de regels! Verder ben ik heel wijs...haha klopt totaal!;) Ook zei hij dat als ik iets in mijn hoofd heb het ook altijd doe en dan doe ik het ook goed! Ik ben minder emotioneel als Jenny is en verder was ik heel lief.
Nou mensen wat denken jullie ervan?:)

Toch was het rare dat de dingen die hij over Jenny zei, totaal niet bij mij paste en de dingen die hij over mij zei, totaal niet bij Jenny paste! Verder zei hij nog wat dingen, waarvan we achterover geslagen werden! Hij boodt ons aan om bij hem te komen wonen. Zijn dochter woont ook bij hem. Hij zou ons alles leren over het spirituele en telepathie! Dat leek ons wel wat natuurlijk!:)

Genoeg over dat onderwerp, ik ga nu vertellen wat we verder gedaan hebben! 'S avonds zijn we uit eten geweest met Mark, Bart, die 2 Israeliers (Dwier en Leroy), die 2 duitse meisjes (Anika en Daniel) en nog twee jongens die bij ons op de kamer slapen! Was erg gezellig! Ik had een steak met pepersaus en patat. Was erg lekker!:D De tent heette Cheeky Monkeys. Na het eten zijn we even terug gegaan naar het hostel, daar nog even een biertje gedronken en vervolgens gingen we naar de pub waar we ook die dag daarvoor heen waren geweest. Jenny en ik kwamen er deze keer niet in, omdat we ons paspoort niet bij ons hadden!:( Dus gingen we maar naar Cheeky Monkeys. Daar was het nog zo rustig! Dus weer terug naar het hostel...een aantal andere mensen vroegen of we weer mee gingen naar Cheeky Monkeys, dus wij weer mee! Haha:) Toen was het in 1x een stuk drukker... iedereen was op de tafels aan het dansen, echt zoo lache!:D Het rare was, er waren zooo veel jongens en haast geen meisjes...Jenny en ik hebben gewoon rustig gedanst en een beetje rond gekeken! De muziek was niet helemaal naar ons zin, maar het kijken naar mensen is ook best leuk!;) Hoe sommige mensen dansen, geweldig!:-p Goed we zijn om half 1 terug gegaan naar het hostel, lekker ons nest in!

'S ochtends werden we dus wakker met een raar gevoel en nee we hadden geen kater!;) We vonden allebei dat we hier niet langer moesten blijven. Ook het werk met die spirituele man moesten we maar niet doen, het zou te zwaar worden dachten we. In de zin van dat het zoveel energie zou kosten, teveel indrukken! We zijn meteen naar die man gegaan en hebben het hem verteld, hij vatte het heel goed op gelukkig!:D

Nu ga ik er weer een eind aan breien, ik wil alleen nog even kwijt dat ik ga surfen vanmiddag!!!:D Mark, Leroy, nog en jongen en ik hebben een lesje geboekt! Ik heb er zo veel zin in! Eindelijk surfen, want gisteren heb ik het niet gedaan, omdat ik eigenlijk les wil. En nu gaan we met een groepje, dus veel gezelliger!:) Jullie horen nog wel hoe ik het vond!

Kusjes,
Blanche

Ps: Gister hebben Jenny en ik een beetje veel geld uit gegeven aan eten...:( We hebben een broodje Subway, een ijsje en een stuk chocola (bij een speciaal winkeltje) gehaald. Ik voelde me zo slecht! Het was gewoon een beetje teveel eten!:) Maar ik surf/zwem het er vanmiddag wel weer af!;)

  • 21 September 2005 - 07:12

    Vienthi:

    Hey blanche

    Ik ben ook in de cheeky monkey's geweest.....het is daar echt s'avonds super druk en iedereen danst er op de tafels.......echt heel grappig dat jij er nu ook bent geweest.
    Ga je een surfles nemen van ongeveer 3 uurtjes want dat heb ik namelijk ook gedaan bij een gozer die steve heet!!!! Het is echt super leuk........nou ik wacht je verhalen wel af:).

    xxxxVienthi

  • 21 September 2005 - 08:27

    Wijnand:

    haaai blanche

    met mij is alles goed, ik ben vandaag vrij en ga vissen met daniel (waar ik mee rij naar cios) dus dat word lachu. maare jij gaat surfen .VET COOL !!! ik wil er alles over horen ok ! je gaat toch golfsurfen ? OP school gaat alles goed... ik heb nu een half rooster.. maar vrijdag krijg ik de hele rooster. vOOLgende week moet ik stage lopen bij een school in heerenveen met nog een paar andere uit mijn klas. maar dat gaat wel goed komen.ik heb opzich wel een leuke klas... ik ga het meest met daniel om (logisch) ;) en zei die spirituele man nog iets over mij ;) heeel veeel plezier met surfen en al dat andere wat je gaat doen ... iK stuur snel nog een berichtje... dikku kus je broertje

  • 21 September 2005 - 10:10

    Hey Sjappie:

    How's life? I have seen you are very bussy. I think it's a good idea to travel further. Have you been to Nimbin allready(real sjappies). Hey girl I wish you all the luck and you have made a good choice.. hug Mel

  • 21 September 2005 - 10:17

    Paps:

    hoe gaat het met je schoenen????geen blaren???en de invloed van de zon????geen petje gekocht???geen vis gegeten of schelpdieren?????vertel daar eens iets over. ga door zo en volg je hart in samenwerking met je verstand. kus

  • 21 September 2005 - 12:03

    Tina:

    Wat leuk om jou berichten te lezen. Ben blij dat jullie het naar de zin hebben.Dat is ook fijn voor je moeder dat ze weet dat je geniet,gaa door zo. Dikke knuffel Tina.

  • 21 September 2005 - 14:41

    Angela:

    he surf chick,
    echt zo grappig om te lezen.ik heb ook in byron bay gesurft.ik was bij black dog.volgens mij had ik ook steve!(net als vienthi)ik zou zeggen succes ermee;) heel veel plezier in cheeky monkeys(top tent)

    kus angela

  • 21 September 2005 - 17:06

    Eveien:

    Hej Blanche,
    Al een tijdje geleden. Echt leuk om alles te lezen.Wat is je email adres?blanchepeters@yahoo.com of blanchepeters@hotmail.com?kan ik even een LANG verhaal kwijt.Nog heel veel plezier!
    kus eef

  • 23 September 2005 - 18:59

    Mams:

    Hoi blanche, als je dit leest heb je vast al gesurfd. Was zeker cool! hoop dat er foto's zijn gemaakt. Ging Jenny ook surfen? Af en toe lekker snoepen mag best hoor! Het is hier de hele week prachtig zomerweer. Is het zeewater koud? Morgen 24/9 ga ik eindelijk weer eens naar oma in hilversum. Ik neem je laptop mee dan kan oma ook de foto's zien. en ik heb al je berichtjes uitgeprint zodat zij die ook kan lezen. Nu schat veel plezier en geniet!. dikke kus - je mams

  • 24 September 2005 - 15:03

    Nynke:

    Hee BlanchIE! Eindelijk heb ik je site te pakken! (typte "je" ipv "jij") hi hi! Wat geweldig, je zit nu gewoon aan de andere kant van de wereld!!! Over twee weken komt Ingrid vd Meij ook die kant op. Ach, 't Is maar dat je 't weet, heb geen idee of je haar kent... Ik ga nu gauw al je avonturen lezen!

    Ps. Morgen gaan we met z'n allen naar de Happy!Convention, dus we zullen ff flink aan je denken en wat sportieve gedachtes en ENERGY naar je toesturen! HAVE FUN!

  • 24 September 2005 - 16:42

    Vienthi:

    Hey Blanche

    Ik heb even het adres aan die australische jongen gevraagt. Dat is het volgende: 548 Clayton road in Bundaberg, zijn email is darcy@bluelight.nu. Hij heeft een eigen huis en een eigen auto. Als je naar Bundaberg gaat woont hij ongeveer 10 minuten vanaf het Hostel The grand. By the way zijn naam is jason......en het is een hele lieve jongen:)!!!!

    XXXXVienthi

  • 24 September 2005 - 19:37

    Freya:

    hey blanche

    ik had nog niet op je site kunnen kijken, maar heb net alles gelezen en eht lachen wat je allemaal heb meegemaakt!!en nu ben je officieel een surfchick!
    heel erg veel plezier nog,

    kus freya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 100334

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: