Hallo mensen! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu Hallo mensen! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Blanche Peters - WaarBenJij.nu

Hallo mensen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Blanche

13 Juli 2005 | Nederland, Hilversum

Zo, eindelijk heb ik mijn site aangemaakt. Het is toch wel handig om iets te hebben waarop mensen kunnen lezen welke avonturen ik mee maak!

Nu zit ik nog gewoon lekker in Hilversum. Nog even een paar dagen werken (jaja extra geld is altijd welkom):)

Volgende week donderdag ga ik richting Salagou met mijn ouders, broertje en zijn vriendinnetje. Even een weekje surfen (hoop ik). Vervolgens ga ik met de trein terug naar Nederland en twee dagen of zelfs één dag later vertrek ik met een bus naar Noorwegen. Ik doe namelijk mee aan Race2Sail. Echt super spannend allemaal!:D Deze zeilreis duurt 2 weken en wordt helemaal leuk!

Als ik eenmaal terug ben heb ik nog maar twee weekjes, naja iets langer om alles te regelen voor Australië.

Jullie weten nu ongeveer wat er komen gaat, ik houd jullie uiteraard op de hoogte!

Groetjes,
Blanche

  • 13 Juli 2005 - 11:33

    Marlies:

    Hoi Blanche,

    Wat leuk dat je deze site hebt gemaakt. Nu kunnen we altijd jouw berichtjes lezen en misschien foto's zien. Wel snel hoor dat je naar down under gaat. Zlefs ik ben er een beetje zenuwachtig onder.

    Nu nog een foto erbij!

    Morgen zie ik je weer!
    Liefs,
    Mams

  • 13 Juli 2005 - 11:34

    Oma Helsloot:

    Leuk je eerste site. Ik denk dat ik maar een laptop koop, want ik moet je berichten wel kunnen lezen.
    Zou je ook vanaf het schip berichten kunnen sturen? Maar in ieder geval wel uit Australie
    succes verder met je site, Blanche.

    Veel kussen en succes verder, Groetjes van je liefhebbende oma.

  • 13 Juli 2005 - 16:08

    Laura:

    Hey lieverd...wat een leuke site.. en zeker super spannend dat je 7 sep weg gaat.. ik ga je wel missen hoor.. maar blijf je site in de gaten houden. Nou na de vakantie moeten we snel nog wat leuks gaan doen!!!

    Dikke kus je nichie

  • 14 Juli 2005 - 18:35

    Marlies:

    Hoi meissie,

    Ws me een dagje wel met dat hete weer op zolder je visum aanvragen. Gelukkig is het gelukt. Winkelen was ook gezellig en je bent ook nog geslaagd. Nu nog een paar dingetjes voor race2sail en voor oz kunnen we na 18 aug. nog inkopen. Je bent nu aan het spinning lesgeven dus zal ik wel even alles opruimen, afwassen etc. zodat je lekker kunt uitpuffen als je thuiskomt.
    liefs en tot gauw.
    kusxx
    mams

  • 15 Juli 2005 - 12:35

    Steef:

    he blansie !!!!!!

    hoeist meis !!! lache om te lezen wat je allemaal gaat doen... helemaal top dat je geslaagd bent man !!!! je moet ons wel goed op de hoogte houden hoor ?!?!? kom je eigenlijk volgend jaar weer terug naar school... ???

    hele dikke kus,
    STEEF !!!

  • 16 Juli 2005 - 15:24

    Evelien Ruhe:

    Haai blanche!!
    Wat leuk deze site!Ik vind het echt super dat we straks jouw avonturen kunnen volgen. Ik vind het wel jammer dat je er niet meer bij bent volgend jaar op school. Ik zal je missen. Zo elke dag samen heen en weer met de trein was altijd wel erg gezellig. Nouja.. Ik vind het dus in ieder geval leuk dat ik Jenny en jou kan volgen komend jaar. Enne.. wie weet kom je HEM wel tegen daar.. En dan wil ik daar natuurlijk ook alles over horen :)Heel erg veel plezier alvast!
    Liefs Eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Blanche
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 102135

Voorgaande reizen:

24 Maart 2016 - 03 April 2016

Colombia 2016 van Medellin tot Cali! :-)

28 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Ecuador & Galapagos Islands!!!:-D

17 December 2014 - 04 Januari 2015

New York & Miami met Femke! :-D

03 Oktober 2014 - 12 Oktober 2014

Sint-Maarten & Saba

01 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

NEDERLAND 6 weken zomervakantie

11 April 2014 - 27 April 2014

Suriname!!!

16 December 2013 - 02 Januari 2014

COLOMBIA!!!

04 Oktober 2013 - 13 Oktober 2013

BOGOTA, Colombia

27 Maart 2013 - 07 April 2013

CUBA!!!

21 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Panama & Costa Rica

09 Mei 2012 - 12 Mei 2012

Bonaire

03 Oktober 2011 - 09 Oktober 2011

Jamaica & Curacao

05 September 2010 - 30 Juni 2011

Werken op een cruiseschip

08 Juni 2011 - 30 November -0001

ARUBA!!!

Landen bezocht: