Byron Bay!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Byron Bay!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Byron Bay!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

20 September 2005 | Australië, Byron Bay

G'day mates!

Gisteren moest de auto dus gemaakt worden...de monteur kwam aardig vroeg. De auto was dan ook klaar om half 1 en om 1 uur vertrokken we richting Byron Bay!!!:) Daarvoor heb ik nog even Mitchell gebeld, jaja het was z'n verjaardag en het was zooo fijn hem weer even te spreken! Alleen hebben we het beiden echt zwaar...:( Ook heb ik nog even in mijn eentje wat baantjes getrokken in het zwembad! Erg koud, maar wel lekker!

Om 6 uur kwamen we dan eindelijk aan in Byron Bay, tussendoor hebben we nog even een broodje Subway gegeten (jaja het is hier ook zooo goedkoop!:-p). Verder hadden we weer afgesproken met de mensen die we op de camping ontmoet hadden! We zitten nu in The Bunkhouse, das het hostel. Wel oke, gratis pannekoeken als ontbijt!:) 'S avonds hebben we samen met de de twee duitse meisjes en de twee israelische jongens gegeten! Pasta met een salade erbij...goed he!;)

We hadden meteen aardig wat mensen ontmoet en daarmee gingen we nog even naar de pub, 1 biertje gedronken en wat gekletst! Was super gezellie!

Vanochtend vroeg op, jaja weer om 7 uur... Lekker gedoucht en daarna pannekoeken gegeten. Mark en ik wilde surfboards huren, maar omdat we allebei nog nooit gesurft hadden moesten we eerst lessen nemen. Dat zouden we dan om 2 uur gaan doen, maar er zit ook een jongen in ons hostel die zijn eigen plank heeft. Misschien mogen we wel een aantal keer op zijn plank proberen! Hij heeft het al aangeboden...:) Dus we zullen zien! Iedereen surft hier trouwens wel met wetsuits...mijn surfshirtje is dus denk ik niet genoeg...:( jammer, want hij is zoo vet!;)

Goed Jenny en ik zijn vanochtend even gaan zoeken naar werk! We hebben al een aantal dingen gevonden. We kunnen op een camping werken voor accommodatie (goed geschreven?), dat houdt in 3 uur per dag ongeveer schoonmaken! Verder konden we ook bij een travelagent flyers uitdelen voor accommodatie. Ook 3 uur per dag ongeveer. Je hebt wel soms vrije dagen! En we hebben een man ontmoet bij een uitzendbureau die excursies doet. Dat zijn spiritual aborigenal (goed geschreven?:)) excursies. Dat is 16 dollar per uur en dan werk je 20 uur op een zaterdag. Hij had echter maar 1 persoon nodig. Nu hebben wij aangeboden om samen te werken voor die 16 dollar. We kijken even of het wat is zaterdag. Ik heb er een beetje een raar gevoel bij, maar Jenny heeft er wel vertrouwen in, dus! Je leert er wel veel van!:) En ik ben wel into het spirituele...;) Om 5 uur spreken we met hem af om alles door te nemen! Maar we blijven verder zoeken!

Byron Bay is trouwens wel een leuke stad, zoveel leuke surfshops! Echt aaaaah waarom hebben we dat in Nederland niet??? Ik kan namelijk niks meer kwijt in mijn backpack...

Naja ik wil heel graag gaan surfen, dus dat is iets wat ik zeker ga doen! Ik houd jullie op de hoogte! En foto's volgen nog!

We gaan nu subway halen en daarna naar het strand!

Hele dikke kus,
Blanche

• 20 September 2005 - 14:33

Mams:

Het wordt steeds leuker daar en avontuurlijker. Ben benieuwd wat je eerste werkadres wordt! Groetjes van Tina en Oma H. Nog bedankt voor de leuke kaart uit Sydney die hebben we allemaal gisteren ontvangen. xxxm

• 20 September 2005 - 19:14

Nora:

Hey wijffie,
    echt leuk om steeds alles te lezen.. Zo lijkt het net alsof wij er ook een beetje bij zijn! Geniet ervan en hele dikke knuffel

• 20 September 2005 - 22:30

Mitch:

Hey lieverd, je krijgt de groetjes van Marcel & Mike!!!

Kus