Laatste paar dagen Bundaberg!!! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen Bundaberg!!! - Reisverslag uit Bundaberg, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen Bundaberg!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

21 November 2005 | Australië, Bundaberg

Dag lieve mensen!

Even voordat ik weer verder trek nog een kort berichtje van de laatste paar dagen hiero in Bundaberg!

Donderdag 17-11-05:
Hup 4 uur op en 5 uur aan de slag! We moesten nu weer gras plukken. Ik had in 6 uur 120 bundels, dat is echt vet goed!:D Dus ongeveer 1,25 per bundel, reken maar uit die winst!:) Goed dachten we dat we klaar waren, nee hor moesten we verder werken in de schuur! OOoh echt zo irritant! Maar goed het moest gedaan worden! 17.00 eindelijk klaar en lekker naar huis! 's Avonds een chicken pie gegeten en garlic bread. Jimmy, onze GROTE vriend was zo grappig vandaag, ik weet niet wat hij had, maar ik heb me helemaal kapot gelachen!:D Super gezellie!

Vrijdag 18-11-05:
LAST DAY WORKING!!!:D:D:D
Weer wieden...gras plukken, hoe je het ook wilt noemen en daarna weer in de schuur werken. Deze keer had ik 110 bundels, nog best netjes dacht ik zo!:) Om 5 uur waren we dan klaar, lekker gedoucht en op de xbox Fable gespeeld, ja het is verslavend!:-p We hadden vandaag trouwens ook post ontvangen. Ik had een kaart van mama ontvangen, erg leuk, toch beter dan mailtjes!:D Thanx ma!:) En een loonstrookje van Caxtonscatering waar we gewerkt hadden in Brisbane. Lekker vroeg naar bed deze avond!

Zaterdag 19-11-05:
Ik was al om 5 uur 's ochtends wakker en kon niet meer slapen...:( Dus maar even op de xbox spelen! Ook nog even een wasje gedraaid, de was buiten gehangen en binnen gehaald, jaha ik word al een echte huisvrouw!;) 's Avonds hebben we samen met de jongens Starsky & Hutch gekeken en om kwart voor 7 gingen we naar het centrum! Lekker uiteten...joepie!:) Eenmaal daar, super leuke tent! We zaten gewoon op banken en van daaraf moesten we eten! Ik had pork met aardappels en groenten! Best lekker, maar ik had last van mijn buik en nee ik zat niet in die week van de maand...;) Dus ik naar de bar, of ze een asprine voor me hadden, maar ze gaven geen medicijnen...:( Naja niks aan te doen! Na het eten zijn we overgegaan op de cocktails, want er was een cocktail bar! Echt lekker...een toblerone cocktail en 2 cocktails met Malibu, nog een soort drank, ananassap en nog 2 andere sapjes erdoorheen! En het was leuk versierd! Het leek net de Caribbean...:) Goed na heel wat gelachen te hebben, zijn we doorgegaan naar Central. Opeens waren Jen en ik heel erg moe, vooral ik, dus dat viel een beetje tegen! We zijn ook naar een andere tent geweest, waar ik nog lastig gevallen werd door 2 kerels, die met me wilden dansen! Gelukkig hielp Jason me!:)

Zondag 20-11-05:
Jaah hup 's ochtends naar het strand! Heerlijk was dat zeg! Lekker met de golven zwemmen...Ik heb even gebodyboard, zonder een board, snappen jullie wat ik daarmee bedoel!? Vast wel...:) Werd weer helemaal wakker en kreeg weer energie, want zo weinig sporten en binnen zitten word je niet beter op! Om 1 uur zijn we terug naar huis gegaan en onderweg heb ik 2 watermeloenen gekocht, de mensen die mij een beetje kennen, die weten dat ik daar echt helemaal weg van ben!:D Voor maar 2 dollar had ik dus 2 watermeloenen, yoepie! Eenmaal thuis, overgestapt op een andere auto en opweg naar Froggies huis (een vriend van de jongens). Daar hebben we lekker in zijn zwembad gezwommen, ik heb nog even wat baantjes getrokken. Heerlijk zeg, weer een beetje sporten, maar mijn conditie is wel flink minder!:( Ook heb ik nog even met hun hondje gespeeld, het is namelijk een puppy echt super schattig!:) Om 4 uur zijn we begonnen aan de BBQ! Lekker steak en worstjes gegeten en uiteraard mijn watermeloen! Heerlijk!!!:D Na het eten hebben we even een filmpie gekeken, namelijk Kingdom of Heaven. En eenmaal thuis hebben we nog 2 films gekeken, Taxi en School of Rock!

Maandag 21-11-05:
Half 10 op en alles opruimen, inpakken, douchen, schoenen schoonmaken etc etc. Door het werk heb ik allemaal vlekken op mijn groene broek, die zijn er in de was ook niet meer uitgegaan!:( Echt klote, dus misschien ga ik mijn broek wel verven en anders gooi ik hem weg! Maar het is zo'n fijne broek!!!:(

Goed mensen jullie zijn weer op de hoogte, ik ga er weer van tussen! Vandaag gaan we dus naar Town of 1770. Ben benieuwd, ik houd jullie op de hoogte!:D

Dikke smakkert!

Blanche

  • 21 November 2005 - 09:32

    Mams:

    Dat wordt dus nu weer lekker relaxen en genieten van de nieuwe dingen die je gaat meemaken. Je hebt wel heel veel films gekeken. Het wordt tijd voor sightseeing. Veel plezier en ben benieuwd naar je volgende verhaal.

  • 21 November 2005 - 11:08

    Hey Blanche:

    Enjoy your new home. hug Mel

  • 21 November 2005 - 11:10

    Hey Blanche:

    Enjoy your new home. hug Mel

  • 21 November 2005 - 12:25

    Blanche:

    Ff snel een berichie van mezelf! Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het plaatsen van de leuke berichtjes! THanx Mel gaat zeker leuk worden...weer iets nieuws, oohjah we gaan niet naar Town of 1770, maar naar Airlie Beach, het was btje veel gedoe anders! En Annelies, echt leuk dat je ook gereageerd hebt!:D Nou mensen tot horens!
    Hele grote dikke knuffel,
    Blanche

  • 21 November 2005 - 20:23

    Steefy:

    Yesss ben weer helemaal up to date :D:D, leuk leuk om al je verhalen te lezen:) Ben benieuwd naar je volgende berichten!!
    Have funn!!
    Kusss Steefy

  • 23 November 2005 - 20:36

    Paps:

    hoi meisje, jammer dat je niet mag duiken. Niets aan te doen. Misschien dat je kunt snorkelen of vissen(grap)Je mag wel wat meer aan beweging gaan doen, lijkt me. Voor je het weet zit je in Groningen.Denk aan de handstand. Heb je al australisch gegeten? en heb je zeilboten gezien met globetrotters er op? Hier gaat alles z'n gangetje,,,,maak er daar wat moois van.....liefs,,,paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 100356

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: