BOA TARDE!!! - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu BOA TARDE!!! - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

BOA TARDE!!!

Door: Blanche

Blijf op de hoogte en volg Blanche

08 Februari 2011 | Brazilië, Salvador

Boa tarde (goedemiddag)!


Weer een paar weken verder en er is weer van alles gebeurd! Mijn leven hier is zo lekker divers en spontaan!Haha:-D

We hadden de baas van onze manager aan boord, oftewel ook onze baas dus! Spannend! Iedereen spik en span, de make-up kwam weer tevoorschijn.;-) Hij was erg aardig, maar er zitten heel veel zeikerts in ons team, dus iedereen wilde even zijn verhaal bij hem doen. Zelf heb ik gewoon gevraagd wat hij denkt dat ik kan doen om mijn retail te verhogen. Aan het eind van de dag vertelde hij Bianka dat het een onwijs zware dag was, iedereen was aan het zeuren en klagen. Alleen Victoria en ik waren positief en vroegen om hulp wat betreft business. Hij had een goede indruk van me. Pffff gelukkig!:-D

Anyways alsof er een engeltje op mijn schouder was geland, verkocht ik die dag 700 dollar! Dus kreeg ik incentives (2 uurtjes extra vrij) ben met Bianka, Angelo en zijn vriendin gaan lunchen in Rio. Heerlijk gegeten en naar Copacabana beach geweest, alleen even de voetjes in het water. Maar het mooie was op de heenweg zei Carly: “Wat heb je op je been? Bleek het vogelpoep te zijn, nou we hebben ons kapot gelachen, want ik weet niet hoe die beesten hier poepen, maar het kon niet anders dan horizontaal geweest zijn hahaahah. Gekkenhuis! Ze zeiden dat brengt geluk en daarna verkocht ik aan 1 persoon 1400 dollar….Unbelievable!:-D Dus mijn week begon goed!

In Ilhabela ben ik naar een club geweest. Daar gaan alle crewmembers heen als het lekker weer is. Muziek, drank, zwembad, zon, zee en strand, wat wil je nog meer? Fantastisch! Echt heerlijk. Onwijs ontspannen en veel gelachen. Was met de dansers en nog wat animators. Mooi verhaal weer. Zit ik daar met André vroeg ik een man een foto van ons te maken. Nou prima. Blijft hij met ons staan praten. Bleek voor Volvo te werken, 32 jaar etc. Drankje van hem gekregen, prima! En ja hoor nog geen 20 min. later. You have beautifull eyes, I want to kiss you. Nou echt ik dacht neeeeee! Best een leuke vent, maar echt niet. Dus hij zo van let’s go for a walk. Ik zo nee. Hij begde me bijna. Inmiddels waren Joan en andere André ook gearriveerd, dus ik bleef mooi bij hen. Gekkenhuis die Brazilianen! Haha Maar moet zeggen deze dag kon niet beter!

Salvador had ik portmanning, dus ik mocht het schip niet af. Maar heb mijn haar laten verven, lowlights…dus mijn haar heeft nu allemaal strepen, best wel gaaf! Moet wel zeggen dat ik het blond leuker vond. Zal dat wat later wel weer doen. En heel relaxt gedaan. Beetje gelezen en op crewbeach gelegen. Prima.

Een paar dagen later heb ik met Leo gesurft in Ilheus! Nou wat een giller! Eerst over een hek geklommen (shortcut) en toen los! Op en super klein plankje (want tsja hij kan surfen), dus ik proberen. Nou hij zei: “It’s hilarious to surf with you, you look like a frog!” Keep your legs together! No, KEEP YOUR LEGS TOGETHER, TOGETHER!! Je begrijpt mijn benen gingen alle kanten op haha. Alleen op het plankje liggen en recht op het water blijven was al lastig…pfff, can you imagine! Anyways na een aantal keer geprobeerd te hebben had ik het liggen te pakken. Nu een paar golven proberen….whaaaaa!! En jah hoor, ik stond….bijna haahha!:-D Nee maar ik stond echt 1 sec. en dan was ik uit balans. Maar ik was rete trots op mezelf! En Leo vond dat ik het heel goed deed voor zo’n eerste les op zo’n mini plankje! WHOEHOE momentje!;-) Heerlijk begin van de dag! Rond half 12 was ik terug op het schip, even lekker douchen, want mijn god surfen laat niks over van je vrouwelijkheid, ravage!!!;-) Haha En daarna Ilheus ingeweest, boekje mee en even lekker alleen geluncht, time for myself! Uiteraard kwam ik daar 1 van mijn andere amigo’s tegen. Rodrigo! Dus met hem rondgelopen, wat geshopt en een halve liter bier gedronken (we zaten nog niet eens of Rodrigo had al besteld…dus tsja om dan te vragen voor een icetea is ook zowat!;-)). Terug naar het schip en weer werken. En mijn god ik was me toch een potje verbrand!!! Niet normaal. Had me ingesmeerd met 30, maar door het surfen is het er denk ik afgegaan. Echt zo rood ben ik nog nooit geweest en pijn!!! Oei…maar lading make-up erover en an die arbeit! Er is namelijk nooit een dag dat er niet gewerkt wordt. My new name was: pepper! Ik zeg heerlijk zo’n dag, kon niet beter!:-D

De week erop ben ik wezen shoppen in Salvador met Michelle en Venessa, twee meiden van de shops. In de Baha-shopping mall ben ik helemaal los gegaan. Echt heb 4 jurken gekocht, 1 shirt en 2 paar hakken. Echt mensen jullie herkennen met niet meer terug! I’m becoming a real woman! En de hakken zijn hooooog!!! Echt super gaaf. Weet niet hoe ik ze moet dragen in Holland, maar op het schip voor gala is het fantastisch. Eenmaal terug op het schip heb ik 1 van mijn nieuwe jurken aangetrokken en hoppa het historische centrum in. Michelle haar ex woont in Salvador, dus hij nam ons mee in de auto, beter! Dus gelijk naar a banda dida, een rehersal voor Carnaval!! Een groep vrouwen midden in de straat die aan het drummen zijn. Één vrouw zingt en alle vrouwen doen tijdens het drummen een soort dans. Fantastisch, waarom? Nou iedereen op straat is aan het dansen en iedereen heeft een caipiroska, caipirinha or SKOL in de hand en een grote groep crewmembers waren ook aanwezig, dus one big festa!

Verder heb ik nog wat leuks meegemaakt. Geef gratis Zumba lessen en de Brazilianen vonden het geweldig! Had ik 1 vrouw in de les die allemaal evenementen organiseert in Salvador voor Carnaval. Ze vond me helemaal top en wilde mijn nummer en email etc. Ze wil me namelijk op een podium hebben tijdens carnaval, ze zei dat de mensen helemaal wild zouden worden…HOE VET!!! Dus uiteraard mijn email gegeven en misschien volgend jaar aan de bak, want ze heeft ook contacten met fitness scholen! My god maybe this is going to change my life…Haha :) Nee we will see, vond het wel een bijzonder moment!

Nou dat waren mijn avonturen tot nu toe weer! Moet wel zeggen dat het werk me sloopt, echt super weinig slaap en als je met iemand praat is het de kunst om altijd te proberen iets te verkopen…damn daar wordt je soms wel gek van hoor! Maar komt allemaal goed, we blijven positief en mijn amiga’s en amigo’s slepen me er hier doorheen!:-D

Meine Damen und Herren let me know how your life is and till the next story!

Big kiss!

Blanche

  • 08 Februari 2011 - 07:45

    Mams:

    Hai Blanchie, Wat een top verhaal. Heerlijk om te lezen. Je schrijft fantastisch! Te gek dat je zoveel leuke dingen meemaakt. Wat leuk dat die Brazilianen zo vrolijk zijn en zelfs op de straat dansen, echt een cultuur voor jou. Zou leuk zijn als je daar Zumba kan gaan geven. Zo zie je maar, hard werken maar af en toe toch veel verkopen! En dan lekker even wat geld uitgeven, jurkjes, hakken je hebt het verdiend! Vandaag mooi zonnetje hier wel maar 8 graden. In de krokusvakantie ga ik ook naar de warmte en wel naar Wijnand in Aruba. Heb er veel zin in. Ik hou je op de hoogte. Geniet nog lekker verder en tot gauw in Marseille.
    Beijo, maezinha

  • 08 Februari 2011 - 07:57

    Feikje:

    Blansieeee wat een fantastisch verhaal! Wat jij meemaakt kunnen wij alleen maar van dromen! Wat een avonturen, niet normaaaaaaaaal meer!!!! Haha heerlijk! Je bent dus weer goed bezig met verkopen, shit hee hele tijd onder druk te staan om iets te verkopen terwijl je vet moe bent van het weinige slaap. Echt respect daarvoor! Maak eens een paar foto's van je nieuwe outfitjes inclusief high heels, dat wil ik nu wel zien! Nou meid heel veel succes en plezier daar nog en gelukkig laat je je niet gek maken (haha even rondje lopen, wij weten wel wat dat betekend: doeiii!!;))

    Verder gaat hier alles goed! Ga 18 feb een weekendje naar Paris met Carlos!
    Dikke kus!

  • 08 Februari 2011 - 08:08

    Lyanne:

    Heej lieve blanchie!

    Wat een topverhaal! Fijn om te horen dat je naast het werken ook regelmatig lekker genietmomentjes kan meepakken!

    Moest lachen om je surfverhaal heel herkenbaar!! Ik heb het ook geprobeerd op Bali. Nou die eerste golf ik wist niet wat me overkwam was in een wasmachine beland en je raad het al die bikini zat ook niet meer zoals t moest, kwam dus half naakt weer boven water oog in oog met een surferdude, are you ok? haha ja lekker dan heb ik weer!

    Echt tof hoor chick wat je allemaal meemaakt!! Die verkoopprestaties van jou zijn ook ongekend #$$% sodeju!! Ga zo door!!

    Genietse!!Ik ben trots op jou!!!

    liefs xx ly

  • 08 Februari 2011 - 09:36

    Ellen Van Gils:

    Jeetje Blanche, als ik steeds jouw verhalen lees, denk ik dat jij niet meer in Nederland wil wonen. Je maakt zoveel mee, dan is Nederland maar saai of niet? xx Ellen

  • 08 Februari 2011 - 10:12

    Aniek:

    Lieve Blanche!

    Wat een super mooi verhaal! Ik zie het al helemaal voor me hoe jij daar staat de mensen op te peppen! Jij hebt zelf mij aan het sporten gekregen dus jij kan dat! En die Zumba lessen.. wat GEWELDIG! Hoe ver zou dat zijn om terug te gaan en dat tijdens het carnaval te doen... WHAA!
    Hier in Groningen gaat alles goed, ik heb mijn scriptie terug gekregen en ik heb een 8 op mijn afstuderen... hoe vet is dat! Nu nog wat laatste dingen afronden en dan hoppaa 22 maart naar Canada en Amerika, helemaal zin in!

    Laiverd, geniet en succes met de sales $$$$$$!! Goed bezig!

    Liefs! X

  • 08 Februari 2011 - 12:14

    Blanche:

    Lieverd!! Ik ben zo blij met al jou lieve e-mails mijn kant op! maar please do not send me stuff want jij verdient al vet weinig!:p Ik denk dat je mijn pakketje nog niet hebt, maar vind het leuk als je laat weten hoe dat is! En wat heerlijk om je blogg te lezen! You're a bikkel, dat wist je al,maar nu bewijs je echt dat idd dit kikkerlandje te klein is voor die ambities voor jou! Ik zie het al voor me, zit ik hier straks met overgewicht jou zumbadvdtje of zelf ontwikkelde nieuwe fitnesstrend te volgen! En dan heb ik contact met je via de dvd en dan zal ik hem als trotse vriendin aan iedereen aansmeren :p! En dan zit jij je dvdtje over de hele wereld te verkopen!
    You go girl. Ps als je niet weet hoe je moet verkopen kijk dan gewoon ff naar dat belmeisje filmpje van mij! Die ene waar jij zo moet lachen op het einde!
    Hou je taai daar chicka! Ps heb je al zouk geprobeerd want dat leer ik nu een beetje door telkens naar van die avonden te gaan met Esther

  • 15 Februari 2011 - 18:12

    Linda:

    Hey skatje! Klinkt helemaal super. Wat een tijd heb je daar! Hier in Nederland alles zoals normaal. Lekker saai. Nee hoor! Alleen maar sociale bezigheden. Errug gezellig. Dit weeken voor het eerst op de ski's in echt sneeuw! Heb er onwijs zin in!

    Spreek je laters.

    Dikke smakkerd. Ook van Rogier

  • 12 Oktober 2011 - 07:11

    Peter:

    wat n ultiem vervelend verhaal, ik vermoed dat ik nooit een cruise ga nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 100241

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: