BRAZIL HER I COME!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu BRAZIL HER I COME!!! - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

BRAZIL HER I COME!!!

Door: Blanche

Blijf op de hoogte en volg Blanche

23 November 2010 | Griekenland, Kérkyra

Chiao bella regazza/regazzo,


Inmiddels in mijn 7e week beland. Damn wat vliegt de tijd voorbij! Moet eerlijk zeggen dat er niet veel nieuws gebeurd is. Zelfs op een cruiseschip kan de sleur erin slaan…haha;-).

Nee hoor mensen het is nog steeds hartstikke leuk. Ben heel erg bezig met mijn gevoel voor sales te verbeteren. Heb nu al twee weken niks verkocht en ik kan je vertellen dat is niet relaxt! Want niet alleen verdien je dan geen rode cent, maar de manager zit ook achter je reet aan en de onderlinge competitie heb je verloren…haha. Maar mensen vrees niet, ik geef niet op, ik leer elke dag en er komt een moment dat ik ’t heb en dan stromen de centen binnen.;-)

En jah hoor, inmiddels vorige week, week 6 heb ik €4300,- euro omgezet!!! Aaah ik was de hoogste! Heerlijk is dat, ik ging als een speer. Zelfs een jaar detox verkocht, hoe heerlijk!? De mensen vertrouwen me echt, logisch natuurlijk!;-) Anyways ik heb het dus toch in de vingers!;-)

Heb inmiddels een heerlijke dag in Dubrovnik gehad (Kroatië voor de mensen die denken huh?!?) Wat een fantastische stad is dat zeg! Zo’n historisch gezellig stadje met gelegenheid tot strand en rotsen waar je op kan liggen bij het heldere water. Zou er zo weer naartoe gaan.:D Daar even rondgelopen, een ijsje gegeten en op internet geweest. Toen op het bootje weer terug naar THE BOAT!!! Wel kickuh hoor als je dan dat schip zo ziet liggen. En daar werk je dan op…bizar!:D De tweede keer in Dubrovnik hebben we met een stel geluncht! Heel fijn, voelde me eindelijk weer eens normaal! Niet rushen met eten, maar heerlijk langzaam, zoals ik dat zo goed kan, haha.:-D

Verder was the Halloweenparty top. Ik ben uiteindelijk als BubbleBee gegaan. Heel schattig!;-)

Ook ben ik inmiddels bevriend met de Chief Security officer (Yogesh a.k.a. Yo Fresh) en his Assistant Micheal. Twee Indiërs. Echt zulke lache kerels! Chief is 40 en Michael is 37. Heb een stand-up comedian met hen bekeken. …..Russel Peters heette de man. Ik heb gegild van het lachen, de tranen rolden over mijn wangen en serieus mijn borstkast knalde er zowat uit. Heeel mijn nek was knal rood en naja, in elk geval het was dus onwijs grappig.

Daarnaast heb ik een Brazilian Blowout gedaan….huh…haha…Nee mensen geen gekke dingen denken, vanaf vandaag ben ik voor ongeveer 3 maanden stijl. Dan heb ik het over mijn haar. Het is echt gaaf!!! Veel makkelijker dan krullen en handiger met werken.

Op dit moment zit ik in een coffeetentje op Corfu, jaaah Marjo we zijn door de beruchte straat heen gereden hahaha oude memories, fantastisch! Heb me weer helemaal kapot gelachen, wat een blunder…Voor de mensen die denken ????…Marjolein en ik zijn samen op vakantie geweest in Corfu en toen hebben we een scooter gehuurd. Toen we in de hoofdstraat wilde keren (ik) gaf ik een beetje gas in de bocht terwijl ik ernaast liep scooter schoot er vandoor..Tsja voor L.. maar mooie ervaring weer hahaha…blond he!;-)

Dus ik vermaak me wel hier. Hoe is het in Holland?

Mensen over ongeveer 1 week gaan we de overtocht maken naar Brazilië. Dat wordt gekkenhuis hoorde ik al. De regels zijn dan iets soepeler en Brazilianen zijn ware sportmaniaken en partyanimals, dus ik zit helemaal goed!;-) En 2 december mijn B-day, dan wordt ik 24!!! Ben dan in Funchal, dus zal even een lunch doen en mezelf trakteren!;-) Zal jullie wel missen hoor! Maar BRAZIL HERE I COME!!!

Ik zeg auf wieder sehen!

Dikke kus

Blanchie (that’s how they call me here)

Ps: If you want to send anything to me, here is my adres!

Blanche Peters
Beauty Staff, Fitness
Costa Serena
ISS MARINE SERVICES LTDA
Rua General Camara, 141-1° andar – sala 11 Cep.: 11010 – 906
SANTOS BRAZIL



  • 23 November 2010 - 10:10

    Aniek:

    Blachiee!!

    Wat tof ja, stijl haar haha! Ik ben erg benieuwd hoe dat staat... foto's foto's foto's! Maar wat een avonturen en mooie verhalen, wauw! Ben zelf vorig jaar ook in Kroatië geweest, zo'n mooi land inderdaad! Nice!
    Laiverd geniet van de overtocht naar Brazilië, helemaal super!

    Liefs! en zet hem op he saleswonder!

  • 23 November 2010 - 10:18

    Mireille:

    Lekkerding! Wat weer een heerlijk verhaal! Lekker bezig jij!!
    Supervet dat je nu naar Brasil gaat, helemaal hip! Daar pas jij precies tussen blijkt wel weer!!
    Geniet ervan en fijne verjaardag alvast!!! Ben benieuwd naar je stijle coupe!! Kus

  • 23 November 2010 - 10:23

    Marley:

    Lieve Blanchie Blanche!!

    Dit klinkt weer op en top Blanche..heerlijk om te lezen! haha Wat balen jonge..nu 2 weken niks verkocht. Ik zie jou alweer zitten...dit laten we niet gebeuren! Actie in de tent...maar wacht maar af, in Brasil is die (top!!!) omzet niks meer..dan space jij de pan uit met je enthousiasme!
    Ga lekker zo door en pak af en toe je lunch momentjes. Rush, rush lunchen en jij gaan absoluut niet samen...dat eeuwige kauwen v jou...:D
    Geniet lieve mate!

    Dikke x!!

  • 23 November 2010 - 10:24

    Ellen Van Gils:

    Hee Blanche,

    Klinkt allemaal goed bij jou daar. Ga zo door. Veel plezier! Weet je al dat FF overgenomen is door Health City?
    En nog heel leuk nieuws: ik ben oma van Thijs. Hele knappe kleinzoon. Leuk, leuk, leuk.
    xxxxxxxxxx Ellen

  • 23 November 2010 - 10:40

    Jenny:

    Schat, gaat helemaal goed daar, ik hoor het alweer! :) En je ziet er goed uit man!! Heel veel plezier in Brasil! :) Kus!

  • 23 November 2010 - 10:40

    Mams:

    Hey Blanchie - Wauw, en dat is mijn dochter! Saleswomen nr. 1 last week!! Keep on going! Okay route Venezia - Istanbul is voorbij. Nu op weg naar Funchal, kon ik je daar op 2 december maar persoonlijk feliciteren. Helaas moet de hele dag lesgeven. Nieuwe havens ontdekken en dan 5 dagen op zee richting Brazil. Heel veel plezier! Mis je wel hoor!
    Kus en knuffels, Mams

  • 23 November 2010 - 11:21

    Jolien:

    Hey lieve Blanchee!!
    Wat een heerlijk spontaan verhaaltje! :)
    Lekker positief blijven! Dan komt het helemaal goed met de sales!
    Echt een genietmomentje voor jou om een ijsje te eten, neem ik aan?! ;) Ik zie het plaatje al helemaal voor me. :) toppertje!
    Maar klinkt heel goed al die leuke uitstapjes naar de mooie plaatsjes!
    Meid, heel veel plezier@Brazil! Geniet van de exotische dansstijl zal ik maar zeggen! Want dat hebben we gezien in Sardegna!
    XXX Kus

  • 23 November 2010 - 11:53

    Fardau:

    Hey Blanche!
    Ik zag dat je online was geweest on facebook dus ik dacht ik MOET m'n mail checken! En ja hoor, je hebt een verhaal erop gezet! I love it! Ik was je oude verhaal al nog een keer aan het lezen geslagen :P. Maar ik zeg de doorzetterspirit pays off! Harstikke goed! Ik zou ook denken, top bottom we don't hit them twice!(over verkopen gesproken)Maar vet man dat je naar die comedian bent geweest!Zie je daar al zitten lachen!
    Hier is het in ieder geval nog saai bij mij, want ik begin hem te stressen voor m'n afstuderen!Lijkt alsof ik nog een hele grote berg ervoor moet beklimmen en alsof ik halverwege eraf val en opnieuw moet beginnen..blegghh. Maar je kent me,ik probeer me te focussen!Ja,schat geniet op je verjaardag en jammer dat ik er niet bij kan zijn! Maargoed hallo Brazil!Zo kun je niet vaak je verjaardag beleven! Ik ben JALOERS!!haha het land van de reggeaton moet helemaal goed komen dan!
    Ohja nog iets, ik heb nu al een paar keer dansen gedaan met de kids op school op shakira haar nieuwe nummer en dan doe ik gewoon net alsof ik jou ben en dan gaat het uitmuntend moet ik zeggen.
    Love ya

  • 23 November 2010 - 13:08

    Marije:

    Whaaaaa!!!! Blanchie!!
    Ben SUPERTROTS op je! KNew you could do IT! Fantastico!
    Ik mail je snel kanjer, xxx! xxx

  • 24 November 2010 - 08:11

    Mariella:

    Moppie!!

    Have lots and lots of fun!!!

    Zal aan je denken op je bday!!!

    Liefsssss

  • 27 November 2010 - 11:54

    Lyanne:

    heej Blanchie,
    wat een leuk verhaal!! Lekker positief!! Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt en de weken voorbij vliegen. Hier net zo! De sales kwaliteiten van jou knallen de pan uit toe maar goed bezig!!

    Dubrovnik stond dat niet al eens eerder bij jou op een verlanglijste voor vakantie? Klinkt geweldig!

    Ben heel benieuwd naar je update straks over Brazil daar wil ik ook echt nog heen dus ben jaloers!!! haha lekker genieten en suc6 chick!!

    liefs xxx

  • 29 November 2010 - 21:36

    Michèle:

    Hey Blanche!

    Mooi verhaal haha. Super dat je het zo goed doet als saleswoman! Maar Brazilië wat geweldig! :D Een collega van me zit er momenteel ook al. Hier sneeuwt het, heeft ook wel wat, maar vind het veeeeel te koud, dus zou graag met je ruilen!
    Geniet ervan!

    Liefs Michèle

  • 02 December 2010 - 18:43

    Jarige :

    ja ja, 24 jaar vandaag. Je bent in the picture. Hoe heb je je verjaardag zo op de boot en op Funchal gevierd?
    Nog een heel gezellige avond en pa en ik hebben al geproost op je met een lekker glaasje wijn. Dag lieverd, heel veel kusjes, Mams en Paps

  • 02 December 2010 - 19:24

    Anine:

    Hey Blanche,

    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Fijne verjaardag en veel plezier in Brazil en succes!!
    Ben benieuwd naar je volgende verhaal :)

    Kusjes anine

  • 04 December 2010 - 12:06

    Linda:

    Hey Darling,
    Zo te horen doe je allemaal leuke plekjes aan. En Brazilië!!! Vet gaaf! Dat is wat je uiteindelijk wilde... Nog een fijne verjaardag gehad? Ik had je gsmst. Nog ontvangen? Of heb je je mobiel niet mee? Nog iets gedaan aan Sinterklaas??
    Dikke kus. Ook van Rogier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 100252

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: