Terug van Salagou! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Terug van Salagou! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Terug van Salagou!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

02 Augustus 2005 | Nederland, Hilversum

Heeey hallo iedereen!

Ik ben echt net aangekomen hier in Nederland en ik denk laat ik maar meteen mijn avonturen met jullie delen! Om even duidelijk te maken hoe moe ik ben....ik heb net 12 uur in de trein gezeten!:S Echt vreselijk lang duurt dat en dan zit er nog een man naast je die alleen maar over treinen kan praten, hoe vermoeiend is dat!!!

Goed genoeg over mijn reis, want ik ben heelhuids aangekomen.

Salagou:
Het was weer één groot feest! Het surfen ging stukken beter als vorig jaar, jaja ik ben dit keer niet afgedreven naar de andere kant van het meer...:D Ik ben alleen minder bruin als vorig jaar, nou was ik vorig jaar ook langer in Salagou, maar toch!;)
Veel gelachen hebben we weer en lekker knus bij het kampvuur gezeten. Dit jaar heb ik ook weer nieuwe mensen ontmoet, waarvan er eentje toch echt wel toppie was! Ja Mitchell ik mis je onwijs...snik snik!:'( Maar we vergeten de leuke tijden niet en spreken zeker snel wat af!

Goed, dit was dus een kleine samenvatting van hoe mijn vakantie eruit zag... Maaaar donderdag ga ik alweer naar Den Helder, want dan begint de zeilreis! Hoe die verloopt of verlopen is zien jullie vanzelf, ik zou zeggen blijf deze site checken!;)

Hé mensen ik spreek jullie,

Hele dikke knuffel,

Blanche

• 04 Augustus 2005 - 11:04

Sietske:

Blanche toch!! Heb ik zo knus samen met jou in een tent gelegen en dan mis je mij niet eens!! snap er niks van!! haha. Maar het was weer top in salagou!! Volgend jaar weer!! x Siets

• 07 Augustus 2005 - 16:56

Annemarie:

Hey Blanche,

Leuk die site! Ik zorg dat ik hem blijf checken en spreek je snel weer! Ben benieuwd naar je zeilreis!

Liefs,
    Anne

• 08 Augustus 2005 - 17:21

Mitchell:

Hey lieverd, ik hoop je idd weer snel te zien! En vergeten doe ik nooit! Ik mis je! Kusje Mitch

• 08 Augustus 2005 - 22:22

Steef:

he blanche !! echt super dat je dit zo bijhoud man !! ik wil echt alles weten wat je allemaal meemaakt aankomend jaar ... enne wie is mitchell :P !!

dikke kus