Bondi Beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Bondi Beach! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Bondi Beach!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

12 September 2005 | Australië, Sydney

Goede morgen allemaal!

Jaja ik zit hier nu achter de computer en het is kwart voor 10 's ochtends. Ben ondertussen ook met mijn schatje aan het kletsen, is heel laat opgebleven voor mij! Lief he!:D

Nou gister zijn we dus veranderd van hostel! We zitten nu in The Funk House. Op een 4 persoons kamer met nog 1 ander meisje. Lekker rustig, ik heb goed geslapen, alleen was het zoooo koud!

Gister zijn we dus naar Bondi Beach gegaan. Er was een festival, namelijk the festival of Winds. Dus er waren heel veel vliegers in de lucht en nog wat andere dingen te bezichtigen. Wel leuk om te zien! We hebben even op het strand gezeten, maar de wind was best wel koud en er waren aardig wat wolken, dus zijn we maar gaan wandelen. Een rots kon je bewandelen, dat hebben we dus ook gedaan. Vanaf boven had je zo'n mooi uitzicht. De foto's komen later. :)

Eenmaal thuis of naja bij het hostel aangekomen waren we zo moe! We hebben ff wat noodles met groenten gegeten en zijn toen naar bed gegaan! Nog ff met mijn oma gebeld en met mijn moeder gebeld! Deed me goed!:D

Het telefoon nummer van het nieuwe hostel is:
0293586455
Hier blijven we tot zondag dus!:)

Wat we vandaag allemaal gaan doen lezen jullie morgen wel!;)

Hele dikke kus,
Blanche

Ps: Laura de berichtjes waren zoo leuk en steunen me echt!:) Thanx nogmaals iedereen!

• 12 September 2005 - 00:09

Mitch:

Hey lieverd, het was fijn om je weer even gesproken te hebben! Jammer dat ik jou niet kon zien via de webcam en jij mij wel! Ik mis je, maar dat weet je inmiddels wel. Kusje van mij

• 12 September 2005 - 07:33

Nils:

Ja ik sprak je gister avond nog aan, maar je reageerde niet. Wel jammer, maar geen ramp want ik krijg nog zat tijd om tegen je te praten. Lijkt me vervelend als het s'avonds zo koud is. Moet je maar gewoon bij die vriendin van jouw in bed kruipen...:) lekker warm.
    nou veel wandel en uitgaans plezier -xXx- Nils

• 12 September 2005 - 08:02

Mams:

Hoi lieverd, Lekker weer bijgekletst met mitch. Als je het koud hebt trek je toch lekker je joggingbroek en trui aan. Hoop dat dit hostel prettig is. Wijnand is vandaag vertrokken met daniel op cios kamp. De weersvooruitzichten zijn goed (geen regen) do-mid. is hij weer terug. Wij gaan vanavond nog even zeilen. Dikke kus en knuffel je mammie

• 12 September 2005 - 11:32

Annemarie:

Hey Blanche,

Even de groetjes van mij en op deze manier laat ik je even weten dat ik aan jullie denk ;-)!

Liefs,
    Anne

• 12 September 2005 - 20:21

Steefy:

Heey blanciee..!! egt raar, je bent zovaak op msn maar je reageert niet, misschien word je aangemeld door iemand anders? tis nu 22.15 hier, en daar dusss..uhh 06.15 lijkt me niet egt een tijd voor jou :) om zovroeg op msn te zitte! dus anders moet je er ff naar kijken, ik ga lekker slapen! egt fijn dat je zoveel contact kan hebben met thuis, en familie, en natuurlijk Mitchell !! Tot spreeks! Kusjee Steefy