Vervolg! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Vervolg! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Vervolg!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

12 Oktober 2005 | Australië, Brisbane

Yeeeaaah hier weer een berichie!

Hoe is het met iedereen!? Jullie moeten we wel een beetje op de hoogte houden van alles wat er in Nederland gebeurd hor!;)

Zo waar was ik gebleven?
Ohjah donderdag 06-10-05:
7 uur op en werken...je weet wel dat stofzuigen etc...:( Daarna hebben we hier gezeten bij Peter Pan en mijn vorige berichtje getypt!:) Daarna hebben we een ijsje gehaald bij Hungry Jacks...mjham! Verder hebben we de hele middag geshopt! Jaaaah en ik heb lekker kleren gekocht!:D Zooo leuk heb mezelf even verwend hor, Jenny trouwens ook! Ik heb een driekwart olijfgroene broek van Roxy gekocht en een strapless (schrijf je het zo?) rood shirtje met goude letters erop. De foto's die nu op de site staan ga ik allemaal verwijderen en er komen allemaal nieuwe foto's op te staan!:) Dus jullie kunnen mijn nieuwe aanwinst zien...joepie! Daarna hebben we nog even Timtammetjes gehaald, chocola en een sapje gehaald. Ik had Guavasap, echt super lekker! Het was net alsof ik weer in Sint-Maarten was,haha beetje tropisch!;) 'S avonds zijn Jen en ik uiteten geweest beneden in de Down Under bar, ik had iets aparts besteld, naja het enige wat ik kende was loempia's... bleek het alleen maar gefrituurde shit te zijn!!! Aaaah maar dat was niet de bedoeling! Beetje ongezond maar goed... 'S avonds heb ik lekker nog even gelezen en daarna mijn bedje ingegaan!

Vrijdag 07-10-05:
Vandaag heb ik lekker uitgeslapen! Eindelijk weer eens...Daarna gedoucht en gegeten en op naar het werk (catering). We moesten om 16.00 uur beginnen. Het was een awarduitreiking voor iets dat met media te maken had. Er kwamen dus 650 mensen die en eten en drinken wilden... Aaaah er was zoveel personeel en we moesten via bepaalde routes lopen met het voedsel. Zo werd er kip en beef om en om op de tafels neergelegd en moesten we de lichtgevende lampjes volgen waarmee de cateringmanagers zwaaiden! Op de schermen waar de mensen naar keken kwamen steeds hele mooie beelden voorbij en het geluid was toppie! Iedereen was heel erg chique gekleed en waren best arrogant, hoewel ik heb er weinig van gemerkt!:-p Jenny en ik moesten een short dragen en een stropdas!!! Zag er best vet uit!:) De toetjes die we moesten bedienen zagen er zoooo lekker uit, Jen en ik hebben natuurlijk bij het ophalen van de borden snel wat witte chocola en cakejes geproefd, bleek het later gewoon voor ons klaar te staan haha! Wij vuile snoepkonten...;) Het lopen met de borden, de glazen etc ging me trouwens erg goed af, het gaat steeds beter! We waren pas om 2 uur 's ochtends klaar, echt laat, mijn voetjes waren niet meer in de staat zoals ze horen te zijn.:(

Zaterdag 08-10-05:
Hup 7 uur op en schoonmaken...alsof ik nog niet genoeg gewerkt had die dag ervoor (10 uur lopen met glazen borden etc.). Na het werk wilde Jenny en ik naar het zwembad, er was namelijk gratis vervoer vanaf het hostel! Zitten we eindelijk in het busje, kan de chauffeur de weg niet vinden, dus vroegen we of ze ons naar het strandje wilden brengen, dat was goed. Maar op weg naar het strand reden we langs het zwembad, naja toch maar naar het strand dan...haha moeilijk zijn wij he, make up your mind dutch girls kregen we ook naar ons hoofd gegooid!;) Nou het 'strand', als je het strand kan noemen haha...het is meer een zwembad, waar zand in en bij is gelegd. Naast het 'strand' is ook een echt zwembad. Wel super leuk en behoorlijk druk! We hebben onze handdoekjes neergelegd en hebben even lekker gelezen en zijn nog even in het water geweest. Even een ijsje gehaald, helaas niet zo erg lekker vond ik maar ja... Op de terugweg zagen we een marktje, toppie! Jenny heeft kleine oorbelletjes gehaald en we hebben samen een soort deegstaaf gekocht waar kaneel omheen werd gedaan. Mjam Mjam dat was erg geslaagd.:) Verder hebben we ook nog snoepjes gehaald, ik natuurlijk weer snoepjes die ik niet kende, waarvan de helft niet te vreten was, maar dat is het risico!;) 's Avonds hebben we noodles gegeten en zijn daarna naar de Down Under bar geweest. Jenny is daar de liefde van haar leven tegengekomen, genaamd Sebastiaan en is nog eens Nederlands ook! Lekker makkelijk... Haha nee hor, ze heeft het wel gezellie met hem gehad, maar hij is het zeker niet! Wat hij is een zware egoist!;) Aangezien Jenny met die gast aan het dansen was ;), ben ik maar tegen zijn vriend aan gaan lullen. (Aan het begin van de avond had hij me al vastgepakt en ging met me rock & rollen, met een tasje gaat dat natuurlijk ni!;)) Hij kwam uit Londen en was 26 en gymleraar. Dat is wat ik ook ga worden toch pa!:-P Dus we hadden wel wat te bespreken. Tussendoor gaf ie me de hele tijd een knuffel, lief he...moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje apart vond en hij had ook aardig wat drank op! Op een gegeven moment vroeg ie of ik mee wilde gaan naar het dakterras. Dus ik dacht, nou gezellie (meestal is het daar namelijk super druk). Wij naar boven, en jah hoor heb ik weer, was er niemand. Nou toch maar gaan zitten, ging ie achter me zitten en begon me te masseren...ugge ugge, ik heb een vriend makker...! Gelukkig snapte ie dat en stopte met me aan te raken...;) hij zei dat ie het erg jammer vond en vroeg of ik geen naughty girl was. Nou nee dus. Hij zei, maar je vriend is hier toch niet en ziet je toch niet. Maar toen ik zei dat ik beloofd heb om trouw aan Mitch te blijven en dat ook doe en wil hebben we verder alleen nog even gekletst. Weer een vriend erbij...:)

Zondag 09-10-05:
Jaah 7 uur op en schoonmaken, elke keer hetzelfde liedje!:( Tussendoor hebben Jen en ik een fruitshake gehaald, was wel even lekker fris! Die jongens van gister vroegen nog of we mee gingen naar het strand, maar na het werk heb ik lekker gelezen en geslapen. 's Avonds gegeten bij de Down Under bar. Ik had een Griekse salade (jaja nu wel gezond!:)) met knoflookbrood! Was lekker!!! Daarna heb ik met Jennifer (een Canadees meisje, dat bij ons op de kamer zit) tijdschriften gelezen, een kopje thee gedronken en een Chinese puzzel gemaakt. Ook had ik vandaag nog even met mijn ouders en brother gebeld, was erg fijn!:)

Maandag 10-10-05:
Same old story, 7 uur op en schoonmaken! Na het werk heb ik een chocolade mudcake gehaald en 2 milkshakes, die heb ik samen met Jen opgesmikkeld. Boekje daarna uitgelezen en naar de winkels geweest. Nieuwe borstel gekocht en oorstokjes, ja die heb je ook weleens nodig!;) Goed 's avonds met Andria en Jennifer (meiden van onze kamer) uit eten geweest in de Down Under bar. Was erg gezellig! Andria was namelijk bij een jongen blijven slapen en had heel wat te vertellen! En ja ik ben altijd wel in voor dat soort spannende verhalen!;) Daarna hebben we nog even bij de Down Under bar wat gedronken, Jen heeft nog mee gedaan aan een Rock & Roll contest samen met haar vlam, was wel leuk om te zien!;) Ik had geen partner, dus ja dan houdt het op...snik snik!:)

Dinsdag 11-10-05:
Ja lekker uitgeslapen tot half 12, werd namelijk uit mijn bed getrommeld door Jen, of ik haar even wilde helpen. Ze voelde zich niet zo lekker... Ik balen, maar ja daar ben je vriendinnen voor he, dus ik in mijn pyjama, mijn out of bed look en bad breath, Jen helpen met afval opruimen. We hebben Rob (de schoonmaakman...super vent!:)) verteld dat we maandag vertrekken. Hij vond het niet zo leuk, maar begreep het ook wel! Als lunch heb ik even met 1 van onze fouchers brood met ei en bacon gehaald, een banana smoothie en een cappachino (schrijf ik dit goed?). Zo eindelijk weer een goede maaltijd in de middag of naja voor mij ochtend!:D Waarom houd ik nou toch zo van eten!?;) Daarna heb ik even in oma's puzzelboekje gepuzzelt en nog even geslapen, of naja gelegen. Nog even wat boodschappen gedaan en gegeten! Gepofte aardappel met tzatziki, mais en steak. Lekker...weer eens knoflook, hmmm ja dat zat namelijk in de tzatziki!:) Na het eten wilde we naar de bios, maar Jen voelde zich nog steeds niet goed. Dus nog even met de meiden gekletst en naar bedje toe!

Nou mensen dat was het weer voor deze keer, ik hoop snel weer wat van me te kunnen laten horen! Hou van jullie allemaal!

Lots of love,

Blanche

Ps: Laura ik ben blij dat het zo goed met je gaat na die operatie! Je houdt me op de hoogte he!

  • 12 Oktober 2005 - 08:10

    Hedwich:

    Heej Blache
    Ik heb je foto's eens bekeken en echt super gaaf ziet het eruit! Je hebt het vast goed naar je zin en dat hoop ik ook echt voor je :)
    Het gaat hier allemaal goed met de hele familie :D En die nieuwe opleiding bevalt me beter!!
    Maar echt super super super stoer van je dat je nu gewoon in Australie zit en als je ooit weer eens terug komt dan wil ik je snel weer eens gedah komen zeggen ok??
    liefs hedwich

  • 12 Oktober 2005 - 09:56

    Steefy:

    Wauuww!! Blanche!! je ziet er goed uit:) leuke fotos!! ben jaloers op je broek en shirtje!! egt gaaf!! hier gaat alles goed.. tis nog steeds mooi weer hier! Zondag ga ik naar Barcelona met school! egt zin in! alle wilde verhale hoor je wel ;) ik kan niet wachten tot je nieuwe verhaaltje!! Dikke kuss en heel veel liefs!! Steef

  • 12 Oktober 2005 - 14:10

    Evelien:

    Haai Blanchie!
    Wat een leuke foto's. Je nieuwe outfit is helemaal goed gekeurd!echt super!is mijn mailtje wel aangekomen?Ik heb um naar blanchepeters@yahoo.com gestuurd. Ik heb je een heleboel te vertellen, maar dat ga ik niet allemaal hier doen. Is er geen ruimte meer voor andere berichtjes :) Ik vind het echt super om je berichten te lezen en wil jou ook graag op de hoogte houden!Ik mail je snel!
    kus eef

  • 12 Oktober 2005 - 23:04

    Hey Sjappie,:

    we zitten nu ff achter de computer op het werk, jawel ook wij werken nog!! Net een heerlijke appelflap op (maar zo te lezen heb jij ruim ook ruim voldoende lekkers!) Sinds afgelopen maandag hebben we een nieuwe directeur, een echte oppersjappie, maar gelukkig wel sportief!! En daar waren wij echt aan toe. We missen je wel hoor op het werk, niet meer ff gek dansen!! Nu dans je met vreemden!! Hey Sjappie, Esther en ik zijn moe en moeten nu naar ons bedje toe, dus tot laterrrrrrrrrrrrssssssssss liefs Es & Mel

  • 14 Oktober 2005 - 21:46

    Clinton:

    hey blanche
    zo te zien is het daar echt supervet. ik mis je stiekem wel een beetje. was echt gezellie deze vakantie. Nu ik de foto's bekijk denk ik echt terug aan ons avontuur op zee. We hebben binnenkort een reunie met onze zeilmaatjes (jammer dat je er niet bij kan zijn). oh ja doe de groeten aan je mams, paps,broertje,mitchell en niet te vergeten je oma. hopelijk spreek ik je snel weer op msn. kus clinton

    oh ja als je weer terug bent moeten we wel weer een keer afspreken!!!!

  • 18 Oktober 2005 - 23:44

    Sonja & Marte:

    hey,
    wij zijn 2 meiden die ook in brisbane zitten alleen werken we hier als au-pair, maar willen heel graag mensen leren kennen om uit te gaan en leuke dingen me te doen dus als je zin hebt.....www.sonjahedimarte.waarbenjij.nu

    groetjes

  • 09 November 2005 - 19:51

    Aukje:

    He die Blanche, tijdje niet op mijn mail gezeten en zie allemaal mailtjes van jou. Morgen ben ik vrij en ga dan op mijn gemak eens even jouw avonturen lezen. Een vluchtige blik geeft al aan dat je het daar reuze naar je zin hebt. Mijn nichtje Esther gaat ook in Jan.06. Morgen komt Sanne laat ik haar ook even jouw mail lezen. He je hoort nog van mij(ons)
    Groetjes aukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 100369

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: